• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    TheRumIsGone schreef:
    [Hoeft ook niet.. Was ook maar een idee XD.. O wacht laat maar.. Is niet zo handig nee... XD]


    Nee, eigenlijk vind ik het een goed idee.

    Een soort competitie aan het einde van het school jaar. Zong, acteerwerk, (dus toneelstukjes/monologen), een mdoeshow met ontwerpen van de leerlingen, de toneelstukjes zijn geschreven door de scriptschrijvers, andere schrijvers kunnen hun werk voordragen....]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Nee, eigenlijk vind ik het een goed idee.

    Een soort competitie aan het einde van het school jaar. Zong, acteerwerk, (dus toneelstukjes/monologen), een mdoeshow met ontwerpen van de leerlingen, de toneelstukjes zijn geschreven door de scriptschrijvers, andere schrijvers kunnen hun werk voordragen....]


    [ik vind het ook echt een heel leuk idee!]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Yeah.. Ik heb echt te veel fantasie.. XD.. Ik heb zogezecht nu al genoeg fantasie om 3 verhalen te kunnen schrijfen ;P]

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 11:45 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    ( Dan laat ik Jermaine wel rondgooien met makeup, aangezien je niet echt iets kan doen op het podium met visagie. )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Brutus schreef:
    Christian Hamilton
    "Maar natuurlijk ben jij uitgenodigd."
    Ik zag haar kreunend op de grond liggen.
    "Hoe hou jij dit vol?!"
    "Oefenen, oefenen en nog meer oefenen!"
    Ik zou een geweldige personal trainer zijn. Als het niets zou worden met mijn modellenwerk of mijn danscarrière dan kon ik nog altijd personal trainer worden. Ik liet Chay na tien sit-ups met rust.


    [Ik ben de hele dag weg, dus Ry, je mag bij mijn personage weglopen, want ik kan niet reageren.]


    Chayenne

    'Gelukkig' grinnik ik, en deed nog een paar sit-ups. 'Jij hebt veel geoefend zeker' mompel ik. Gelukkig liet hij me na tien sit-ups met rust. "Goed gedaan. En dat moet je dus iedere dag herhalen." zegt hij. 'Dat word mijn dood, maar als jij het zegt' mompel ik, en laat me achterover vallen.


    El Diablo.

    Space schreef:
    ( Dan laat ik Jermaine wel rondgooien met makeup, aangezien je niet echt iets kan doen op het podium met visagie. )


    Er zijn toch modellen? :Y) Maak ze op, dan word het gewoon omgeroepen dat het jouw personage's werk is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elianne Ever Jhonson

    Daar moest ik overna denken, waarschijnlijk heb ik er gewoon mee leren leven, ik kon niet terug naar mijn ouders en mijn broertjes en zusjes had ik ook niet gezien, niet omdat het niet kon.. maar omdat ik het niet wilde, ik wilde me sterk houden en niet laten zien hoe moeilijk het kon zijn. 'Ik weet het niet' Andwoorde ik, het was het beste wat ik kon bedenken, en meer kwam er ook niet uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    Escritura schreef:
    (...)

    Er zijn toch modellen? :Y) Maak ze op, dan word het gewoon omgeroepen dat het jouw personage's werk is.


    ( kan ook, maar ik vind rondgooien met makeup leuker :3 geheh. Maar idd, ik laat hem wel modellen opmaken. )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Hailey Robberts
    'sorry, ik weet niet echt wat ik moet zeggen, ik ben hier niet zo goed in' gaf ik toe. Ik wil niet dat ik verkeerde dingen zeg, dus dan kan ik maar beter eerlijk zijn. Ik hoop dat ze het begrijpt. Misschien wil ze ooit een weekend mee naar mijn huis, maar dat komt allemaal nog wel.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 11:57 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Dan is het inderdaad best een goed idee, maar zo had ik er nog niet over nagedacht ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nemhain schreef:
    [Dan is het inderdaad best een goed idee, maar zo had ik er nog niet over nagedacht ^^]


    Yup, en de leraren zien wat er allemaal gedaan word en kiezen dan winaars. ^^ I think it's a good idea, but Nyssa needs to approve first.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Yeah.. Ik ben meer iemand die eerst doet en dan pas denkt ^^ XD]


    Don't be like the rest of them, darling

    Elianne Ever Jhonson

    Ergens een beetje wanhoopig zocht ik naar een nieuw onderwerp of iets anders om te kunnen vragen, 'Wat voor werk doen je vader en moeder?' Vroeg ik toen, bij een beetje gebrek aan betere vragen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey
    'mijn vader bezit veel bedrijven, en mijn moeder heeft een eigen kledinglijn.' antwoordde ik. Ik wist niet veel over hun werk, ze waren bijna nooit thuis, en als ze thuis waren, waren ze bezig met werk. Niet dat ik dat erg vond.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Elianne Ever Jhonson

    'Cool' Andwoorde ik, 'Heb je broertjes of zusjes?' Vroeg ik nieuwschierig, mijn vader was weggegaan toen mijn moeder van de rails raakte dus ik wist niet veel over hem maar waneer ik ongeveer 18 ben ga ik naar hem opzoek.


    Don't be like the rest of them, darling