• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic


    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 16:23 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ ah hoezo moet die wakker worden]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    Ik zag dat James een nachtmerrie had, dat dacht ik dan. Hij liep de hele tijd te mompelen. Ik wilde hem niet wakker maken, hij had al zo slecht geslapen. Lilly zag er trouwens ook niet uit. Toen hoorde je oppeens heel hard mijn ringtone door de klas. 'fuck' mompelde ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [nu wordt die sws wakker ;p]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    UIk schrok toen ik een ringtone door de klas hoorde. Na James zou wel wakker worden. Ik deed mijn Ipod en in en bvegon mee te zingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James


    Ik schrok wakker en wreef in mijn ogen. "Üh wat waar ben ik?" vroeg ik nog half slapend terwijl ik even rondkeek


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    Ik schreeuwde in de telefoon. 'Ik zei dat ik het niet wilde doen, laat me gewoon met rust! Ja ik weet dat hij dan vrij komt. Het is toch mijn beslissing?' Na een tijdje hing ik zuchtend op.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    Toen ik Jane hoorde schreeuwen had ik door waar ik was. Ik stond op en liep naar haar toe waarna ik op de tafel voor haar ging zitten "Vertel"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'het is al opgelost, ga maar weer slapen ofzo, en Lilly kan je even stil zijn?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    NOg steeds zong ik mee terwijlik naar buiten staarde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    Ik keek haar even aan "nee liever niet dan krijg ik weer die nachtmerrie en waarom zou ik weer gaan slapen"
    Erna keek ik naar Lilly "Wees alsjeblieft gewoon even stil en laat ons het niet nog een keer zeggen want dan is het niet zo aardig meer"

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 15:06 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'welke nachtmerrie?' vroeg ik. Toen ging mijn mobiel weer. 'godverdomme' mompelde ik weer. 'ik doe het niet!' schreeuwde ik weer en zette vervolgens mijn mobiel weer uit. 'sorry' zei ik tegen James.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ze hoort jullie niet]
    Lilly.
    Er kwam een ander nummer die veel sneller was met sommige rapstukjes en ik zong ze mee. ALle nummers van mijn ipod kende ik uit mijn hoofd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Een of andere die elke nacht terugkomt" zei ik voor haar telefoon gaat.
    "Weet je zeker dat het is opgelost en het maakt niet uit" zei ik terwijl ik opstond en naar Lilly liep en haar op haar schouder tikte

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 15:10 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Ik stopte tijdens een rapstkje toen iemand me aantikte.
    Ik deed een oortje uit "ja"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'als ik geen gemiste oproepen heb is het opgelost' grinnikte ik. Ik wilde opstaan om de koptelefoon van Lilly haar hoofd te rukken, maar was vergeten dat ik gewond was. 'auw!' kermde ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”