• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Dat was een kus. Echt waar, een perfecte kus." Ik grinnik even en knik.
    "Je kan er inderdaad wel wat van." geef ik toe en laat mijn armen slap naast me neer vallen. Ik hoor Hakuna Matata zachtjes klinken, maar negeer het.
    "Maar goed, eigenlijk heb je het enkel en alleen aan mij te danken, want ja." Ik wikkel een pluk haar om mijn vinger en merk dan pas dat mijn stiekje verdwenen is.
    "Als ik had gezegd dat ik wel genoeg had gehad voor vandaag, dan was er geen kus geweest." zeg ik plagend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Je kan er inderdaad wel wat van. Maar goed, eigenlijk heb je het enkel en alleen aan mij te danken, want ja. Als ik had gezegd dat ik wel genoeg had gehad voor vandaag, dan was er geen kus geweest."
    "Jaja, het is goed. We hebben de geweldige kus aan jou te danken."
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Vond je hem ook zo geweldig dat je er nog een wilt?" vraag ik zacht.
    Mijn hand glijdt zacht over haar arm.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Jaja, het is goed. We hebben de geweldige kus aan jou te danken." Ik grinnik en knik.
    "Zo mag ik het horen," zeg ik enthousiast en kijk hem vervolgens tevreden aan.
    "Vond je hem ook zo geweldig dat je er nog een wilt?" Ik voel zijn hand langs mijn arm glijden en even word ik daardoor afgeleid. Vervolgens kijk ik hem weer aan.
    "Je wilt dus zeggen dat je dit interessanter vindt dan 'The Lion King'?" zeg ik plagend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Je wilt dus zeggen dat je dit interessanter vindt dan 'The Lion King'?"
    Ik denk even na en knik.
    "Tuurlijk vind ik jou interessanter dan 'The Lion King'."
    Ik kijk haar afwachtend aan, nieuwsgierig naar haar antwoord. Mijn blik blijft even hangen op haar zachte, zoete lippen, voor ik hem laat rusten op haar mooie ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Tuurlijk vind ik jou interessanter dan 'The Lion King'." Hij kijkt me afwachtend aan en uitdagend sla ik mijn armen over elkaar.
    "Ik weet niet hoe dat met jou zit, maar ik kan nog wel even wachten." zeg ik grijnzend en kijk hem in zijn ogen aan.
    "Dus, kies maar." wendt ik de rollen om.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik weet niet hoe dat met jou zit, maar ik kan nog wel even wachten. Dus, kies maar."
    Niet-begrijpend kijk ik haar aan.
    "Wachten? Waarop? Nog een kus?"
    Ik wrijf zachtjes over de rug van haar hand, en blijf haar vragend aankijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wachten? Waarop? Nog een kus?" Ik knik grijnzend.
    "Ja, wat anders. Ik moet mijn geduld toch op een manier zien te testen." zeg ik plagend en kijk even naar zijn hand. Glimlachend kijk ik hem dan weer aan.
    "Plus, de film is bijna afgelopen en het einde spreekt me toch wel aan." Ik grinnik even en knipoog even naar hem.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ja, wat anders. Ik moet mijn geduld toch op een manier zien te testen. Plus, de film is bijna afgelopen en het einde spreekt me toch wel aan."
    Ik grinnik even wanneer ze knipoogt.
    "Ja, tuurlijk kan ik nog even wachten tot de film gedaan is."
    Toch druk ik nog een klein kusje op haar lippen voor ik me weer naar het scherm richt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ja, tuurlijk kan ik nog even wachten tot de film gedaan is." Ik kijk hem tevreden aan en kijk dan weer naar het beeldscherm. Ik verstop mijn armen weer onder de dekens tegen de kou en gaap even.
    "Maak me wakker als je ziet dat ik in slaap gevallen ben, ik wil het einde zien." zeg ik zachtjes en bijt gefrustreerd op mijn onderlip. Dat is niet het enige, ik wil namelijk ook echt niet dat deze dag al voorbij is. Het was een van de meest perfecte avonden in mijn leven tot nu toe. Ondanks al het slechte wat er vanochtend gebeurd is, lijkt het nu namelijk net goed te eindigen en dat wil ik zeker niet verpesten voor mezelf door uit het niets in slaap te vallen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Dymphna --> Burlington]

    Rey

    "Maak me wakker als je ziet dat ik in slaap gevallen ben, ik wil het einde zien."
    Ik leg mijn arm om haar heen en druk een kus op haar slapen.
    "Geen zorgen, ik zorg er wel voor dat je wakker blijft. Al moet ik je wakker kussen."
    Ik doe alsof het het ergste is dat ik zou moeten doen, terwijl ik niets liever zou doen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Geen zorgen, ik zorg er wel voor dat je wakker blijft. Al moet ik je wakker kussen." Ik knik dankbaar en leg mijn hoofd op zijn borstkas.
    "Eerst maar afwachten dan of jij wel een prins bent die me wakker kan kussen." zeg ik grijnzend.
    "Denk wel dat ik daar wakker van word, trouwens." zeg ik daarna fluisterend en glimlach even, terwijl mijn ogen naar het beeldscherm afdwalen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Eerst maar afwachten dan of jij wel een prins bent die me wakker kan kussen. Denk wel dat ik daar wakker van word, trouwens."
    "Ik vrees van wel, hier is niemand anders," zeg ik plagerig.
    Dan kijk ik ook weer even naar de film, en merk dat het net het stukje met de hula is. Lachend zing ik het stukje mee.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik vrees van wel, hier is niemand anders," Ik begin te lachen als hij het stukje meezingt van de film en rol met mijn ogen.
    "Hoe vaak heb je deze film gekeken?" vraag ik grijnzend en wrijf even in mijn ogen.
    "Of heb je ook nog de soundtrack?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hoe vaak heb je deze film gekeken? Of heb je ook nog de soundtrack?"
    "Genoeg om alle liedjes vanbuiten te kennen?" zeg ik onschuldig.
    Ik zie dat ze even in haar ogen wrijft.
    "Ben je moe?" vraag ik bezorgd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Genoeg om alle liedjes vanbuiten te kennen?" Ik kijk hem glimlachend aan en kijk dan weer naar het beeldscherm.
    "Ben je moe?" Ik schud koppig met mijn hoofd en verdraai me wat zodat ik hem goed aan kan kijken.
    "Valt mee, heb het wel eens erger gehad." zeg ik stug en glimlach tevreden.
    "Jij?" vraag ik dan geïnteresseerd, hopend dat als ik praat het me misschien langer wakker zal houden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.