• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    May Violet Grey
    Zijn glimlach is van zijn gezicht geveegd als ik even bedroefd kijk en hij glijd van de reling af. 'Je lijkt er niet blij mee.' Zegt hij twijfelend. Ik glimlach even zwakjes. 'Tuurlijk ben ik er niet blij mee. Ik ben uitgehuwelijkt aan een man die ik niet ken. Alleen omdat hij rijk is. Het voelt net alsof hij me koopt. Het is net alsof ik in een winkel lig waar rijke mannen in kijken en als ze me goed en mooi genoeg vinden kopen ze me. Meestal zijn zulke mannen asociale mannen die niet denken aan mijn gevoelens en alleen maar aan zichzelf denken. Ik had echt een toekomst voor mezelf opgebouwd. Ik ben afgestudeerd aan de universiteit, maar toen mijn broer stierf.' Een blok ontstond even in mijn keel, maar ik moest gewoon mijn hart luchten. 'Toen mijn broer stierf was ik de enige die over bleef. De enige die niet de erfelijke ziekte kreeg zodat je op je 16 erg ziek word zodat je bijna dood gaat. Ik kon geen nee zeggen tegen mijn moeder toen ze me verloofde met hem.' Ik voelde nu doorzichtige tranen over mijn wangen rollen. Ze waren als een waterval zo snel vielen ze. Mijn voeten begonnen te zeuren en ik zakte gewoon door mijn knieen terwijl ik nu pas echt uitbarste en luid begon te snikken.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 21:31 ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Catherine Melrose Roux

    ''Catherine, waar hing je toch uit?'' zei mijn moeder boos, maar gedempt zodat de mensen in de bar niet alles konden horen. ''Niks bijzonders, moeder'' antwoordde ik beleefd, en schoof bij hen aan. Geweldig. Dit werd een lánge avond..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gabriël Moody
    "Dat is me dan ook niet aangeleerd. Een echte dame moet altijd zo dicht mogelijk bij de waarheid blijven." Ik knik, 'mee eens, iedereen zou gewoon de waarheid moeten spreken" zeg ik en recht mijn rug. "Korsetten zijn een hel," zegt ze dan en ik frons, 'dat kan ik best geloven." verzucht ik, dan komt er een dienstdoende langslopen met een bord met allemaal kleine hapjes. Ik kijk met een glimlachje naar Elisa en pak dan 2 toastjes met zalm van het bord weg, hm, zalm, dat eet ik weinig. 'Houd je van zalm?" vraag ik Elisa terwijl ik weer ga zitten en een van de toastjes naar haar toe steek.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    William David Lynch
    'Waar kom eigenlijk vandaan? Gewoon uit Engeland toch?' Ik knik zonder weg te kijke en neem nog een slokje voor ik antwoord geef.
    'London.' Ik tik met mijn vingers op de bar. Rot stad. Vervelend, saai, druk... Amerika zou een nieuwe start zijn.
    'En jij, Bethany?' De blik in mijn ogen veranderd niet, net niet emotieloos genoeg om koud te zijn. Gewoon lichtelijk geïntereseerd.

    Michael Christian Wayland
    'Toen mijn broer stierf was ik de enige die over bleef. De enige die niet de erfelijke ziekte kreeg zodat je op je 16 erg ziek word zodat je bijna dood gaat. Ik kon geen nee zeggen tegen mijn moeder toen ze me verloofde met hem.'
    Stomverbaasd keek ik toe hoe zoute tranen over ahar wangen rolde en ze in snikken uitbarstte. Een beetje onbeholpen stond ik naast haar.
    'Miss May, wilt u dat ik u naar uw kamer begeleid?' fluisterde ik twijfelend. ik was hier niet echt goed in. Haar troosten durfde ik niet echt, zij was immers een eerste klas passagier, en ik was maar een crewlid.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bethany Davis.

