• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne
    - Cheryl

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 15:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Escritura schreef:
    [She's scary but I like her, by the way. ^^ someone go talk to Nana!]

    [Hahaha, thankyou Lizz! ^^
    Ik heb trouwens de story bijna klaar, alleen de plattegrond nog, en ik heb de tweede RPG al aangemaakt, pas in posten als deze vol is!
    RPG O2!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    TheRumIsGone schreef:
    {Alex gaat wel met Nana praaten XD Waar is ze?}

    [Ze is net boos weggestormd, dus ze loopt ergens in een gang :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    (...)
    [Ze is net boos weggestormd, dus ze loopt ergens in een gang :'D]


    [Is ze nieuw? nee zeker? Want anders kent ze Alex ook ;P]


    Don't be like the rest of them, darling

    Amen Raphael Elyon
    'Ah, een nieuw modepopje dan,' plaag ik met een grijns. Ik had niets tegen het modedepartement voor de school, integendeel zelfs. Kostuums waren een belangrijk deel voor mijn naderende carriere.
    'In dat geval, welkom op Crecendo High, lieverd.'
    ik loop door het lokaal, ruim afwezig de klapstoel weer op en spring dan op het podium om de microfoons terug te leggen.
    'Kan ik je een rondleiding aanbieden?' grijns ik over mijn schouder. Ze was een stuk vriendelijker dan Nana.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    [Is ze nieuw? nee zeker? Want anders kent ze Alex ook ;P]

    [Nee, ze is niet nieuw, dat staat in de beginpost ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hailey
    Ik zag nergens een boog liggen, en Elianna ook niet zag ik aan haar blik. 'Dat komt wel een andere keer.' zeg ik uiteindelijk. 'Dus, wat zullen we doen?' vraag ik. Wat zou het verschikkelijk zijn als ik niet bij haar op een kamer lag, dan zou ik waarschijnlijk nooit vrienden krijgen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alexander

    Ik besluit bij de groep weg te gaan en loop door de gangen, toen ik Nana zag staan, ze zag er niet erg vrolijk uit maar ik besloot toch met haar te gaan praten, 'Hey Nana' Groet ik haar, ik probeere erachter te komen waarom ze zo boos leek maar ik kon niks bedenken of zien.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 15:27 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Elianne Ever Jhonosn

    'Ik hoop het' Zeg ik grijnzend, wat zou ik een heel schooljaar zonder boog moeten? mischien kon ik Kate overhalen om hem te komen brengen, dacht ik. 'Maakt mij niks uit, kies jij maar wat' Zeg ik glimlachend als ze vraagt wat we zullen doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    "Ah, een nieuw modepopje dan," Zegt hij met een grijns. Gelukkig kan ik zien dat hij het niet meent, anders had hij echt een grote, lange preek gehad. "In dat geval, welkom op Crecendo High, lieverd," Ik hijs even mijn tas op mijn schouder. Dat lieverd en schat.. waarom? De enigste mensen die ik ken die dat doen zijn homoseksuelen, maar dat is Amen niet..
    Hij loopt het lokaal in, zet de omgevallen klapstoel rechtop en springt het podium op. In ieder geval zit hij vol met energie. Lijkt op mij!
    Ik loop het lokaal verder in en volg hem, terwijl hij de microfoon opruimt.
    "Kan ik je een rondleiding aanbieden?" Grijnst hij over zijn schouder.
    "Maar natuurlijk, meneer," Zeg ik met een glimlach. Ik kan wel een rondleiding gebruiken ik deze enorm grote school.

    [Cheryl mag tussen de wel nieuwe mensen.]

    Nana Shizuko Rose
    ‘Hey Nana,’ hoor ik opeens en ik draai me geïrriteerd om, iets wat ik eerst niet wilde doen. Omdraaien dan, hé, niet over dat geïrriteerd-zijn. Dat komt allemaal door die Amen-gast, met zijn praatjes en zelfverzekerde hoog in zijn bol… laat ik maar niet verder gaan.
    ‘Hoi… Alex.’ Ik moest even nadenken wie hij ook alweer was, niet omdat ik het deed om hem te pesten of dat ik slecht was in mensen herkennen (wat ik eigenlijk wel was), maar omdat mijn gedachtes ergens anders lagen.
    Ik klonk nors en nog steeds geïrriteerd naar hem, maar ik wist dat ik het niet op hem af mocht en kon reageren. ‘What’s up?’ stelde ik hem dus maar de vraag, maar het klonk niet alsof ik het meende.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hailey
    'even denken, we kunnen wat gaan eten? ik sterf van de honger' zeg ik glimlachend. Ik had de hele dag nog niets gegeten, ik was zo zenuwachtig voor deze school, dat ik geen hap door mijn keel kreeg. En bovendien was er een kans dat ik Nevil kon zien in de kantine, ik voelde me er wel rot over.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Amen R. Elyon
    'Maar natuurlijk, meneer,' glimlacht ze. Oh, vriendelijk? That is something I like.
    'Well follow me, follow me,' zing ik met een grijns in een iets lagere stem dan normaal, waarna ik het podium weer afspring en buig. ik begeleid Cheryl de deur weer uit .
    'Verblijf je op campus of woon in de stad, babe?' vraag ik ondertussen. ik ben een van de weinige die in de stad zelf woont, bij mijn moder en vader en mijn irritante kleine zusje. Ik weet dat ik nu wel nieuwsgierig voerkom, maar na het grote vraagteken van Nana, kon je het me niet echt kwalijk nemen. ze maakte me nerveus. Maar daat had ik al een plannetje voor.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Okay, maybe a dumb question, maar weten jullie nog lokalen voor een kunstschool en zo? ;D
    Dan ben ik éíndelijk klaar met de plattegrond namelijk!]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    [Okay, maybe a dumb question, maar weten jullie nog lokalen voor een kunstschool en zo? ;D
    Dan ben ik éíndelijk klaar met de plattegrond namelijk!]


    good, want die heb ik nodig om Cheryl rond te leiden :'D

    Zanglokalen, acteerlokalen, modelokalen, schrijf lokalen, misschien een bibliotheek (met zangteksten, monologen, etc.), een auditorium met groot podium...


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.