• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic


    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 16:23 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Waar slaat dat nu weer op?" vroeg ik aan Jane terwijl ik opstond. "Weet je wat ik hoef het niet te weten" zei ik en stond op. "Ik ben hier weg" waren mijn woorden voor ik het lokaal verliet


    [ maak niet uit]

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 16:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    -

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 16:40 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'waar slaat dat nu weer op? weet je wat, ik hoef het niet te weten'zegt James tegen mij. 'neem Lilly gelijk mee, heeft zij ook de dag van haar leven' zeg ik terwijl ik nogsteeds op mijn ipod bezig ben.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    "Waar slaat dat op, jij moet echt naar een gesticht" schreeuwde ik boos naar Jane.
    Wat dacht ze wel niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'waar slaat dat op, jij moet echt naar een gesticht' hoor ik Lilly tegen mij schreeuwen. 'he raadt eens wat Lilly, ik ben er al' zeg ik terwijl ik me naar haar omdraai. Wat zal ze daarop zeggen?


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Afijn het begon weer.
    "Nee je bent er nog niet. Ze zouden jou moeten opsluiten" ik voelde hoe mijn handen begonnen te trillen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "'neem Lilly gelijk mee, heeft zij ook de dag van haar leven" hoorde ik Jane nog zeggen. Ik draaide me om "Als je na gisteren nog niet weet wat ik denk dan ben ik uitgepraat" zei ik waarna ik me weer opdraaide en weg liep


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'Je vergeet iemand!' roep ik hem na als hij wegloopt. Lilly schenk ik geen aandacht meer, die stond op uitbarsten, en in mijn huidige toestand. Ben ik niet in staat om me enigssinds te kunnen verdedigen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Waar slaat dat op?" Roept Lilly naar me.
    "Ik kom binnen," Zucht ik en kijk haar met een droge blik aan. "Heb je er problemen mee?" Mijn stem veranderd naar vals.

    lilly
    Jane zei gelukkig niks meer. Ik draaide me naar Jim om. "eigenlijk wel ja"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'Lilly heeft wel vaker problemen, zij kan er ook niets aan doen.' zeg ik tegen Lilly en Jimmy.
    Ik moest het gewoon even zeggen, gewoon om Lilly uit te dagen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Lilly draait zich om. "Eigenlijk wel ja," Ik spring van de tafel en kijkt haar aan.
    "Kom dan!" Schreeuw ik tegen haar.

    Lilly
    "Nee jij niet" Ik had zin in om haar te trappen, slaan bijten en te krabben. Ze deed het gewoon ervoor. Ze wou gewoon dat ik een uitbarsting kreeg. "Ik ben er al" schreeuwde ik boos. Mijn hele lichaam trilde.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 16:54 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Lilly heeft wel vaker problemen, zij kan er ook niets aan doen," Merkt Jane op. Ik grinnik even.
    "Dat is te merken, ja," Mompel ik met een brede grijns.

    James

    Ik kwam erachter dat mijn tas nog in het lokaal stond. Ik zuchtte en liep terug. Ik pakte mijn tas en wou zonder wat te zeggen weer vertrekken maar bedacht me opeens iets. "Ik snap jou echt niet" zei ik tegen Jane terwijl ik me omdraaide. "Trouwens als de leraar wat zeg ik ben naar huis toe" zei ik

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 16:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer