• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurelie Cherine Roux

    Ik zuchtte zachtjes, en knikte toen. Ik liet mijn hoofd weer op zijn borstkas rusten, en sloot mijn ogen. ''Slaap lekker.'' fluisterde hij zachtjes. ''Jij ook.'' antwoordde ik, maar voelde me niet zó moe om te slapen. Ik dacht aan te veel dingen, mijn hoofd was een chaos op dit moment. Te veel gebeurtenissen vandaag, te veel flashbacks..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yarella

    Ik kruip tegen hem aan en sla de deken over ons heen. Ik kan nog net een weltrusten mompelen voordat ik van vermoeidheid in slaap val tegen Emilio aan.

    ( Trusten peeps! )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Ik ga slapen, ByeByee]


    That is a perfect copy of reality.

    Emilio Esteves
    Ik verschuif zo zodat ze kan liggen. Ik leg de dekens goed en ga dan achter haar liggen en sla mijn arm beschermend over haar heen. Na gister weet ik dat ik niet meer zittend in slaap moet vallen

    [Slaap lekker]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Goodmorning]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Goodmorning]


    That is a perfect copy of reality.

    Helios schreef:
    [Goodmorning]


    ( goeduumorgennn:3 )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Goed geslapen? :p]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Elise
    Ik ben vroeg wakker vandaag. Ik pak mijn jas, en ga naar buiten.


    That is a perfect copy of reality.

    Yarella


    Ik word wakker van de zachte ochtendzonnestralen die in mijn gezicht schijnen. Ik rek me een beetje uit en kijk naar Emilio, die er echt schattig uitziet als hij slaapt. Ik ga wat rechter op zitten en doe mijn haar in een staart.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Emilio Esteves
    Als ik wakker word ligt Yarella nog steeds tegen me aan. Ik gaap en rek me uit. Hoef nergens op te treden vandaag maar ga wel langs dat ene cafe vrage of yarella en keer mee kan zingen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yarella

    "hee." mompel ik zachtjes als Emilio wakker wordt. Ik strijk een plukje haar achter mijn oor. "Lekker geslapen?" Vraag ik.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Emilio Esteves
    "Buenos Dias" kreun ik slaperig als ik me uitrek. Weer verdomde stijf! Het is die verdomde kou ook! In de lente en zomer nooit last van. Nou een warme douche maar nemen zometeen. "Jawel en jij ook?" Ik glimlach de kuiltjes in mijn wangen. Zal zo ook ontbijt maken. Niemand zal wel doorgehad hebben dat ik schoon gemaakt heb en de kasten en koelkast vol boodschappen ligt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yarella

    Ik knik zachtjes. "Ja hoor," Zeg ik. "Wat wil je vandaag gaan doen?" Vraag ik terwijl ik opsta. Ik neem een glas water in de keuken en drink hem leeg. Ik poets mijn tanden en zet het glas weer op het aanrecht. Ik plens wat water in mijn gezicht.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Emilio Esteves
    "Douchen" antwoord ik droog als ik achter haar aanloop. "Vragen voor dat duet van ons en verder nog geen idee" ik haal een pan en een grote doos eieren uit de kast. "Denk je dat iedereen een omelet lust?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]