• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en demii0

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic


    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 16:23 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ oke nu denken we beide wat anders maar waar is Jane nu precies boos over?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [over dat zingen met Lilly en ze is sws in een slechte bui omdat Lilly James ook leuk vind. ;p ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Sukkel, jij bent een jongentje in plaats van een echte man," Roept ze.
    "Als ik een sukkel ben, wat ben jij dan wel niet? Een kleuter?" Mijn stem is behoorlijk scherp geworden. Expres, om haar te stangen zet ik een hele zware stem op.
    "Wie is hier nou de man!" Roep ik met een zware stem en druk mijn borst naar voren en schouders omhoog om groter te lijken, eigenlijk heeft dat niet veel nut, want ik ben niet bepaald de kleinste.

    [ ah dan had ik het toch goed]

    James

    "Maar weet je trouwens ook waarom ik dat nummer altijd zing en je moet nu toch wel weten dat het niets betekende" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly [haha lilly is 1,85m]
    HIj probeerde stoer te doen en met mijn kracht duwde ik tegen zijn borst aan waar ik op sloeg. "Trouwens het woord sukkel ben jij niet waard" Het zou niet meer lang duren voor het op een gevecht zou uitdraaien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'zeg dat dan eerst tegen Lilly' zeg ik en draai me weer om naar Lilly en Jimmy. Het ziet er wel grappig uit, Jimmy die expres een zware stem opzet en probeert groter te lijken. Ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat het uit de hand loopt.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Wat dat het samen zingen niets betekende en dat ik verliefd ben op jou?" vroeg ik. "Als je erna weer gewoon met me praat doe ik dat met alle plezier" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Ze slaat met haar volle vuist om mijn borst, maar ik voel geen schrijntje pijn. "Trouwens, het woord sukkel ben jij niet waard,"
    "Klopt, ik ben méér waard. Wat dacht je van 'de almachtige Jimmy'? Klikt mooi toch?"

    lilly
    Ik lachte spottend. "Echt wel, dnek je dat ik op mijn knieeën ga voorj e nou niet bepaald nee" Ik schudde mijn hoofd. Wat 'n eikel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'Je kan het wel leuk tegen haar zeggen maar dat heeft geen zin als ze het niet begrijpt' zeg ik.
    Ik begon een vlecht in mijn haar te maken zodat het niet de hele tijd voor mijn gezicht hing.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Wat valt er daar nu niet aan te begrijpen en hoe zou jij het dan aanpakken?" vroeg ik terwijl ik haar vragend aankeek


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    "Echt wel, denk je dat ik op mijn knieeën ga voor je? Nou niet bepaald, nee," Ik haal mijn schouders op.
    "Buig voor me!" Beveel ik haar en begin te lachen. F'ck.. dat waren toch iets te veel drugs vanmorgen.

    Lillly
    "Dat jij nou gek in je hoofd ben maar nee dat ben ik niet en ik buig niet voor eikels" riep ik naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'laat maar, ik vergeef het je.' zeg ik tegen James. Het had geen zin om er langer moeilijk over te doen, dat heeft toch geen zin. Ik moest lachen om Jimmy, hij is nog beter in Lilly uitdagen dan ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Meen je dat?" vroeg ik glimlachend en keek erna even opzij waarna ik ook lachte


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer