• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.


    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ mijn topics]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [mijn topics]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jane
    'Het begon dus eigenlijk toen Alice de drugs had gestolen' en ik vertel verder, over dat Jack me zou vermoorden als ik het niet terugbetaalde, en dat hij wel een manier wist om aan het geld te komen, en dat ik daardoor in de prostitutie terecht kwam. De hele tijd had ik James niet aangekeken, en na het verhaal keek ik nogsteeds naar de grond.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James


    Ik wist niet wat ik moest zeggen toen ze klaar was met vertellen. "Maar als ik het dus goed begrijp is kan het stoppen als je hem 4000 euro betaald?" vroeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'dat is dus ook nog een probleem, ik ben zegmaar zijn 'lieveling' omdat ik zo jong ben en veel klanten krijg, ik denk dat hij me nooit laat gaan..' zeg ik verlegen. Het klonk misschien arroant maar het was wel zo, ik werd altijd zijn prinses genoemd, maar ik wist heus wel dat hij met prinses goudmijn bedoelde.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    Ik dacht na toen ze het had verteld. "Wat als ik zeg dat ik wel wat weet" zei ik. "Vertrouw je me dan en help je?" vroeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'hoe wil je me helpen dan?' zeg ik hoofdschudded.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Dat zeg ik nog niet het enige wat ik wil weten is of je me vertrouwt" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    Ik moest er even over nadenken maar zei het uiteindelijk toch. 'oke, ik vertrouw je'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Oke dat is goed om te weten" zei ik. "Wacht hier even" zei ik en liep de school weer naar binnen en pakte mijnn tas en liep weer terug. "Dat ik kan toveren wil nog niet zeggen dat ik ook de deur kan openen zonder sleutel" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'wat ben jij voor een flut tovenaar' zeg ik lachend als hij terug komt lopen. 'waar gaan we nu heen?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Eentje die zijn sleutels vergeet" zei ik lachend. "Ik moet eerst nog thuis even wat ophalen" zei ik toen. "Ik weet niet of je mee gaat"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'Als jij het niet erg vind, ik heb toch niets beters te doen.' Zeg ik. Ik zou zijn huis wel eens willen zien.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Nee ik vind het niet erg" zei ik. "En ik waarschuw je vast want Rose is ook thuis en die was vanmorgen chagrijnig"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ben er ga ff eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan