• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.


    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Daar zat ik dan in men eentje. Nadenkend over alle info.
    Ik stond op en liep naar buiten om na te denken.
    rose zou me niet mogen. Ik had met har tafeltje gesmeten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    Ik dacht na terwijl we opweg waren naar mijn huis. Hoe kon ik Rose uitleggen dat ik weg moest en hoe zou straks alles lopen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Toen ze na een kwartier nog niet trug waren merkte ik dat er iets aan de hand was. Ik rende naar mijn fiets en fietste hard naar huis. Daar was mOon. Ze kwam op me af gereden. "Moon waar woont Rose? Haar broer is een klasgenoot" riep ik haastig. Ze vertelde me waar. "mag ik mee?" ze keek me vragend aan. Ik dacht na. Zonder haar zou ik zzeker verdwarlen. zou ik me schuldig voelen awls ik haar alleen liet? ja. "Is goed" ik gaf haar de onderdelen zodat ze kon "fietsen" met haar rolstoel. Ik hielp haar de straat op en begon hard te fietsen. Gelukkig was Moon getraind in dit dus al snel waren we bij het huis. Ik gooide mijn fiets neer en nam de rolstoel van Moon in mijn handen. Snel liep ik naar de voordeur en belde aan.

    [moons benen zijn verlamd en ze is geestelijk niet 100%]

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:40 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ okee]

    James

    Samen met Jane waren we aangekomen bij mijn huis en ineens zag ik Lilly staan. "Heey wat doen jullie hier?" vroeg ik verbaasd terwijl ik de sleutels uit mijn tas haalde en de deur open draaide.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:44 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "jullie bleven zo lang weg en ik maakte me zorgen. En Moon wou graag mee en ik kon haar niet thuis laten" ik hijgde nog een beetje van de inspanning. Alles voor Moon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Ah okee en dat is niet nodig ik ben gewoon een paar spullen vergeten" zei ik glimlachend terwijl ik naar binnen liep en wachtte op de rest. "Komen jullie?" vroeg ik terwijl ik naar de woonkamer liep en Rose op de bank zag zitten. "Heey Rose" glimlachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "Ik dacht al" zucht ik opgelucht. Ik rij de rolstoel naar binnen. Ze had eigen besturing maa rovnd het leuk als ik reed. Bij de woonkamer reed Moon gelijk naar Rose en begon te kletsen met haar. Ik keek glimlachend naar Moon die blij was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Okee waarom is iedereen ineens zo bezorgd?" vroeg ik een beetje verbaasd.
    "Ben zo terug" zei ik en liep naar boven en pakte de vergeten spullen van mijn slaapkamer en liep weer naar beneden.
    Erna liep ik naar de keukend toe "Trouwens wie wil er iets drinken?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Ik grinikte. "beter bezorgd dan dat het me niets kan schelen terwijl er wel iets is" Ik schudde mijn hoofd. Ik zag Rose en Moon weggaan naar een andere kamer en keek haar bezorgd na. Ik was zo ongeveer haar moeder.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Dat is wel waar" zei ik lachend terwijl ik op de bank ging zitten en zag dat Moon en Rose naar een andere kamer gingen. "Niet zo bezorgd er kan hier echt niets gebeuren" zei ik tegen Lilly.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Ik glimlachte. "iK weet het maar nog" zuchte ik. Af en toe werd ik er gek van maar z eewas mijn alles.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Dat snap ik maar hier kan echt niets gebeuren" zei ik glimlachte.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    IK knikte. "ze is niet meer het kleine meisje van vroeger" ik zuchtte weer.
    Doordat ik te vroeg was losgelaten hield ik haar te lang vanst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Het maakt niet uit ik zou het ook niet zomaar kunnen" zei ik glimlachend
    "Trouwens zou Rose misschien bij jou logeren voor een paar dagen want ik moet naar familie toe" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    L:illy
    Ik vond het fijn dat hij me vertrouwde. Mischien zou ik nu rustigere kunnen blijven bij alles. "Tuurlijk is goed. Bij Moon op de kamer past nog een extra bed dus dat is goed" Ik glimlachte bij het idee. Moon zou het helemaal te gek vinden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan