• Ja, ik heb er dit jaar een beetje met pet naar gegooid, als ik heel eerlijk moet zijn. Ik heb sinds de kerstvakantie al meer m'n best gedaan, maar nu heeft mijn moeder een gesprek met mijn mentor gehad en het is grote kans dat ik dit jaar (de vierde van VWO) blijf zitten, óf met de hakken over de sloot de vierde haal en in de vijfde blijf zitten...
    Ik vroeg me dus af: in welke klas kun je het beste blijven zitten: de vierde of de vijfde? (Van VWO ofcourse)

    Het is trouwens nu niet zo dat ik niks meer ga doen, omdat ik een van de twee jaren kan blijven zitten... Ik wil natuurlijk ook gewoon graag voldoendes halen, maar ik wil gewoon een beetje advies, zodat ik het straks niet helemaal moeilijk krijg... ;]

    Even duidelijk voor de mensen die blijkbaar niet lezen en een onzinnige reactie geven: Ik wil heel graag over, ja. Maar het is mij heel duidelijk gemaakt dat het gewoon grote kans is dat ik een van die twee blijf zitten.
    Geef dan gewoon of antwoord op de vraag, of reageer alsjeblieft helemaal niet. (cat)

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 15:22 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    In geen van beide, het beste is gewoon om niet te blijven zitten.


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik denk vierde, want dan snap je in de vijfde tenminste alles.


    Me so good.

    Ik kom uit België, kan je VWO vergelijken met aso?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    DarkTimes schreef:
    In geen van beide, het beste is gewoon om niet te blijven zitten.

    Nee, je meent het... :W
    Heb je wel gelezen wat er staat? Anders reageer gewoon niet..


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik denk de vierde want de vijfde is een belangrijk jaar in verband met profielwerkstukken en voorbereidingen op je examens.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Tule schreef:
    (...)
    Nee, je meent het... :W
    Heb je wel gelezen wat er staat? Anders reageer gewoon niet..


    Ik geef mijn mening(cat)

    Zoals Brutus zegt lijkt me 4e het beste want dan snap je in 5e tenminste alles.


    (Be)lieve in (you)rself

    Beckett schreef:
    Ik kom uit België, kan je VWO vergelijken met aso?

    Weet ik niet... Ik doe gymnasium, dat is het hoogste niveau... Alleen ik heb alleen nog maar Latijn, maar dat 'schijnt' het moeilijkste te zijn van Grieks en Latijn...
    Ik heb daar eigenlijk helemaal geen verstand van :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik denk in de vierde. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    In de vijfde behandelen ze het grootste deel voor de eindexamens en zullen er waarschijnlijk ook veel schoolexamens zijn, dus daar heb je dan wel voordeel bij. Maar om dit jaar nu twee keer te doen terwijl je eigenlijk al achterloopt qua stof, lijkt me ook niet alles..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Tumbleweed schreef:
    In de vijfde behandelen ze het grootste deel voor de eindexamens en zullen er waarschijnlijk ook veel schoolexamens zijn, dus daar heb je dan wel voordeel bij. Maar om dit jaar nu twee keer te doen terwijl je eigenlijk al achterloopt qua stof, lijkt me ook niet alles..

    Wacht, ik heb niet gezegd dat ik achterloop, ik heb gezegd dat ik er met de pet naar heb gegooid.
    Het kan misschien zo overkomen, maar ik snap alles wel, het is gewoon zo dat ikzelf niet genoeg heb gedaan om het volgende jaar te halen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zou de vierde doen. Heb je en tijd om je achterstand weg te werken en om alvast een beetje te gaan settelen in je nieuwe klas.


    I am an idiot, I move.

    DarkTimes schreef:
    In geen van beide, het beste is gewoon om niet te blijven zitten.


    Dat natuurlijk :P
    Maar van wat ik begreep kan je op de middelbare school het "best" blijven zitten in het voorlaatste (voor VWO dus 5e) jaar. Daar leer je meer en wordt je "klaargestoomd" voor je laatste jaar.


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Gethsemane schreef:
    Ik zou de vierde doen. Heb je en tijd om je achterstand weg te werken en om alvast een beetje te gaan settelen in je nieuwe klas.


    i put the fun in funeral

    Ik denk nu want als het hetzelfde is als bij vmbo dan is je eennalaatste jaar dat delen al mee tellen en als je dat niet snaptxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zat in dezelfde situatie. Ik ging met hakken over de sloot over naar vwo5. Ik helemaal blij dat ik het toch gehaald had, maar na mijn eerste toetsweek van na de vakantie zag ik het wel even anders in. Ik zeg blijven zitten in de 4e klas.

    Voor mij is vwo uiteindelijk toch te hoog gegrepen gebleken, en ik doe volgendjaar eindexamen havo. Ik was toch al van plan een hbo te gaan doen, dus voor mij maakt het niet echt uit. In dit aspect heeft het wel zin dat ik over ben gegaan naar 5vwo, omdat ik nu al dood gegooid ben met het oefenen en toetsen van oude havo eindexamens :Y)


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.