• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ wat heb ik gemist en is er iemand die met James wilt praten?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elianne Ever Jhonson

    'Ik heb wel een rooster gehad alleen gebruikte ik het niet veel, omdat de enigste lessen waarbij ik enigsins aanwezig was Nederlands en Teken waren, verder niet echt veel' Gaf ik toe, maar hopelijk was het niet zo moeilijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik zou wel met James willen praten maar ik zit vast met Alex.. Want Diana is niet online..]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey Robberts
    Ik was even verbaast om haar reactie. 'waarom ging je naar zo weinig lessen, kreeg je geen problemen thuis daardoor?' vroeg ik aarzelend. Ze had nog niets over thuis verteld. Ik was er wel benieuwd naar.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    LikeAWeasley schreef:
    [ wat heb ik gemist en is er iemand die met James wilt praten?]


    ( Jermaine is ook een beetje loner.. )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elianne Ever Jhonson

    Twijfelend dacht ik na, ik vertrouwde Hailey wel maar mijn leven was nogal ingewikkeld. 'Ligt nogal ingewikkeld' Begon ik, ik wouw het wel vertellen, maar ik was bang hoe ze er over zou denken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amen Raphael Rose
    Langzaam begon ze te grijnzen. De storm was weg geblazen.
    'Beloof je dat?' Lanzgaam knik ik. Ik had weinig keuze, het was de enige manier om haar ook maar een beetje te helpen.
    'Nou, goed, maar als je ook maar een dingetje weglaat, dan sla ik je zo hard… Maar ik wil er vandaag eigenlijk nog niet aan beginnen, ik wil vandaag alleen maar les. Geloof me of niet, maar dit is mijn dag niet.’
    'Geloof me, dat kan ik best geloven,' antwoord ik met een kleine grijns. Na die woedeaanvallen zeker.
    Ze stond inmiddels op het podium en keek me doordringend aan. Zelf liepik ook gemakkelijk het podium op, om de reden dat ik er nerveus van werd dat ze op me neer keek. Ik wist nog steeds bar weinig en er zou veel moeten gebeuren voor ik me op mijn gemak voel.
    'Maar een oefen duetje voor de lessen beginnen om onze stemmen te warmen kan je niet afslaan, toch?' vraag ik met een knipoog terwijl ik één van de microfoons naar haar toegooi.
    'Nana?' voeg ik er snel aan toe. Scaht had op het puntje van mijn tong gelegen, dit ging lastig worden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey Robberts
    Ik zag haar twijfelen, 'het is nogal ingewikkeld' zei ze. 'Je kan het tegen me zeggen, ik ben te vertrouwen.' zei ik. 'maar je hoeft het natuurlijk nog niet te vertellen, je kent me maar een paar uur.' Misschien had ze problemen thuis ofzo? Dan is dat lastig om zomaar aan iedereen te vertellen.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 11:09 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Elianne Ever Jhonson

    Ik was een soort van in twee streid, zelf had ik het verhaal nog nooit aan iemand verteld, de leraaren op mijn oude school waren ervan op de hoogte en als ik niet bij een les aanwezig was namen ze aan dat er iets mis met me was of dat ik het niet meer volhielt, iets wat ik hate maar het was wel een excus om lessen over te slaan, 'Ehm.. Ik heb in totaal 4 broertjes en 5 zusjes, en ben toen ik ongeveer 10 jaar was uit huis geplaatst door de kinderbescherming omdat mijn moeder constand aan de drugs en acohol zat, en heb daarna 2 jaar in een weeshuis gezeten omdat ik niet meer terug kon naar huis en ben later geadopteerd door mijn pleegouders Kate en Jhon.' Legde ik uit, het voelde ergens goed om het te vertellen, maar ergens was ik bang voor haar reactie, want wat ze ook verwachte.. dit vast niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Kom zo terug.. heb even bezoek..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey Robberts
    Ik hoorde Elianne haar verhaal aan. Ik vond het echt harstikke zielig voor haar, en wist ook niet echt wat ik er op moest reageren. Zelf ben ik alleen nog maar in contact gekomen met kinderen uit de perfecte gezinnen, dat mijn relatie met mijn ouders niet meer zo was zoals het altijd al was, is echt een schande in de famillie. 'wat erg!' was het enige wat ik eruit kon brengen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Elianne Ever Jhonson

    'Wat erg!' Wist ze uit te brengen, zo langzamer hand was ik er aan gewent, Jhon en Kate hadden me met rust gelaten en me laten doen wat ik wilde doen. 'Ik ben eraan gewent geraakt' Zij ik terwijl ik een pluk van mijn haar om mijn vinger wikkelde, soms wou ik schreeuwen, huilen en iedereen ervan de schuld geven, maar het had geen zin, en ik had geen zin in mensen die me allemaal alleen maar zielig vonden..

    [Ik heb een idee voor de rpg: Als je de film Camp Rock kent heb je aan het einde een soort competitie waarbij iedereen een optreden doen, zoiets zou je kunnen doen en dan dat iedereen daar ook voor oefend tussen de lessen ofzo.. ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ja, maar niet iedereen doet iets met muziek...]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Hoeft ook niet.. Was ook maar een idee XD.. O wacht laat maar.. Is niet zo handig nee... XD]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey Robberts
    'hoe kun je daar nu aan wennen? Je woont niet meer bij je ouders.' zeg ik. Ik ben nooit echt goed geweest in mensen troosten, vooral omdat ik dat nog nooit heb hoeven doen. Hopelijk was deze reactie goed, ik wist het echt niet.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”