• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne
    - Cheryl

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 15:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nana Rose
    Toen ik echter bij het lokaal aankwam om mijn stem op te warmen, hoorde ik al iemand anders. Ik wist dat ik niet verbaasd hoorde te zijn, aangezien er heus wel meerdere mensen op deze school zitten, maar ik had op het moment niet echt over na gedacht dat er ook nog iemand anders daar kon zijn.
    ‘Your eyes, as we said our goodbye’s…’ Het was een jongen met blond haar en ik probeerde de verbaasde blik van mijn gezicht te halen. Mijn muur kwam weer omhoog, en ik was niet van plan weg te gaan, aangezien ik hier ook wilde komen. Hij zong mooi, anders dan dat ik het gewend was en waar überhaupt mijn interesses inlagen, maar hij had een mooie stem, dat moest ik toegeven. Grijnzend leunde ik tegen de muur aan en keek naar hem. Mijn armen had ik over elkaar geslagen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chayenne

    'Of tijgerprintje.' grinnik ik. 'Maar doe maar zebraprintje, dan denken ze aan mij' grinnik ik, en laat mijn haltertopje met zebraprint zien onder mijn zwarte jasje. 'Onze opdracht was nephuilen, en iedereen weet dat ik dat al kan, ookal kijk ik zo kil als wat.' grinnik ik. Het is cht zo, iedereen zegt dat. Dat mijn ogen altijd kil, gemeen en arrogant kijken..


    El Diablo.

    [ Hello, Liberty and Taylor melden zich, hoe kan ik beginnen? ^^]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Password schreef:
    Mijn Topic's


    Don't be like the rest of them, darling

    [Gewoon dat ze aankomen op school. Een van hun kan Leya wel tegenkomen (: ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jermaine

    "Ah nee, Chay! Je mag dan misschien een beetje kil kijken maar nog steeds ben je hartstikke hot hoor!" Zeg ik hard. Ik geef haar nog een knuffel voordat de bel gaat en loop het klas lokaal in. Echt alleen maar meiden, but who cares?
    "Haai.", Zeg ik vrolijk als ik binnen kom. Ik leg mijn spullen neer op tafel. Make-up, ik kocht het voor mijn studie. Niet voor mezelf, maar mensen opmaken deed ik gewoon graag. Bibi zat net zoals gewoonlijk weer naast me. "Gaaf shirt!" Zegt ze tegen mij. "Thanks!" Zeg ik vrolijk.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Amen Raphael Elyon
    Het eerste deel was voorbij, ik zette wat meer kracht in mijn stem.
    'How'd I let you slip away, when I'm longing so to hold you. Now I'd die for one more day, 'cause there's something I should, have told you
    Yes there's something I should have, told you...'

    op mijn ademhaling letten, microfoon niet te dicht houden... Geconcetreet ging ik verder. De hele musical had me altijd aangesproken. Jonge artiesten en muziekanten in New York, vechtend voor hun plek in de wereld.
    'When I looked into your eyes, why does distance make us wise? You were the song all along, and before the song dies.'
    Waarom maakt afstand ons wijzer, mijn favoriete zin van dit geweldige lied. zoals altijd legde ik mijn hart en ziel in het zingen.
    'I should tell you I should tell you... I have always loved you... You can see it in My eyes...'
    De muziek valt langzaam weh en mijn lippen stoppen emt bewegen. Geweldig en foutloos. Zoals altijd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Vandaag gelijk al les? Is het niet handiger als het zaterdag of zondag is a.?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xHeavenlyx schreef:
    [Vandaag gelijk al les? Is het niet handiger als het zaterdag of zondag is a.?]


    [ik dacht dat weken op Maandag begonnen, dus begon ik maar met les o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Okaay ]

    Liberty April Ramirez

    Ik stap uit de taxi en pak rustig mijn koffers uit de achterbak, 'Bedankt,' zeg ik vriendelijk tegen de chauffeur. Ook Taylor komt uit de auto en samen pakken we alles uit de auto waarna we naar de ingang lopen. Dit was vrij normaal voor mij. De laatste 2 jaar heb ik continu van school moeten veranderen. Ach, het zal ook niet lang duren voordat ik hier vandaan ga.

    Taylor Nathaniël Ramirez

    Zonder dat we wat zeggen lopen we richting de poort. Ik wist wat ze dacht, tenminste zo ongeveer. Daar zijn we nou eenmaal een tweeling voor hé. Kalm lopen we naar binnen en met onze koffers in onze handen gaan we naar de informatie balie waar we onze kamer opzoeken, melden dat we zijn aangekomen en ons rooster ophalen. Ik kijk Liberty aan en glimlach kort. Ze trekt hetzelfde gezicht en samen lopen we dan door de gangen van de school.

    [ Oke, begin post. Ben er over een halfuurtje weer maar ben denk ik wel online x ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Btw, Chayenne, dat kind speelt toch in Orphan. In die film vind ik haar zo eencreep o-o niks tegen je pers. of course ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Escritura schreef:
    (...)

    [ik dacht dat weken op Maandag begonnen, dus begon ik maar met les o.o]

    [Je kunt ook gewoon oefenen en dat we pas 'in de middag' met de les beginnen?]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    (...)
    [Je kunt ook gewoon oefenen en dat we pas 'in de middag' met de les beginnen?]


    [That works. :Y) Amen oefent toch wanneer hij kan.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Btw, Chayenne, dat kind speelt toch in Orphan. In die film vind ik haar zo eencreep o-o niks tegen je pers. of course ]


    { Jups, Isabelle Fuhrman. Ik vind haar ook best creepy! Maar in het echt lijkt ze me heel aardig.. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [mij maakt het niet zoveel uit maar is miss wel handiger voor de mensen die nieuw zijn op de school, anders is het gewoon maandag maar kennismakingsdag of zoiets?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered