• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Charine Roux

    ''Oui, je bent comfortabel.'' grinnikte ik, terwijl ik denkbeeldige figuurtjes maakte in zijn shirt, met mijn vinger. Ik merkte dat ik het al warmer kreeg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yarella

    Mijn hart maakt een sprongetje als hij zegt dat hij mij ook wel een beetje leuk vond. "De andere vragen zich vast af waar we zijn, zullen we maar gaan dan?" Vroeg ik zachtjes terwijl ik voelde dat ik begon te blozen. Deze jongen, vond mij ook leuk? Wow, echt wow..


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Riley Winchester

    "Hm, gelukkig wel. Dat moest ook." Ik vind het een fijn gevoel als ze figuurtjes tekent op mijn shirt. Pesterig span ik de borstspier aan waar ze op ligt zodat het minder comfortabel word en ik grinnik.


    Your make-up is terrible

    Elise
    'Ik ga slapen' zeg ik. Ik ga op een matras in de hoek liggen, trek de dunne dekens over me heen, en val in slaap.


    That is a perfect copy of reality.

    Aurelie Cherine Roux

    Ik lachte even toen hij zijn borstspier aanspande, waardoor ik niet meer lekker lag. ''Als je wilt dat ik wegga, moet je het zeggen.'' grapte ik, en grinnikte even terwijl ik comfortabeler probeerde te liggen, en ging door met figuurtjes tekenen. Ik wist niet waarom, maar het kalmeerde wel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Nee, liever niet." antwoord ik en ik ontspan hem weer. Ik sluit mijn ogen als ze verder gaat met figuurtjes tekenen. Dan gaap ik eens en besef ik dat ik toch wel moe ben.


    Your make-up is terrible

    Emilio Esteves
    "Is goed" ik zet de dvd en de tv uit. Doe alle lichten in het huis uit. Help Yarella in haar jas en doe de mijne ook aan. Ik doe de deur goed op slot achter ons en check het nog een keer voor ik samen met Yarella terug loop naar het pand "buenos noches peepz" zeg ik als ik de woonkamer binnenkom.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik glimlach onbewust na zijn antwoord, en keek hem vanonder mijn wimpers aan. ''Moe?'' grijnsde ik, nadat hij gaapte. Ik merkte dat mijn oogleden ook steeds zwaarder werden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik knikte licht. "Ja, best wel." mompel ik. "Zware dag hé." Ik kijk even naar Emilio die binnenkomt maar heb geen puf om gedag te zeggen. Met mijn vrije arm tast ik naar mijn deken, die ik kort erna over ons samen heen trek. Ik hoop maar dat Aurelie geen zin heeft om te bewegen over mijn arm.


    Your make-up is terrible

    Yarella

    Ik glimlach even naar de andere als ik binnen kom en mompel een hallo. In de badkamer die ik mijn joggingbroek aan en poets mijn tanden. Ik ga op een van de vrije matrassen zitten, met mijn rug tegen de muur aan.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 0:18 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Aurelie Cherine Roux

    Ik knikte instemmend, en ook ik gaapte nu. Ik groette de twee die binnen kwamen lopen, en kantelde een beetje zodat ik dichter tegen Riley aanlag, in de hoop dat ik het warm zou blijven hebben als ik sliep. Ik vond het verder ook niet erg, ofzo.. Ik grinnikte even om mijn gedachten, en sloot mijn ogen utiendelijk.
    Mijn vingers stopten met figuurtjes maken, en mijn hand liet ik op die plek rusten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emilio Esteves
    Ik zie een van de warmere dekens liggen, gooi die over Yarella heen. Poets mijn tanden en ga dan naast haar zitten. "Blijf je lekker warm van" fluiser ik


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    Ik kreun zacht als ze toch over mijn arm beweegt. Ik hoop dat het zacht genoeg is. Stiekem vind ik het jammer dat ze gestopt is met figuurtjes maken, het voelde wel lekker eigenlijk. Maar ze laat haar hand liggen en dat is ook wel goed genoeg.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik hoorde Riley zachtjes pijnlijk kreunen, en ik keek hem even bezorgd aan. ''Gaat het?'' vroeg ik zachtjes. ''Waar heb je pijn?'' vroeg ik hem, zodat ik er rekening mee kon houden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Nergens, ik ben gewoon moe." Ik glimlach even naar haar en sluit mijn ogen demonstratief. "Slaap lekker." fluister ik nog zacht. Het duurt wel weer even voordat ik in slaap zal vallen, er is zo veel te overdenken van vandaag. Niet bepaald een rustig dagje geweest.


    Your make-up is terrible