• Ik speel nu al like 8 jaar hockey. Ik begon toen ik 6 of 7 jaar was, mijn ouders vonden teamsport belangrijk. Ik hoor van veel klasgenootjes dat hockey een ''kak-sport'' is, of althans dat zij dat vinden. Dus nou ja, wat vinden jullie ervan? Ik vind het persoonlijk meevallen, bij clubs als Pinoke en Rozendaal is het gehalte wat groter vaak, maar uiteindelijk valt het best mee. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik haat het, maar dat komt door de vriendelijke mesen bij mij in gym, die er steeds in slagen om op mijn polsen te slaan met een stick. Je moet weten dat er iets mis is met mijn polsen, al lang, maar een klap is daar erger dan op elk ander lichaamsdeel...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    nee, maar als je in je hockeypakje bier over jezelf heen gaat gooien net zoals de meisjes doen waar ik woon.. dan is het wel een beetje erg.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dejavu schreef:
    nee, maar als je in je hockeypakje bier over jezelf heen gaat gooien net zoals de meisjes doen waar ik woon.. dan is het wel een beetje erg.


    Dat is niet bij ons, maar dat is ook wel raar. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    haha iedere keer als ik dit topic zie moet ik ff kijken wat mensen schrijven.

    hockey is juist leuk! het is heel sportief en dat wij nou poloshirtjes dragen en rokjes met een broekje eronder maakt ons nog geen kakker. het is gewoon een wat duurdere sport als je kijkt naar wat je moet aanschaffen.
    ik hockey bijna 9 jaar en doe het omdat het leuk is. bij mij in de klas zitten minstens 11 mensen op hockey en de meesten zijn echt schatjes en geen kakkers


    Miep