    "London. En jij, Bethany?"
    "Beth," verbeter ik hem terwijl ik me op het volgende wijnglas concentreer.
    "Aan Bethany heb ik een hekel, netzoals aan mijn oma."
    Ik wrijf het glas op en zet het glimmende dingetje ik de kast achter me.
    "Ik kom uit van origine uit Harlow maar woonde sinds vier jaar bij mijn adoptieouders in Londen."
    Ik knik zachtjes. Zover je het adoptie kan noemen. Ik was meer een soort inwonend dienstmeisje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Elisa
    "Houd je van zalm?" Ik glimlach en neem het van hem aan. Ik vond zalm vreselijk vies, maar het was zo ontzettend onbeleefd om dat toe te geven, toch had ik niet dat gevoel bij deze jongen. Dat ik hem daarmee teleur zou stellen.
    "Het is eetbaar," geef ik toe en neem een hapje ervan.
    "Te zien aan jouw gezicht vindt je het heerlijk niet? Hier, neem de rest maar." Ik steek het zijn kant op en weet dat dit niet gepast is, maar ach. Ik hoefde niet altijd het nette, rijke meisje te spelen en dat voelde al helemaal niet met hem in de buurt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Gabriël Moody
    "Te zien aan jouw gezicht vindt je het heerlijk niet? Hier, neem de rest maar." Ik heb net die van mezelf op en neem die van haar aan, 'dankjewel Elisa. Weet je het zeker? Het is echt heel lekker" glimlach ik, maar aan haar te horen was ze er niet heel erg fan van. Dus eet ik ook haar toastje op, 'wat eet je graag?" vraag ik dan, als ik netjes mijn mond leeg heb.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    William David Lynch
    'Ik kom uit van origine uit Harlow maar woonde sinds vier jaar bij mijn adoptieouders in Londen.'
    Ze knikt zachtjes en houd zich nog steeds bezig met de glazen.
    Haar probleem met de naam snap ik niet goed, Beth is saai, gewoontjes...
    Bethany heeft tenminste wat klasse. ik haal mijn schouders op.
    'Adoptie ouders? Wat is er met je andere ouders gebeurd?'
    Het was niet mijn plaats om het te vragen, maar dat kon me weinig schelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bethany Davis

    "Adoptie ouders? Wat is er met je andere ouders gebeurd?"
    Hoe vaak heb ik deze vraag al niet gehoord? Mijn ogen veranderen naar emotieloos. Alleen dan kan ik erover praten.
    "Mijn moeder overleed bij mijn geboorte. Hierna trouwde mijn vader met mijn stiefmoeder. Vijf jaar geleden overleed hij aan een hartaandoening en ik werd geadopteerd."
    Ik concentreer me weer op het glas. Ik heb een hekel aan deze vragen omdat ik eigenlijk niets weet van mijn ouders ondanks dat ik wel met mijn vader heb geleefd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    William David Lynch
    Voor mij zag ik hoe haar ogen emotieloos werden, elk gevoel werd er letterlijk uitgezogen en haar mond verstrakte lichtjes.
    'Mijn moeder overleed bij mijn geboorte. Hierna trouwde mijn vader met mijn stiefmoeder. Vijf jaar geleden overleed hij aan een hartaandoening en ik werd geadopteerd.'
    Ze concentreert zich weer op haar werk en ik blijf even stil. Terwijl ik ze harteloos had achtergelaten, was Bethany ze kwijt. Bedachtzaam draaide ik mijn glas rond, waardoor de ijsblokjes in eht restje water golfden.
    'Oh.' Meer zeg ik niet, geen emotie laat ik zien.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bethany Davis

    "Oh."
    Ergens ben ik blij met dit antwoord. Al vaak genoeg heb ik reacties vol, neppe, medelijden gehad. Daar kan ik niet mee. Met dit antwoord trouwens ook niet maar het maakt de situatie een stuk minder ongemakkelijk.
    "Maar laten we daar niet te veel mee bezig zijn," zeg ik zachtjes.
    "Ik kan er toch niets aan veranderen."
    Zodra ik in New York ben trouw ik met mijn verloofd. Worden we samen gelukkig en verhuizen we naar Californië om daar zijn bedrijf verder uit te breiden. Daar begin ik een eigen dokertspraktijk als een van de eerste vrouwen in de Verenigde Staten. We zullen een kinderrijk en gelukkig gezin krijgen. Ik zucht zachtjes. Het is inderdaad huisje, boompje, beestje maar met het kleine ben ik al gelukkig. Over avontuur heb ik nooit hoeven nadenken dat ligt niet in mijn aard.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Elisa Rutherford
    "Dankjewel Elisa. Weet je het zeker? Het is echt heel lekker" Ik grinnik en kijk toe hoe hij het oppeuzelt.
    "Wat eet je graag?" Ik denk even na over deze vraag.
    "Van alles en nog wat." zeg ik en pruim mijn lippen even. "Ik weet niet, daar denk ik niet echt over na. Ik ben niet zo dol op vis." geef ik toe en klop mijn handen even af.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Good night]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Welterusten, (: x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    May Violet Grey
    'Miss May, wilt u dat ik u naar uw kamer begeleid?' fluisterde de jongen voorzichtig. Hij wist zo te zien niet wat hij moest doen. Hij durfde me niet te troosten wat eigelijk best wel schattig was. 'Nee dankje Michael... Ik blijf liever in de zoute wind zodat ik een beetje na kan denken, maar ik zou het zeer waarderen als je even bleef.' Zei ik terwijl de tranen nog steeds over mijn wangen rolde en de huid rond mijn ogen langzaam rood begonnen te kleuren. Ik zou het ook zeer waarderen, maar hij moest natuurlijk ook weigeren. 'U mag Weigeren als je dat wilt.' Vervolgde ik mezelf snel. Niet dat hij straks zou denken dat hij verplicht was om te blijven. Nee... Ik zou nooit iemand ergens toe dwingen...


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan