• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Als je nog een rol wilt in het verhaal het liefst jongens maakt niet uit waar, tweede klas of crewleden, zodat we ongeveer even aantal bij alles hebben. (:

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Gereserveerd door Munro
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Myron Damian Thorne Citizen
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Gereserveerd voor LikeAWeasley
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Je mag 2 á 3 rollen nemen, in dezelfde categorie mag, maar houdt er wel rekening mee dat er veel minder eerste klas passagiers waren dan bijvoorbeeld derde.
    - Wees origineel met je rollen, geen One Direction volk, denk er ook aan dat we niet in 2012 zitten, maar in 1912. Denk goed na over het uiterlijk en de naam.
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:

    Titanic RPG, klik


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:56 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nog 9 Reserveringen.. Ik wil beginnen.. XD

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 12:52 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    ThoseWords schreef:
    (...)

    Je weet toch wel dat hoe zij het schrijft de ouderwetste manier ervan is én dat het RPG zich in 1912 afspeelt, waardoor ze het dus wél goed schrijft, right?


    Nee, haha. Het is altijd al zo geweest.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, haha. Het is altijd al zo geweest.


    Ja, want jij weet altijd alles het beste toch?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, haha. Het is altijd al zo geweest.


    Sorry.. Ik ben net niet dislectisch dus ik snap niet echt van alle woorden of het goed of niet goed is..


    Don't be like the rest of them, darling

    ThoseWords schreef:
    (...)

    Ja, want jij weet altijd alles het beste toch?


    Natuurlijk. (joehoe)


    Your make-up is terrible

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Sorry.. Ik ben net niet dislectisch dus ik snap niet echt van alle woorden of het goed of niet goed is..


    Het is ook niet erg joh. Ik dacht alleen, misschien is het handig als ik het even meld, voor een volgende keer ofzo.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is ook niet erg joh. Ik dacht alleen, misschien is het handig als ik het even meld, voor een volgende keer ofzo.


    Heb je er al ooit aan gedacht dat sommige mensen het misschien irritant vinden als je iedereen altijd moet verbeteren en alles beter denkt te weten?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Rustig mensen.. Ik wil geen rusie om het feit dat ik iets verkeerd doe ofzo..
    Geen zin in nu..


    Don't be like the rest of them, darling

    ThoseWords schreef:
    (...)

    Heb je er al ooit aan gedacht dat sommige mensen het misschien irritant vinden als je iedereen altijd moet verbeteren en alles beter denkt te weten?


    Het is toch gewoon aardig bedoelt lijkt me? :').
    Calm down.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba schreef:
    (...)

    Het is toch gewoon aardig bedoelt lijkt me? :').
    Calm down.


    Misschien, maar als iemand bij alles en overal commentaar levert gaat dat na een keer of twintig wel irriteren


    Keep your head up, keep your heart strong

    Geen ruzie alsjeblieft, (:
    Waarschijnlijk open ik het topic vanavond, anders vanmiddag nog. Ligt er ook even aan hoeveel van de reserveringen al zijn ingevuld.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb er nu al zin in ^^

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 13:01 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Rol:
    Derde klas.
    Naam:
    Naud.
    Volledige naam:
    Nicholas Naud Milton.
    Leeftijd:
    18.
    Nationaliteit:
    Engeland.
    Karakter:
    Naud is een spontane jongen. Hij ziet alles als een nieuw avontuur. Ondanks dat hij maar weinig geld heeft probeert hij wel iets van zijn leven te maken. Hij verdient zijn centen als straatmuzikant. Hij verdient er niet veel mee, maar hij heeft er plezier in en dat is waar het bij hem over gaat. Hij wil plezier in zijn leven. Naud is niet iemand die iedere dag suf achter een schrijftafel wil zitten. Naud is niet verlegen en weet goed wat hij wil. Hij volgt niet graag bevelen op en doet soms wel eens dingen die verboden zijn en dus niet mogen. Hij houd van avontuur en zoekt het meestal wel op. Je kan op Naud rekenen als je problemen hebt of ergens mee zit en er graag met iemand over wil praten. Naud is dan een zeer geschikt persoon. Hij heeft meestal wel een luisterend oor.
    Uiterlijk:


    Naud heeft donkerbruin haar met wat lichte plukjes. Zijn haar zit meestal erg wild. Zijn wenkbrauwen zijn exact dezelfde kleur als zijn haar.
    Zijn ogen zijn groen gekleurd met wat licht blauwe tintjes erdoorheen. Hij heeft opvallende wimpers. Ze zijn best lang en veel donkerder dan zijn haarkleur. Naud is ongeveer één meter zesentachtig en best gespierd.

    Extra:
    Naud heeft zijn geld bij elkaar gesprokkeld voor de Titanic als straatmuzikant. Hij speelt met een groepje jongens en één meisje. Nu besloot hij om het eens alleen te gaan proberen en dan ook nog eens in een andere stad, namelijk New York. Hij heeft er altijd al een keer heen willen gaan en dit was zijn kans.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 13:14 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    En? :'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Yeah dan houden we nog 7 reserveringen over en hij is cute XD

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 13:06 ]


    Don't be like the rest of them, darling