• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Elianne Ever Jhonson

    'Jij mag nu kiezen' Zeg ik terwijl er weer een glimlach op mijn gezicht verscheen, praten met mensen die ik aardig vond? leuk, praten met mensen die ik eerst nog helemaal niet ken.. Een ramp ..


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey Robberts
    Weet ze nu alweer niets? 'we doen het zo, stel dat dit een film is, wat zouden wij dan nu gaan doen?' zei ik. Ik was trots op mijn idee. Nu wist ze vast wel iets te doen, anders zou ze wel een hele slechte scenario schrijfster zijn.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Christian Hamilton
    "Maar natuurlijk ben jij uitgenodigd."
    Ik zag haar kreunend op de grond liggen.
    "Hoe hou jij dit vol?!"
    "Oefenen, oefenen en nog meer oefenen!"
    Ik zou een geweldige personal trainer zijn. Als het niets zou worden met mijn modellenwerk of mijn danscarrière dan kon ik nog altijd personal trainer worden. Ik liet Chay na tien sit-ups met rust.
    "Goed gedaan. En dat moet je dus iedere dag herhalen."

    [Ik ben de hele dag weg, dus Ry, je mag bij mijn personage weglopen, want ik kan niet reageren.]


    Me so good.

    Eilanne Ever Jhonson

    Oke, daar had ze me, als ik nu niet iets goeds kon verzinnen wist ik het ook niet, in een horror film zouden er zoizo elk moment mummie's of lijken in de school verstopt zijn, maar in dit geval... 'Als dit een film was, zou ik je willen horen zingen' Zij ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey
    'als dit een film was, zou ik je willen horen zingen' zei ze. Ik schrok me dood, de mensen die me ooit hadden horen zingen waren op een hand te tellen. Ze waren dan wel allemaal razend enthousiast, maar alsnog, ik vind dat echt doodeng. 'oke, slechte film' zei ik snel. 'ik ga echt niet zingen!'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Elianne Ever Jhonson

    'Nou, Alsjeblieft?' Zij ik bijna smekend, ze was hier voor zingen en ik zou haar graag horen zingen, maar net zoals ik was ze erg verlegen, 'Alleen voor mij?' Vraag ik erachteraan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey
    'alleen voor mij?' vroeg ze smekend. Hier moest ik wel even over na denken. Normaal kon ik al heel verlegen zijn, maar als ik moest zingen ging dat echt niet als er mensen bij waren. 'nee, echt niet, sorry maar dat gaat echt niet werken' zei ik wanhopig.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jermaine

    Als de les afgelopen is pak ik mijn spullen en loop naar mijn kluisje. Ik gooi mijn makeup spullen en theorie boeken erin en sluit mijn kluisje weer. Over een kwartier had ik afgesproken met Chay, dus ik liep de trap op naar onze kamer.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    {Alex wil Hailey in het verhaal anders wel helpen met haar angst? ^^ Lijkt me leuk om die twee samen te gaan zingen ofzo ;P]

    Elianne Ever Jhonson

    'Jammer' Zij ik, maar als zij iets niet wilde zou ik haar er niet toe dwingen, 'Hebben we nog lessen trouwens?' Vraag ik terwijl ik een hand door mijn blonde haar laat gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ik vind het best hoor, haha, is hij ook een zanger? Ze doen beide ook precies hetzelfde xd]

    Hailey Robberts
    Gelukkig drong ze er niet op door. 'hebben we nog lessen trouwens?' vroeg ze aan mij. 'ja kennismakingslessen ofzo, ik weet het niet precies' zei ik. Ik had wel zin in die lessen, ik wilde wel weten wie er nog meer zong op deze school.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 10:44 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Jep, hij doet zang & instrumentaal ;P ik stuur hem later wel eens naar jouw toe hij is nu bij Diana ;P]

    Elianne Ever Jhonson

    'Je weet niet toevallig waar en hoelaat die zijn?' Opperde ik hoopvol, mijn rooster lag nog in mijn tas, en mijn tas lag nog in onze kamer.. Mischien dat zij wist waneer de kenismakingslessen waren.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 10:45 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey Robberts
    'Je weet niet toevallig waar en hoelaat die zijn?' vroeg ze aan me. 'in de middag, ik weet niet precies hoelaat, en ik denk dat jij gewoon in dit lokaal zit, tenzij er nog andere schrijflokalen zijn.' antwoord ik nadat ik op mijn eigen rooster had gekeken, zelf had ik nog nooit een rooster gehad, ik heb veel les thuis gekregen, dus ik had geen idee hoe zo'n ding in elkaar zat.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alexander

    'Nee dat willen we niet' Zij ik grijnzend, ik keek van het boek naar haar, zometeen zouden volgensmij de kenismakings lessen zijn, 'Heb je nog lessen vandaag?' Vraag ik haar, want het zou niet eerlijk zijn als ze door mij te laat zou komen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elianne Ever Jhonson

    'Laat je rooster eens zien' Zij ik nadat ze een beetje verwart naar haar rooster had gekeken, zelf had ik het niet vaak gebruikt omdat de enige lessen waarbij ik aanwezig was nederlands en tekenen waren geweest, verder niet veel, ook muziek niet omdat je erbij zou moeten zingen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey Robberts
    'laat je rooster eens zien?' vroeg Elianne. Ik gaf haar mijn rooster. 'ik heb nog nooit een rooster gehad, dus ik weet niet hoe het werkt' zei ik een beetje verlegen. Ik hoop dat zij er wel wat van begreep.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 10:53 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”