• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne
    - Cheryl

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 15:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ James is er al langer]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Slapen ze daar eigenlijk ook of?]


    El Diablo.

    { Wie o wie wilt er besties zijn met Jermaine, hij zit namelijk al een tijdje op school.. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [CHAYENNE!!! :3]


    El Diablo.

    Amen Raphael Elyon
    Rond half zeven kwam ik bij de school aan. De zon was nog maar net op, maar ik was al verschillende uren wakker. Ik was drie haltes te vroeg uitgestapt en had de rest van de weg gerend, gewoon omdat dit goed voor me was.
    Ik rende de laatste paar treden richting de ingang van de school op en stapte binnen. Het was nog redelijk rustig, maar ik was dan ook vroeg. ik haalde een hand door mijn haar en ging richting één van de zanglokalen. In de hallen begon ik mijn stem al op te waren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ry schreef:
    [CHAYENNE!!! :3]


    { Laten we ze samen met de metro gaan of met de fiets ofzo? haha. I want Jermaine to be her gay best friend :3 }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Leya Eden Barlow
    Ik bedank de taxichauffeur vriendelijk als hij mijn koffers uit de taxi heeft gehaald en stop hem wat extra geld toe. Hij glimlacht waarna hij weer in de taxi stapt en wegrijdt. Ik haal even diep adem, doe mijn gitaartas over mijn rug en til mijn koffer op waarna ik richting het gebouw loop. Bij de receptie meld ik me aan. De vrouw geeft me wat papieren en de sleutels van mijn kamer. Ik loop richting de kamers terwijl ik de papier bekijk, wat niet erg makkelijk gaat als je twee koffer mee moet slepen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mijn personage zit er ook al langer, ik heb wat voor haar in petto, haha.
    En... ik weet het eigenlijk niet, ik denk wel dat het handig is als ze er ook slapen, maar als jullie dit niet willen, dan hoeft het niet. :Y)]

    Nana Shizuzo Rose
    Mijn slanke vingers hielden het handvat van de tas vast die ik over mijn schouder had hangen en ik merkte dat ik zelfs nu nog mijn blik soms liet afdwalen naar mijn rode nagellak. Een soort tic dat ik had ontwikkeld als ik nerveus was of me ongemakkelijk voelde. Dit was al in het begin zo dat ik naar deze school ging, maar ik kon mezelf er niet over neer zetten om mijn blik recht voor me te houden, echter mocht niemand anders dit weten. Ik was nog steeds een soort loner en wilde dat nu ook nog niet veranderen, al wilde ik heel graag een goede vriendin die me snapte.
    Terwijl ik diep zuchtte stapte ik de school in en keek om me heen waar ik dit keer naartoe zou gaan, misschien wel mijn stem weer even testen? Ik was ziek geweest en wilde niet dat mijn talent, of hoe ik (of andere) het dan ook noemde, zou verminderen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Oh, lol. die van mij slaapt er dus neit :'D Misschien kun je doen dat de helft of zo in de school slaapt?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chayenne

    Ik trok mijn leren jasje recht en hing mijn converse tas om mijn schouder. Dit jaar zat ik weer hier. Niet dat ik het erg vond maargoed. Ik haal mijn zwarte lokken uit mijn staart, en kijk rond. Waar zou ik eens heen gaan?


    El Diablo.

    Space schreef:
    (...)

    { Laten we ze samen met de metro gaan of met de fiets ofzo? haha. I want Jermaine to be her gay best friend :3 }


    Oow, ze is net binnen XD


    El Diablo.

    Escritura schreef:
    [Oh, lol. die van mij slaapt er dus neit :'D Misschien kun je doen dat de helft of zo in de school slaapt?]

    [Ja, dat is wel een goed idee. De mensen die (bijna) niemand meer hebben, of zo? Wie meld zich aan voor in de school te slapen? :Y)]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ry schreef:
    (...)

    Oow, ze is net binnen XD


    { Ik laat hem haar wel tegenkomen.
    Trouwens ik laat Jermaine wel thuis slapen denk ik..}


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [doe mijn maar a. Want die wordt gestoord door dr moeder xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hailey Robberts
    De auto stopte voor de school. 'doeei!'riep ik even naar de chauffeur. Ik pakte mijn koffers. Mijn ouders hadden nieteens de moeite genomen een normaal afscheid te nemen. Daarna gooide ik de autodeur dicht en liep naar binnen. Ik liep naar de receptie om de sleutels voor mijn kamer te vragen.

    [wie wilt met Hailey op een kamer? ]

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 21:59 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”