• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hailey Robberts
    'heb je broertjes of zusjes?' vroeg ze. 'nee, ik ben enigskind' zei ik terwijl ik mijn schouders ophaalde. Ik ben blij dat ik geen broertjes of zusjes heb, ze zorgen alleen maar voor ruzie.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:07 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Elianne Ever Jhonson

    Hmm.. 'Ga je mee naar onze kamer? ik moet nog wat uit mijn tas halen' Vraag ik en kijk haar aan, hopelijk ging ze mee, maar ik zou ook alleen kunnen gaan, veel maakte het niet uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Okay, het compititie idee gaat door, Nyssa geeft toestemming.
    Iemand een leuk idee voor een titel?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Jeah.. Ehmm.. even nadenken...]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey Robberts
    'ik ga denk ik even naar de opnamestudio als je het niet erg vind? Die wil ik graag zien.' Ik hoopte dat ze leeg zouden zijn, zodat ik nog wat kon spelen of zingen. Anders ga ik daar nog wel een andere keer heen.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:19 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Elianne Ever Jhonson

    'Is goed' Zij ik glimlachend en liep naar de deur die ik opendeed, 'Ik zie je later' Zij ik voordat ik door de deur verdween, gelukkig had ik de kamer best snel gevonden en legde eerst mijn in een kast en mijn schrijfboek onder het matras zodat niemand het zomaar zou vinden.

    {Wil er iemand met Elianne praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nana Shizuko Rose
    ‘Geloof me, dat kan ik best geloven,’ Hij liep zelf ook gemakkelijk het podium op en gooide me daarna één van de microfoons toe. ‘Maar een oefen duetje voor de lessen beginnen om onze stemmen te warmen kan je niet afslaan, toch?’ Hij had er een knipoog aan toegevoegd en toen ik behendig de microfoon had opgevangen, keek ik snel weg van hem. ‘For sure kan ik dat niet afslaan,’ Ik keek hem weer aan. ‘Misschien wil ik dat wel helemaal niet afslaan…’ Dit kwam er meer fluisterend uit dan dat ik bedoeld had.
    ‘Nana?’ zei hij daarna snel, en ik keek hem met een wenkbrauw opgetrokken aan. ‘Hmm? Wat?’
    Ik vroeg me af wat er nu weer was, terwijl ik de microfoon in mijn handen heen en weer gooide en hem afwachtend aankeek.

    [Ik vind het goed van die competitie, als jullie inderdaad een naam verzinnen ervoor! Zal ik straks even de directrice spelen en dat om laten roepen, goed? ^^
    And, Lizz, thanks for asking ghihi.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Nou, ik vond eht wel zo logisch om het te vragen, aangezien eht jouw RPG is schat ^^ *Gaat schrijven*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [waar is alex, anders komt hailey hem nu tegen?]

    Hailey Robberts
    Ik was blij dat ze het goed vond, rustig liep ik naar de opnamestudio. Met de kaart was het gelukkig makkelijk te vinden, alhoewel ik het nogsteeds een doolhof vond. Ik keek een beetje om me heen om te zien of de studio bezet was.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Alex is met Diana in een muziek ruimte bij een piano, anders laat je Hailey perongeluk binnen komen?]


    Don't be like the rest of them, darling

    AmenRaphael Elyon
    'For sure kan ik dat niet afslaan,’ hoorde ik haar zeggen. Mooi zo. ik liep naar de muziekinstalatie en begon door de muziek te gaan.
    'Hmm? Wat?'
    'Ken je de Manic Street Preachers?' Het was neit mijn gewoonlijke stijl maar er was één liedje van hun dat ik gewoon geweldig vond om te zingen. Het was er een waar ik gewoon op los ging.
    'Hun duet met Nina Persson? Ik vermoed dat het goed bij je stem past.' Eigenlijk wist ik het wel zeker. En anders ging het nogal moeilijk zijn om een lied te vinden dat wij beiden konden zingen, aangezien onze verschillende stijlen. Misschien moest ik dat maar eens onderzoeken... Ik haal een hand door mijn haar en draai me weer naar Nana.
    'Plus je kan er erg veel energie in kwijt,' grijns ik. de spotlights vliegen aan nadat ik een paar knopjes in heb geduwd.

    [Your love - Manic Street Preachers ft. Nina Persson I love it. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey Robberts
    Ik liep een muziek ruimte binnen, ik dacht dat ik daar niemand zag. Toen ik opkeek zag ik oppeens een jongen en een meisje zitten. 'sorry, ik dacht dat hier niemand was, ik ga wel' Beter kijken voortaan Hailey, sprak ik mezelf toe.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alexander

    Ik kijk op als ik iemand hoor binnenkomen, een meisje dat zich direct verontschuldigt en weer weg wil gaan, 'Van mij mag je blijfen hoor' Zeg ik glimlachend, 'Waar was je naar opzoek?' Vraag ik dan, sins ik hier ben zijn er al twee meisjes binnengekomen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nana Shizuko Rose
    ‘Ken je de Manic Street Preachers?’ Hm, ik moest even erover nadenken, maar toen hij verder ging met praten knikte ik. ‘Hun duet met Nina Persson? Ik vermoed dat het goed bij je stem past.’
    ‘Ja ja,’ zei ik, ietwat ongeduldig. ‘Die ken ik, ja.’ Niet dat ik het lied heel vaak luisterde, maar ik kende het en op zich vond ik het wel een goed nummer.
    Hij had alweer zijn hand door zijn blonde haar gehaald en draaide weer naar me om. ‘Plus je kunt er erg veel energie in kwijt,’ grijnsde hij, de spotlight vlogen gelijk aan nadat hij een paar knopje ingedrukt had.
    Ik grijnsde er alleen op en begon de tekst te zingen als bevestiging. ‘Your love alone -- is not enough not enough, not enough,’ Ik grinnikte en keek hem toen weer aan, ‘We can always try, right?’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hailey Robberts
    'eh oke, ik was opzoek naar een piano' zeg ik met een scheve glimlach. Ik voel mijn hoofd rood worden, en zeg tegen mezelf dat ik rustig moet blijven. Ik vind het wel jammer dat er al mensen waren, nu krijg ik niet de kans om even te spelen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”