• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne
    - Cheryl

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 15:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nana Rose
    ‘I’m waiting,’ Hij was behendig op het zwarte podium gesprongen, maar ik was nog lang niet onder de indruk. Grijnzend stond ik op en liep ik langzaam naar hem toe, terwijl ik zijn gezicht vastpakte met mijn slanke vingers en hem uitdagend aankeek. ‘Wat heb je ervoor over?’ Een lichte vermakelijke glimlach lach er op mijn zachtroze lippen en ik was niet van plan dat te verbergen. Eigenlijk was ik altijd al van de weinige woorden, omdat ik vaak geen zin had om moeite erin te steken iemand te leren kennen.
    Als hij het niet meer leuk zou vinden, zou hij er vast wel wat van zeggen, aangezien hij mij niet bepaald het type lijkt dat in het hoekje zit te wachten totdat het voorbij ging.
    Nee, alles behalve dat type.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Well hello everyone. Nev & Chris zijn vanaf nu aanwezig]


    Me so good.

    [Abo, heb ik iets gemist? ]

    [nope, de meeste komen nu aan bij de school]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nevil Hamilton
    Zoals altijd werd ik tien minuten voordat mijn wekker ging wakker. Ik wreef de slaap uit mijn ogen en sjokte naar de badkamer. Ik plensde wat water in mijn gezicht. Ik maakte me in tien minuten klaar, want toen ging mijn wekker. In de kamer naast mij hoorde ik het gekreun van een nijlpaard, oftewel mijn broer.
    "Get up you lazy ass," riep ik terwijl ik op onze muur bonkte.
    Ik kreeg geen antwoord terug dus ik opende zijn kamerdeur. Meteen kreeg ik een kussen in mijn gezicht. Chris had altijd al moeite met opstaan. Ik merkte het verschil met zijn en mijn kamer. Bij Chris leek het net alsof je vergast werd. Ik trok mijn kleren aan die ik de vorige dag keurig over een stoel had gelegd. Ook pakte ik mijn tas, die ook al ingepakt was. Ik liep met een goed humeur de trap af naar de keuken. Moeder was al in de keuken en had ons tosties gemaakt. Nadat ik mijn eten ophad ging ik naar boven om op mijn gitaar te pingelen. Ik hoorde weer het gekreun van Chris, die nog steeds in bed lag.

    Christian Hamilton
    De wekker in de kamer naast mij ging af. Ik ging met mijn hoofd onder mijn kussen liggen.
    "Get up you lazy ass," riep Nev in de kamer naast mij.
    Ik wist dat hij naar mijn kamer zou komen en stond al klaar met een kussen. Toen Nev eindelijk weg was, kroop ik weer mijn bed in. Vandaag begon school weer. Natuurlijk had ik er zin in, maar ik hield van uitslapen. Zo lag ik een paar minuten totdat Nevil op zijn gitaar begon te spelen. Ik kreunde en stond dan eindelijk op. Ik douchte me snel en maakte me klaar. Het was moeilijk om kleren te vinden in mijn kamer. Ik hoefde mijn tas niet in te pakken, want ik had al mijn boeken op school liggen. Ik rende naar beneden en trok mijn schoenen aan.
    "Je bent laat," zei Celeste geamuseerd terwijl ze een tosti naar binnen werkte.
    Ik zei gedag tegen vader, moeder en Celeste en ging samen met Nevil richting de bushalte. Ik kon nog net een tosti uit mam's handen grissen.
    Het was fijn dat we zo dicht bij de school woonden. Na een kwartiertje met de bus konden we al uitstappen voor onze school. Ik zei mijn broertje gedag en rende op een drafje naar mijn vrienden.

    [Ik zoek een paar vrienden voor Chris en een goede vriend ofzo voor Nevil. Any volunteers? Ik ben btw nu naar dromenland, ciao]


    Me so good.

    Matthew Drew Anderson

    Dit is het dus. Ik haal diep adem en loop verder. Hoelang had ik wel niet naar dit moment uit gekeken? Zodra ik mijn spullen opgeborgen heb loop ik wat rond. Het was wel duidelijk wat voor een soort mensen hier waren. Meer mijn soort mensen met hopelijk dezelfde interesses en een beetje hetzelfde karakter. Ik haal een hand door mijn haar en kijk wat verloren om me heen.


    [Dankje :3]

    [Nyssa, ik schrijf zometeen nog een stukje hier, over 15 minuutjes.

    Daarna reageer ik mrogen weer, maar wel langzaam want dan zit ik op het werk tot 4 uur)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leya Eden Barlow
    Na een tijdje is het me uiteindelijk toch gelukt om mijn kamer te vinden zonder TomTom. Ik loop een beetje rond door het gebouw terwijl ik een deuntje neurie. Ik let niet goed op en bots tegen iemand op. Eventjes wankel ik maar ik weet overeind te blijven. 'Sorry,' zeg ik snel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Matthew Drew Anderson

    Iemand loopt tegen me aan en ik draai me verbaast om. Er staat een meisje voor me en ze lijkt net zo opgeschrokken als ik was. Ze mompelt nog een zacht excuus. 'Nee geeft niet. Heb je je pijn gedaan? ' vraag ik voor de zekerheid.

    [ kleine samenvatting? Was even bij mn oma die is net 80 geworden ;3 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leya Eden Barlow
    'Nee geeft niet. Heb je je pijn gedaan?' vraagt de jongen. Ik schud mijn hoofd. 'Ik kan wel tegen een stootje,' grinnik ik. 'Ik ben Leya trouwens,' stel ik mezelf daarna glimlachend voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liberty April Ramirez

    Na een tijdje heb ik eindelijk mijn kamer gevonden. Thank god. Taylor en ik zijn na een tijdje opgesplitst, we zien elkaar later wel joh. Ik loop mijn kamer binnen. Drop mijn spullen en loop weer mijn kamer uit. Uitpakken doe ik later wel. Ik grinnik even en loop dan rustig door de gangen opzoek naar anderen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Matthew Drew Anderson

    Ik glimlach en meen haar hand aan. 'Eensgelijk. Ik ben Matthew. ' introduceer ik me en ga wat rechter voor haar staan om nu pas echt naar haar te kijken. Het was geen lelijk meisje, zeker niet. 'En waarom ben jij hier? Dans of iets anders. ' ze leek me een dands type al weet ik niet waarom.

    @Brutus, je kunt Chris wel een soortvan vriend van Nana maken. Aangezien ze beter met jongens om kunt gaan dan met meisjes lol.
    @Lizz, maakt niet uit hoor. Doe maar rustig aan (: Ik ga toch zo.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Taylor Nathaniël Ramirez

    Ik drop mijn spullen in mijn kamer en rustig loop ik het gebouw door. Ik keek om me heen en het was zeker geen lelijk gebouw. Terwijl ik de gangen door dwaal kijk ik naar andere oudere jaars die merken dat ik nieuw ben. Ik loop gewoon rustig door, problemen? Nope.


    The duty of youth, is to challenge corruption.