• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    ‘Your love alone -- is not enough not enough, not enough,’ Ze grinnikte en keek me met een grijns aan. ‘We can always try, right?’ ik greep de tweede microfoon en gooide de muziek een.
    'Your love alone -- is not enough not enough, not enough,’ herbegon ik het lied. De muziek en mijn stem schalde door het auditorium. Het was nu nog leeg, maar over een paar jaar zou ik zelf op een podium zoals dit staan en zou de zaal volgepakt zijn met mijn fans.
    'When times get tough,' hoorde ik Nana verder zingen. Haar timing was behoorlijk goed, maar stem paste inderdaad perfect bij het lied.
    'They get tough, they get tough, they get tough,' viel ik bij. Dit deel zongen we samen. Onze stemmen klonken eigenlijk nog niet slecht als we in harmonie zongen.
    'Trade all your heroes in for ghosts, in for ghosts, in for ghosts. They're always the ones who love you most, love you most, love you most.'

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:41 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexander

    'Hmm.. Dat word wat lastiger, wat voor richting doe je?' Vraag ik, ik denk zang maar als ze ook piano speelt zou het ook instrumentaal kunnen zijn, en ze leek iet wat verlegen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey Robberts
    Ik besloot zo normaal mogelijk antwoord te geven. 'zang, en ik begeleid mezelf op de piano.' zei ik een beetje onzeker. 'jij?' Waarschijnlijk zal het muziek zijn, aangezien ik zag dat hij het meisje les gaf. Ondertussen stond ik nogsteeds voor de deur.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Nana Shizuko Rose
    ‘Your love alone – is not enough, not enough, not enough,’ Sommige delen zongen we samen, en ik moest toegeven dat onze stemmen samen best goed klonken. ‘It’s what you felt, it’s what you said, what you said, what you said,’ Hierna zong hij een stukje alleen en ik luisterde naar hoe hij zong en keek naar hoe hij bewoog. Ik had geen fout gemaakt om samen met hem te zingen, toch? En ook niet dat hij mij bijles moest geven?
    ‘You stole the sun straight from my heart, from my heart, from my heart…’ Ik zong weer een klein deeltje met hem samen en hield mijn ogen open, de gehele tijd, of op hem gericht of in de zaal – waar helemaal niemand zat, wij waren de enige hier. Ik voelde me eigenlijk leven, waarom wist ik niet. Maar het deed me goed, en ik keek hem met een bepaalde blik in mijn ogen en een zachte glimlach op mijn lippen aan. ‘Lalalala…’

    [hebben jullie al een naam? ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [En ik heb eindelijk een cover gemaakt, haha ^^ Vinden jullie 'm goed?]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alexander

