• Ja, ik heb er dit jaar een beetje met pet naar gegooid, als ik heel eerlijk moet zijn. Ik heb sinds de kerstvakantie al meer m'n best gedaan, maar nu heeft mijn moeder een gesprek met mijn mentor gehad en het is grote kans dat ik dit jaar (de vierde van VWO) blijf zitten, óf met de hakken over de sloot de vierde haal en in de vijfde blijf zitten...
    Ik vroeg me dus af: in welke klas kun je het beste blijven zitten: de vierde of de vijfde? (Van VWO ofcourse)

    Het is trouwens nu niet zo dat ik niks meer ga doen, omdat ik een van de twee jaren kan blijven zitten... Ik wil natuurlijk ook gewoon graag voldoendes halen, maar ik wil gewoon een beetje advies, zodat ik het straks niet helemaal moeilijk krijg... ;]

    Even duidelijk voor de mensen die blijkbaar niet lezen en een onzinnige reactie geven: Ik wil heel graag over, ja. Maar het is mij heel duidelijk gemaakt dat het gewoon grote kans is dat ik een van die twee blijf zitten.
    Geef dan gewoon of antwoord op de vraag, of reageer alsjeblieft helemaal niet. (cat)

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 15:22 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zou in je vierde doen. Maar even een vraag - waarom zou je niet gaan afstromen. Als men zegt dat je toch wel ergens blijft zitten, dat zou betekenen dat je het niveau niet haalt. Of doe je gewoon niks voor school? Als dat het geval is zou ik dit jaar niet over gaan doen.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik zou inderdaad ook een niveau lager gaan doen maar wel gewoon het 5e ingaan, als dat mogelijk is tenminste ? En anders zou ik héél erg mn best gaan doen in de 5e. Of gewoon de 4e over doen, maar lijkt me niet echt fijn =$


    I don't design clothes. I design dreams