• B O N E S

    Quartermaster the Fearless Fire | Clothing | Alone, The Winged Pig tavern


          Waar de meeste crewleden het vaste land onder hun voeten kussen zodra ze het schip verruilen voor de port van Tortuga, blijven de ogen van de quartermaster van de Fearless Fire op de horizon achter het kalme water gericht.
          Bones weet dat ze de mankracht nodig hebben—weet dat deze tussenstop een onvermijdelijke was omdat hij er bij heeft gestaan terwijl ze man na man een zeegraf gaven.
          Het werven van nieuw bloed is een weinig intensief klusje: zodra hij de havenmeester influistert dat zijn beruchte schip op zoek is naar deckhands verspreid het nieuws zich als een tropische bosbrand over het eiland.
          Bones kiest ze bij tijd echter ook nog wel eens zelf uit. Broekies die het goed doen als een extra paar ogen en oren aan boord, of hongerig op zoek zijn naar een doel in hun miezerige levens.
          En voor iemand die er nooit lang of graag is, verwelkomt het goddeloze Tortuga hem met open armen.
          De zilte zeegeur vermengt zich tussen de bijeen geraapte opzetting van de havenstad met die stank van ongedierte en ander gespuis, en herinnert hem er vrijwel instant aan waarom hij zijn hut op het schip prefereert boven een verblijf in de herberg of één van de hoerenhuizen.
          De drukte is overweldigend, zelfs op dit tijdstip, en maakt dat Bones zijn favoriete etablissement in een rechte lijn binnenstapt. Hij kent de eigenaar en diens dochter, welke hem vanachter de bar lonkend opwacht. Zonder enige twijfel geïnformeerd over hun recente aanmering.
          Zodra hij zich op een kruk voor haar heeft laten neerzakken, steekt de jongedame van wal, al schenkend tetterend over het reilen en zeilen van Tortuga sinds de laatste keer dat het eiland achter zich liet.
          Bones luistert met een half oor, nippend van de geïmporteerde rum, tot hij een blonde jongen aan een tafel verderop ziet zitten. ‘Hoe oud was Sam?’ vraagt hij haar terloops wanneer ze zijn glas halverwege opnieuw volschenkt. De interesse naar haar jongere broertje laat de diepgroene ogen van Helena wantrouwig samenknijpen.
          ‘Oh nee, niets daarvan,’ begint ze, een wijsvinger al zwaaiend naar hem opgehouden. Bones leunt achterover voor ze hem ermee kan prikken, één van zijn gehavende handen onschuldig ophoudend. ‘Sam gaat absoluut niet mee aan boord van dat rattenhol.’
          ‘Rattenhol?’ Hij dwingt zijn wenkbrauwen quasi—verrast de hoogte in, de act aangeslagen genoeg om haar met haar ogen te zien rollen. ‘De laatste keer dat je over de Fearless Fire sprak was je een stuk liever.’ Het was het proberen waard.
          ‘Geen denken aan.’ Helena beantwoord zijn grijns niet. ‘Ik waarschuw je, Bones.’
          Misschien is het de moederlijke autoriteit in haar jonge stem, maar hij geeft haar geen weerwoord als ze zich uit de voeten maakt met een vol dienblad.
          Hij had haar waarschijnlijk om iets te eten moeten vragen, beseft hij zich met het rommelen van zijn maag en een schuine blik op de rum.


    [ bericht aangepast op 28 juli 2021 - 21:42 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Mag Cambrue een cel gaan delen met Samantha? :')]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [@LEADERLOUIS: Hoe kan ik inspringen?]

    Leave schreef:
    [Mag Cambrue een cel gaan delen met Samantha? :')]

    [Sure (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cambrue Andove
    Een andere cel? Ik frons - word meegesleurd door bewakers en eindig bij een meisje waarvan het bloed over haar rug loopt. Ik slik. De deur gaat dicht en ik blijf ongemakkelijk staan. Niet iedere onderzoeker is makkelijk rond je vingers te winden.. Uit macht der gewoonte scheur ik het laken van het bed stuk, en pak ik het glas water dat ik er overheen kiep. Verband. Eerst maak ik haar rug schoon, dan verbind ik het laken er omheen. "Beter?" Vraag ik zacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Samantha Lauren Billington