    'Ik doe zang en instrumentaal' Andwoorde ik glimlachend, 'Als je wil spelen, ik ga zo wel weg' Zeg ik terwijl ik naar het meisje keek die nogsteeds in de deuropening stond.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amen Raphael Elyon
    'I shouldn't have to cry. Your love alone...' zong ik, het einde van het lied.
    'Is not enough.. Your love alone...'
    De muziek viel weer stil. Mijn ademhaling was nog rustig, maar ik voelde me energiek en blij. Het was lang geleiden dat ik zoveel plezier had in het zingen, dat ik neit constant op mijn techniek moest letten.
    'Helemaal niet slecht, Nana,' grijns ik, waarna ik de microfoon terug in de standaard schuif. We klonken goed samen.
    Het was dan wel geen Broadway, waar mijn hart lag, maar ik vond het nog steeds een geweldig nummer. Mijn eigen bijdrage was natuurlijk foutloos. Nana had een zachte glimlach op haar lippen gekregen terwijl we zongen en een blik in haar donkere ogen die ik niet kon identificeren.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 13:11 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Uh, nee, nog geen naam *Gaat brain stormen*
    Maar ja, I love the cover!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    De muziek viel langzaamaan weer stil en ik kon aan hem zien dat hij weer blij was, of het moest gezichtsbedrog zijn, maar daar ging ik nu niet van uit.
    ‘Helemaal niet slecht, Nana,’ grijnsde hij en hij schoof de microfoon weer terug. Hij noemde me Nana, en ik begon bijna te denken dat hij het meende en het dus ook echt vol kon houden. Ik had dat niet verwacht, maar dat liet ik hem niet merken.
    ‘Nee, ik kan wel wat,’ grinnikte ik, met een hand voor mijn mond, en ook ik schoof de microfoon terug. Terwijl ik dat deed, hield ik daarna nog wel de microfoon vast en keek hem met een zachtaardige blik aan. Ik vroeg me af hoe hij zou doen als ik opeens heel aardig en lief zou zijn. Zou hij denken dat hij me “gekraakt” had? Of zou hij het juist raar vinden en ook weglopen? Ik had geen idee, en daarom was er maar één manier om er achter te komen. Ik begon te grijnzen om het idee, maar liet daarna snel weer de zachtaardige glimlach op mijn zachte, volle lippen komen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hailey Robberts
    'als het kan graag.' zei ik. 'maar je moet niet eerder weggaan door mij ofzo' Ik wist niet rcht wat ik moest doen, hier blijven staan of even buiten wachten tot ze klaar waren. 'zal ik een buiten wachten tot jullie klaar zijn?' vroeg ik uiteindelijk.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Amen Raphael Elyon
    'Nee, ik kan wel wat,' grinnikte ze, een bijna zachte blik in haar ogen.
    'Dat Blijkt. En samen klonken we al helemaal geweldig,' grijns ik, waarna ik de muziekinstalatie afsluit en de spotlights uitzet. Bijna onhoorbaar begin ik automatisch weer te neuriën. Het heeft haar duidelijk geholpen, maar het is een lange lidensweg tot het uitlaten en repareren van opgesloten emoties.
    Maar nu is daar de tijd niet voor en ik vraag het ook niet.
    'Dus, welke lessen heb jij straks?'
    Zelf zou ik zometeen een praktijk les in zang hebben, waarvoor ik dus een nummer had moeten voorbereiden. Ik trek waarschijnlijk wel iets van Wicked uit mijn achterzak. Daarna Muziek Geschiedenis, wat ik dood saai vond, behalve als Broadway besproken werd. De rest van mijn roster wist ik nog niet uit mijn hoofd. Ik wist niet eens of Nana in mijn klassen zat. Het zou kunnen, en eigenlijk wilde ik het wel weten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexander

    'Je kan hier ook blijven zitten?' Opper ik, Diana kon ik later nog wel eens les geven maar ik wouw zelf ook nog wat spelen, en dat hadden ze alletwee enigsins onderbroken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey Robberts
    'leuk!' zeg ik vrolijk. Ik laat me op een stoel zakken die vlak bij de deur staat. 'laat eens zien wat je kunt?' vraag ik aan hem. Ik heb nog niet gezien hoe goed iedereen hier is, misschien ben ik wel heel slecht vergeleken met de rest hier.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Nana Shizuko Rose
    ‘Dus, welke lessen heb jij straks?’
    ‘Hmm,’ Ik dacht na, en tuitte hierbij mijn lippen weer, waarna ik ze over elkaar wreef en bedenkelijk naar hem keek. ‘Volgens mij heb ik muziek geschiedenis en daarna gitaarles, of andersom?’ Ik keek hem met een kleine glimlach aan, waarna ik glimlachte,
    ‘In ieder geval die vakken,’ En ik had ook nog een gesprek met de directrice, maar dat ging ik hem niet vertellen, vooral omdat het ging over mijn verleden. Ze had dat met mij afgesproken, omdat ze zag dat ik er nog duidelijk mee zat, niet dat ik er überhaupt iets over losliet…
    ‘En ik moet ook nog nieuwe leerlingen rondleiden van de directrice…’ Zei ik, dit keer met rollende ogen en een geïrriteerde stem. ‘En jij?’ Ik keek hem weer zachtaardig aan. Man, laat gewoon zien wat je van mijn “aardige” karakter vind, ik word hier gek van die aardigheid! Ik moest mezelf inhouden niet te grommen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Zullen we trouwens na die competitie een feest houden voor de hele school? ;D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.