• Het nieuwe topic! Klik!

    Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.

    Voorgaande topic: Klik!

    Mod edit:
    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 16:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2012 - 19:34 ]

    I saw, thank you verrrrrry much!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leela schreef:
    Damn, ik ga mijn account deleten en een account maken waarbij ik gewoon in Gryffindor zit. Blergh.


    Waar at je ook alweer?

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Waar at je ook alweer?


    Ik zit nu bij Zwadderich - en daar hoor ik ook thuis - maar de rest van mijn vrienden - zegt u maar gerust ALLEMAAL zitten bij Gryffindor en Ravenklauw...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Je kan die toch ook gewoon toevoegen?
    Ik heb er tot zo ver ik weet geen minpunten van gekregen..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nu sta ik ineens weer op 67... Komt doordat ik net iemand heb verslagen, denk ik :x


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vind het echt irritant dat je zelfs bij de snelste ketel bijna een uur moet wachten op je potion :/ & dat je gewoon niet uit kan loggen om hem een paar uur later af te maken.. Dan is die dus bij voorbaat mislukt, je moet dus ergens de tijd vandaan halen om hem precies na dat uur (ongv.) af te maken.. pff (cat)

    NeverEnough schreef:
    Ik vind het echt irritant dat je zelfs bij de snelste ketel bijna een uur moet wachten op je potion :/ & dat je gewoon niet uit kan loggen om hem een paar uur later af te maken.. Dan is die dus bij voorbaat mislukt, je moet dus ergens de tijd vandaan halen om hem precies na dat uur (ongv.) af te maken.. pff (cat)


    35 minuten, ik heb een koperen :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    35 minuten, ik heb een koperen :Y)


    Ik heb ook een koperen, maar dan doe je zeker cure for boils ofzo, die valt nog mee idd. Maar echt die van 9 punten duren bijna een uur :l

    NeverEnough schreef:
    (...)

    Ik heb ook een koperen, maar dan doe je zeker cure for boils ofzo, die valt nog mee idd. Maar echt die van 9 punten duren bijna een uur :l


    Welke doe jij dan nu?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Welke doe jij dan nu?


    Op het moment dus geen omdat ik weet dat ik dan 45 minuten moet wachten & ik wil straks gaan douchen & slapen, ghehe..

    Dat tegen de klok in roeren bij potions lukt bij mij niet, hij doet dat telkens maar 1x. (no_chears)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    Dat tegen de klok in roeren bij potions lukt bij mij niet, hij doet dat telkens maar 1x. (no_chears)


    Ik heb wel vaker ruzie met potions. (cat)

    NeverEnough schreef:
    (...)

    Ik heb wel vaker ruzie met potions. (cat)


    Ik vind het niet leuk, potions. Want het lukt niet. Ik zit altijd vast bij dat roeren.(cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    Dat tegen de klok in roeren bij potions lukt bij mij niet, hij doet dat telkens maar 1x. (no_chears)


    dan moet je eens de andere kant op proberen, ik dacht eerst ook dat ik het goed deed, maar ik moest de andere kant om..


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik wacht nu op een potion, echt kut, want ik moet over 5 minuten op bed...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore