• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Elise
    'Niet' zeg ik. 'Ik ga ze is duidelijk maken dat ik de schulden heb betaald en dat ze moeten stoppen met lastigvallen' zeg ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Leya Felicia Azucena
    Ty wil maar niet dansen dus we gaan weer terug naar het kraakpand. Ik doe de deur open en loop gelijk verder naar de "woonkamer". 'Hee,' begroet ik iedereen vrolijk waarna ik me op een matras laat vallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emilio Esteves
    Ik voel mijn hart iets sneller kloppen als ze haar hoofd tegen me aanlegt. Ik probeer het een beetje in te houden. Ik weet niks van haar, niet of ze wel iets voelt voor mij of iemand anders. Ik slik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    Ze nesteld zich lekker tegen me aan na verklaard te hebben dat ze het koud heeft, maar aan de verkeerde kant. Er komt ergens achter uit mijn keel een geluidje van de pijn en ik glimlach een van de pijn verwrongen lach. Toch veplaats ik mijn arm iets zodat ze er beter op kan liggen, hoeveel pijn het ook doet. "Warmer?" vraag ik. "Zeker weten?" vraag ik twijfelend aan Elise. "Weet je zeker dat het goed gaat?" Leya komt binnen en begroep ons, ik groet terug. Achter haar loopt nog iemand.


    Your make-up is terrible

    Yarella

    "Wat is er?" Vraag ik zachtjes als ik zie dat hij slikt. Misschien had ie al iemand, of vond hij het niet leuk als ik zo dichtbij zat. Ik haalde mijn hoofd van zijn schouder af.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Aurelie Cherine Roux

    ''Warmer?'' vroeg hij, waarop ik glimlachend knikte.
    Ik keek hem bezorgd aan toen hij een pijnlijk geluidje maakte. ''Heb ik je pijn gedaan?'' vroeg ik zachtjes.
    Ik groette Leya, en richtte me toen weer op Riley, die een pijnlijke uitdrukking op zijn gezicht had.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elise
    'Zeker weten' zeg ik tegen Riley. 'Hoi' zeg ik tegen Leya.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 23:48 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Emilio Esteves
    Ik schud mijn hoofd. "T..t is alleen" ik zwijg even, proberen het goed te formuleren in mijn hoofd. "Lang geleden dat ik zo met een meisje een film heb gekeken" ik grinnik zenuwachtig. "Dus het is soort van nieuw" oke ze hoeft niet te weten dat ik nog maagd ben. "Ehm..hoelaat wou je terug gaan?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    "Nee hoor." antwoord ik. "Ik verrekte mijn spier alleen bijna." verzin ik snel. "Kan jij niets aan doen."


    Your make-up is terrible

    Leya Felicia Azucena
    Elise, Riley en Aurelie begroeten me. Ik kijk even om me heen en zie dat er voor de rest niemand is. 'Waar is de rest eigenlijk?' vraag ik. 'Ik heb sommigen al een paar dagen niet gezien,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yarella

    Ik knikte en prikte plagerig in zijn zij. "Ik wou eigenlijk nog niet echt naar huis.." Zei ik verlegen. Ik besluit om het niet meer op safe te spelen. "I kinda like you.." Zeg ik zachtjes. Ik bijt op mijn lip, please laat hij mij ook gewoon leuk vinden. Anders kon ik het wel vergeten. Ik twijfel, was dit wel verstandig van mij? Wat nou als hij me helemaal niet wou?


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elise
    'Geen idee' zeg ik tegen Leya.


    That is a perfect copy of reality.

    Aurelie Cherine Roux

    Ik knikte maar, en liet mijn hoofd weer op zijn borstkas rusten. ''Weet ik niet, vraag ik me ook af.'' mompelde ik naar Leya, en voelde het zachte gebonk van het hart van Riley.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emilio Esteves
    "I kinda like you" ik kijk Yarella verbaast aan en merk dat ik heel erg bloos en ik kijk weg. "Wow" zeg ik zacht en verlegen. Ik weet niet wat ik moet zeggen. "Ik denk dat ik je ook wel een beetje leuk vind" mompel ik verlegen. Was dat zo?aan de ene kant voelde ik me op me gemak. Maar aan de andere kant niet hier. Het was warm ja. Maar als we hier zouden blijven zouden we apart wakker worden. Als we thuis zouden slapen zou ik wakker worden met haar dicht tegen me aan en dat idee staat me wel heel erg aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    "Ik ook niet." zeg ik. Normaal zou ik mijn schouders ophalen maar dat deed ik maar niet, met Aurelie op mijn borstkas. "Lig je lekker?" grinnik ik zacht. Ik eigenlijk wel.


    Your make-up is terrible