• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    William David Lynch
    'Familie zoeken, als die er nog zijn, ben opgevoed in een weeshuis'
    Jesus, wat hadden al die mensen met familie? Ik vond eht maar niets, nutteloos en ik redde eht prima zonder hen. ik schudde even mijn hoofd. Waren er dan geen interessantere mensen op dit schip.
    'Oh.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Waar is ze? ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [In het restaurant aan het werk.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jhonathan Eduward Jhonson

    Wow.. Twee hele letters... Waar was al de vriendelijkheid gebleven? waarschijnlijk was het erg ver te zoeken, en het was al duidelijk dat hij mij maar saai vond. Als hij nu al weinig intresse toonde had het niet erg veel zin om door te praten omdat hij me toch maar saai vond, 'Wat ben jij vanplan te doen in Amerika?' Vraag ik hem dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Oh, komt goed uit, aangezien Catherine daar zit met haar ouders en verloofde :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Roxanne Lémieux

    Ik loop weg bij de jongeman en van de reling. Ik heb het nu wel weer gezien. De meeste mensen ook trouwens. Er hangen er nog maar een paar rond op het dek bij de reling terwijl de rest al andere dingen aan het doen zijn. Ik loop op een redelijk snel tempo naar beneden en zoek de weg terug naar mijn kamer. Het is toch best moeilijk, ik zal vast een paar keer verdwalen. Echt iets voor mij.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 17:27 ]


    Your make-up is terrible

    {Moet eten.. Kom zo weer.. ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Rooba schreef:
    [Oh, komt goed uit, aangezien Catherine daar zit met haar ouders en verloofde :'D]

    [Komt ze dan iets bestellen??']


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Yup, ik laat haar wel naar de bar gaan ofzo? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Catherine Melrose Roux


    ''Ik ga even wat te drinken halen, excuseer me'' zei ik, en ik stond op. Ik liep naar de bar, waar een meisje achter stond. Ik zag dat mijn moeder was meegelopen, en ik rolde even met mijn ogen.
    ''Goedendag,'' groette ik het meisje, en dacht even na over wat ik wilde.
    ''Zou ik een-''
    ''Een rode wijn alstublieft, van het beste wat jullie hebben'' onderbrak mijn moeder me, en ik sloeg mijn ogen neer. ''Moeder, dat was niet nodig,'' mompelde ik zacht, en ze keek me even streng aan. ''Ik wil je hier niet zien met een cognac of iets dergelijks, Catherine'' siste ze, en ik bestudeerde mijn handen, wachtend op mijn wijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Willian David Lynch
    'Wat ben jij van plan te doen in Amerika?'
    Weer voorspellend. ik sluit even mijn ogen en adem de zitle zeelucht in. Dan werp ik hem weer een blik toe.
    'Carriere maken. ik ben een muzikant.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bethany Davis

    "Goedendag, Zou ik een-"
    Maar voordat het meisje haar zin kan afmaken onderbreekt een oudere vrouw haar.
    "Een rode wijn alstublieft, van het beste wat jullie hebben."
    Ik knik liefjes en pak de fles rode wijn weer.
    "Ik kan u deze aanbevelen. Geïmporteerd uit hewt zuidelijkste puntje van Frankrijk. De druiven zijn geteeld op de heuvels in het zuiden en het zijn de meest sappige druiven van het noordelijke continent."
    Ik schenk sierlijk voor de dames een glas in.
    "Probeert u maar."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    May Violet Grey
    De koude wind kroop zo mijn jurkje. Het was best wel dom van me geweest in een simpel jurkje zo over het dek te wandelen. Toen ik opeens als een klap in mijn gezicht de warmte rond me voelde zag ik de zwarte jas die me verwarmde. Het was een prachtig jasje met echte klasse. Ik voelde hoe ik me opwarmde door Michaels warme jasje. Het rook zelfs naar hem wat me geruststelde. 'Een schone dame zoals u verdient het niet om te moeten huilen,' Je kon aan hem zien dat hij zich oncomfortabel voelde je zag gewoon dat hij niet wist wat te doen. Maar toch zijn Charisma zei me al genoeg. Het stelde me gerust dat hij er was en als hij een passagier van mijn klass was had ik mijn moeder en vader gevraagd om hem te huwen. Maar nu op dit moment zouden mijn ouders dat nooit toestaan. Niet dat ik verliefd was op Michael, maar hij was ewoon alles wat je in een man zocht als je hem zou huwen. Tranen stopte met rollen na zijn woorden. 'Dankje Michael.' Zei ik zacht, maar niet meer met de Happering in mijn stem. Het deed me zeer dat hij de laagste van het laagste was en ik de hoogste van het hoogste. Waarom konden mijn ouders niet begrijpen....

    John James Dime
    'Hmm.. Daar denk je vast anders over als U het een keer zou kunnen proberen, ik zou graag met U ruilen' Zegt Alex. 'Astublieft noem me geen u. Noem me John. Ik ben enkel een simpele ziel waar u geen u tegen hoefd te zeggen. U bent de enige van ons die het verdient om zo genoemd te worden.' Zeg ik met een slappe glimlach. Ik zou zelf wel is met haar kallen ruilen hoor zoals ze dat zei. Een dag in de watten worden gelegt en alles eten wat je kan eten. Niet zoals mij vies aangekeken worden of aangewezen en hè onderwerp zijn in een roddel. Ik vond het echt vreselijk. Ik haatte het en ik ging er veranderingen in brengen in Amerika. Ik zou een stinkend rijke zakenman worden.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Catherine Melrose Roux

    Moeder kijkt onder de indruk naar het meisje, en ik had al vaak genoeg het gevoel dat iemand mij wou laten vervangen. Dat ik een slechte dochter was. Dat ik haar niet trots maakte. En dat was dus één van de redenen dat ik bij die achterbakse Charles bleef..
    ''Probeert u maar.'' zei het meisje, en mijn moeder knikte om vervolgens een nipje te nemen. Ik volgde haar voorbeeld, en de wijn was verassend lekker. ''Uitmuntend'' complimenteerde mijn moeder het meisje. ''Zou u een fles naar die tafel willen brengen?'' vroeg mijn moeder beleefd, terwijl ze een knikje gaf naar de tafel waar Charles en mijn vader aan zaten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jhonathan Eduward Jhonson

    'Hmm.. oke' Het was duidelijk dat er hier niet veel te praten viel, 'Ik ga weer verder' Voegde ik eraan toe terwijl ik langs hem het dek af liep, en alweer zwierf ik een beetje door het schip, de meeste gangen wist ik nu uit mijn hooft.


    Don't be like the rest of them, darling