• Het nieuwe topic! Klik!

    Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.

    Voorgaande topic: Klik!

    Mod edit:
    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 16:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2012 - 19:34 ]

    Het is dat ze zo'n geweldige schrijfster/persoon is anders was ik echt heel boos (a)

    Come on, Gryffindor! We zitten middenin een nek aan nek race met Ravenclaw! We must win, Gryffies!

    En @hierboven; haha inderdaad. We moesten al zo lang wachten.. nu wachten we alleen even wat meer :p

    Jessiiicaa schreef:
    Come on, Gryffindor! We zitten middenin een nek aan nek race met Ravenclaw! We must win, Gryffies!

    En @hierboven; haha inderdaad. We moesten al zo lang wachten.. nu wachten we alleen even wat meer :p


    Owh yeaah I'm also a Gryffindor!

    Slytherin ftw!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Zijn er hier ook nog people uit Ravenclaw? ^^
    Ik suck in Potions, ghehe.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik dus ook! Ik ben echt een Neville ;3

    Omg ja ik ook, ik suck echt HEEL erg in potions. Heb al 100 x geprobeerd, maar ze zijn tot nu toe allemaal mislukt -.-'

    En @Claim; yeeah! We staan steeds 2e, 3e, 2e :p we MOETEN Slytherin verslaan!

    Ik heb het nog geen één keer goed gedaan, serieus ._.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    NOOIT! Slytherin is en blijft gewoon de beste (cat)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    @Jessiiicaa

    What is je pottermore username ;D ?

    NOOIT! Gryffindor is(a)

    @Claim
    Dat is.. even kijken hoor:P

    MidnightDragon16346

    @Jessiiicaa

    Het is trouwens Chaim ^^

    Ik ben: IceStorm27812

    @hierboven;
    Oops(a) verkeerd gelezen, muwhaha.

    Hihi geeft niet ;)