    Ik lag met mijn gezicht verborgen in mijn armen, maar schrok op toen er een meisje binnen kwam lopen. Ze keek bezorgd naar mijn rug -Ik wou niet weten hoe erg het was, de pijn zei al genoeg-. Ze verzorgde mijn rug door het schoon te maken en er stof omheen te binden. ''Beter?'' vroeg ze zachtjes, en ik keek haar dankbaar aan. ''Ja, bedankt.'' zei ik zacht, en moeizaam ging ik recht zitten. Ik trok mijn shirtje over mijn hoofd heen, en keek haar aan. ''Ik ben Samantha.'' glimlachte ik zwakjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Matthew

    Levenloos zat ik op mijn bed, te staren naar de muur voor me. Zo ging het al meer dan een week. Ik at wel, ik deed wat ze vroegen, onderging de straffen die ze me gaven maar zei niets. De wonden op mijn rug en armen van de zweepslagen deden pijn, ze brandden, zwollen op en ontsteekten. Niemand die het ook maar iets scheelde. Gelukkig zat dat veilig onder mijn wit Marcelleke verstopt. Voor de rest had ik nog een stoffen broek aan. Jup, dat was het wel zo'n beetje. Mijn vorige Onderzoeker kon het werk met mij niet meer aan en is weggevlucht. Zelfmoord waarschijnlijk, zoals de eerste. Ik boog mijn hoofd naar links en rechts en voelde hoe de gewrichten in mijn nek kraakten. Een zucht rolde over mijn lippen. Ik sloot mijn ogen en liet mijn hoofd tegen de muur aanvallen, net alsof ik sliep, want ja, ik sliep in de vreemdste posities. Ik voelde hoe een bewaker door de deur keek en weer wegliep. Zo ging het elke keer. Bij mij dan, zagen ze dat ik nog 'wakker' was en ik zuchtte te luid, kreeg ik straf. Het wendde wel hoor ... Ooit.

    tyler Jeremy Jerome Lovely

    Ik zet mijn sleutels op mijn bureau en kijk weer in mijn mapje. Wacht is even is iemand anders in de cel van Samantha gekomen zijn ze nu met zijn 2en. Ik moet die onderzoeker eens goed spreken. Ondertussen looop ik weer naar Samantha s deur en van ene Cambrue. Ik doe de deur open en zie Cambrue zeggen 'Beter'.

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 12:33 ]

    Cambrue Andove
    "Cambrue," stel ik mezelf dan voor terwijl ik haar voorzichtig op het bed help - dan gaat mijn blik naar Tyler. Mijn kristalblauwe ogen boren zich in die van Tyler. Ik weet dat ik hem nu al niet mag - van alle onderzoekers is hij de meest.. Afschuwelijke. "Hooi," zeg ik bits - misschien zelfs een tikkeltje uitdagend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Samantha Lauren Billington

    Ik glimlachte dankbaar toen ik uiteindelijk op het bed zat, maar die verdween weer zodra ik Tyler zag staan. Ik besloot maar niks te zeggen - ik hoef niet het dubbele aantal zweepslagen, dit was al erg genoeg. Ik frunnikte wat aan mijn shirtje, maar besloot me weer emotieloos voor te doen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh, Rooba > Aragog (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Steven
    Het uur was voorbij en liep naar de nieuwe cel van Cambrue. Waarom ze een nieuwe cel had wist ik niet, maar heel erg vond ik het niet. Ik loop naar binnen en zie Cambrue bij een meisje zitten en nog een onderzoeker Tyler heet hij volgens mij.


    Always look on the bright side of life.

    (nvt)

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 16:00 ]

    Tyler Jeremy Jerome Lovely

    Een andere onderzoeker komt binnen. Zeker de onderzoeker van Cambrue. 'Hoi' zeg ik. en kijk weer naar Samantha en Cambrue

    Cambrue Andove
    Ik kijk kort naar Steven. "Make me," vorm ik poeslief met mijn lippen tegen Tyler, waarna ik me opnieuw over Samantha buig om haar onder de dekens te stoppen. Mijn wil. Ondanks alle straffen die ik zal krijgen.. Hij zal nooit verdwijnen. Dominantie zit in mijn bloed, flakkert als vuur achter mijn lichte irissen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik heb een tijdje terug een vrouwelijke onderzoeker aangemaakt, voor Matthew. Kun je haar in de begin-post zetten? (:]