• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Nee, ik ben echt wel erger, denk ik. Ik denk dat ik gewoon probeer te verbergen hoe onzeker ik ben, maar als jij het doet is het ongelooflijk lief." Ik voel mijn wangen eveneens als de zijne rood kleuren en grinnik even.
    "Waarom zou het bij mij lief zijn? Als ik een klasgenoot of zo van mezelf zou zijn, zou ik allang doodziek van mezelf zijn geworden. Ik zou mezelf zó irritant vinden, echt." zeg ik en begin dan te lachen.
    "Klinkt nogal raar eigenlijk, maar je snapt vast wel wat ik bedoel."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Waarom zou het bij mij lief zijn? Als ik een klasgenoot of zo van mezelf zou zijn, zou ik allang doodziek van mezelf zijn geworden. Ik zou mezelf zó irritant vinden, echt. Klinkt nogal raar eigenlijk, maar je snapt vast wel wat ik bedoel."
    Ik kijk haar even aan.
    "Dus je vindt me irritant?"
    Ik grinnik even. Dit gesprek gaat echt nergens heen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Dus je vindt me irritant?" Niet begrijpend kijk ik hem aan. Hiervoor ben ik te moe.
    "Hè?" breng ik uit en kijk hem verward aan. Ik zie hem grinniken en schud mijn hoofd. Ik moet wel als een gek overkomen, dat kan niet anders.
    "Ik had het over mezelf, toch?" vraag ik dan maar, voor de zekerheid.
    "Ja toch? Anders spijt het me echt heel erg, aangezien ik het echt over mezelf had. Niet over jou, want ik zei al dat ik het schattig vond." Met moeite kom ik uit mijn woorden doordat ik zo snel praat en moet even lachen.
    "Ik vind mezelf irritant, niet jou."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik had het over mezelf, toch? Ja toch? Anders spijt het me echt heel erg, aangezien ik het echt over mezelf had. Niet over jou, want ik zei al dat ik het schattig vond. Ik vind mezelf irritant, niet jou."
    "Jij bent echt niet irritant, hoor. En ik meen het. Ik lieg nooit."
    Ik druk een kusje op haar neus.
    "En zeg het maar gewoon als je me irritant vindt, dan hou ik ermee op."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Jij bent echt niet irritant, hoor. En ik meen het. Ik lieg nooit." Ik kijk hem recht in zijn ogen aan.
    "Jij bent echt niet irritant, hoor. En ik meen het. Ik lieg nooit." Ik grinnik en schud mijn hoofd, meteen druk ik mijn lippen teder op de zijne en laat mijn hand over zijn rug glijden.
    "Ik zei toch al dat ik het niet irritant vind en vond." zeg ik glimlachend en kijk hem aan.
    "Niets om je zorgen over te maken dus."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik zei toch al dat ik het niet irritant vind en vond. Niets om je zorgen over te maken dus."
    "Je maakt het me echt moeilijk je niet leuk te vinden."
    Ik druk kleine kusjes op haar lippen en kijk haar grijnzend aan.
    "Of doe je dat expres? Is dat jouw flirttechniek?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Je maakt het me echt moeilijk je niet leuk te vinden. Of doe je dat expres? Is dat jouw flirttechniek?" Glimlachend kijk ik hem aan haal mijn mijn schouders op.
    "Wat moet ik expres doen?" vraag ik, niet wetend waar hij op oogt en druk mijn lippen terug op de zijne.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Wat moet ik expres doen?"
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Zo lief, en schattig, en onschuldig, en knettergek."
    Ik kus haar zachtjes.
    "Toevallig houd ik echt van knettergek," fluister ik tegen haar lippen aan.

    [Ik ga slapen (: mss tot morgen, en anders tot zondag ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Haha, okée, welterusten en ik ben morgen vrij, dus ja. (: xo]

    Faye
    "Zo lief, en schattig, en onschuldig, en knettergek. Toevallig houd ik echt van knettergek." Ik voel zijn lippen tegen de mijne aan bewegen als hij deze woorden zegt en concentreer me op zijn stem.
    "Nou bedankt, vooral voor dat laatste." zeg ik grinnikend en rol met mijn ogen. Voorzichtig druk ik een kusje op zijn lippen.
    "Ja, dit zijn toch echt wel dingen waarmee ik bekend wil staan." vervolg ik zachtjes en kijk hem lachend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Nou bedankt, vooral voor dat laatste. Ja, dit zijn toch echt wel dingen waarmee ik bekend wil staan."
    Ik grinnik en kus haar zachtjes terug.
    "He, ik vond je meteen al leuk toen je chocola begon te eten, en je er niet eens iets van aantrok. Veel meisjes zouden flauwvallen moesten ze je gezien hebben, van de horror."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Oh nee, chocola! Dat is één caloriebom!" zeg ik melodramatisch.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "He, ik vond je meteen al leuk toen je chocola begon te eten, en je er niet eens iets van aantrok. Veel meisjes zouden flauwvallen moesten ze je gezien hebben, van de horror." Verontwaardigd kijk ik hem aan en trek een pruillipje.
    "Oh nee, chocola! Dat is één caloriebom!" zegt hij dan dramatisch en begin ik te lachen. Misschien had hij er wel gelijk in.
    "Dus je vindt me dik?" breng ik nep-beledigd uit, ik laat mijn onderlip trillen.
    "Ik had honger, oké en ik ben te lui om aan de lijn te doen en daar op te letten en zo." verdedig ik mezelf en glimlach even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dus je vindt me dik? Ik had honger, oké en ik ben te lui om aan de lijn te doen en daar op te letten en zo."
    "Tuurlijk niet! Je bent een prachtige meid die zich gewoon niks aantrekt van wat ze eet en zo. Dat vind ik echt geweldig."
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    "En je bent niet dik, geloof me."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Tuurlijk niet! Je bent een prachtige meid die zich gewoon niks aantrekt van wat ze eet en zo. Dat vind ik echt geweldig. En je bent niet dik, geloof me." Een glimlach siert er rond mijn lippen als hij dit zegt en ik grinnik zachtjes.
    "Mooi, want ik was ook niet van plan te gaan lijnen." fluister ik zachtjes en bijt nerveus op mijn onderlip.
    "Niet nu, in ieder geval." zeg ik lachend en druk een aantal kleine kusjes op zijn lippen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Mooi, want ik was ook niet van plan te gaan lijnen. Niet nu, in ieder geval."
    Ik frons even.
    "Wanneer zou je dan wel gaan lijnen? Geloof me, Faye. Je ziet er perfect uit. Elk meisje met een beetje gezond verstand is jaloers op jouw lichaam."
    Om mijn woorden wat kracht bij te zetten, laat ik mijn hand even de contouren van haar lichaam volgen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wanneer zou je dan wel gaan lijnen? Geloof me, Faye. Je ziet er perfect uit. Elk meisje met een beetje gezond verstand is jaloers op jouw lichaam." Hij zet me even aan het denken, ik voel zijn vingers overal op mijn huid branden en haal even diep adem, ik voel mijn wangen blozen.
    "Ik weet niet wanneer, later, als ik ouder ben misschien." zeg ik daarom, niet wetend wat de toekomst ons gaat brengen en waar ik zou eindigen. Ik glimlach kort en kijk hem nieuwsgierig aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.