• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Omdat ik winnen zal zeker? Ik heb je wel door."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ik ben niet zo competitief aangelegd," geef ik eerlijk toe.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Imposant gezelschap? Ik?"
    "Voor zo'n klein gedrocht als ik ben je vrij imposant, ja."
    Lachend kijk ik hem aan en druk zacht mijn lippen op de zijne. Ik ril even en kruip onder de lakens. Ik steek mijn hand naar hem uit en kijk hem glimlachend aan.
    "Kom," zeg ik zwoel en knipoog even verleidelijk.
    Ik grinnik even en sla de dekens open, zodat hij erbij kan kruipen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chaim schreef:
    Liam

    Camargue trek me mee en sluit de deur achter ons. Dan kust ze me. Vol passie. Ik leg voorzichtr mijn armen rond haar middel en heupen terwijl ik me overgeef aan de kus. Hier zou ik nooit genoeg van krijgen dat was zeker.

    Madeline

    Irial trekt me ip zijn schoot. Ik glimlach en leg een arm rond zijn nek en kus hem. 'Ik hou van je. ' mompel ik en glimlach wat flauwtjes. Hij was geweldig.

    [Ik ga ook slapen xx]

    Chaim schreef:
    Liam

    Camargue trek me mee en sluit de deur achter ons. Dan kust ze me. Vol passie. Ik leg voorzichtr mijn armen rond haar middel en heupen terwijl ik me overgeef aan de kus. Hier zou ik nooit genoeg van krijgen dat was zeker.

    Madeline

    Irial trekt me ip zijn schoot. Ik glimlach en leg een arm rond zijn nek en kus hem. 'Ik hou van je. ' mompel ik en glimlach wat flauwtjes. Hij was geweldig.

    [Ik ga ook slapen xx]


    Camargue

    Ik geniet van Liam's armen die om me heen glijden en me vasthouden. Ik zou willen dat hij me nooit meer los liet. Ik schop mijn schoenen uit en spring vervolgens omhoog waarop ik mijn benen om zijn middel sla.
    "Draag je bride to be maar naar de slaapkamer," lach ik.
    Ik kijk hem verliefd aan en speel met een lokje van zijn haar.

    Irial

    "Ik hou van je," mompelt Madeline terwijl ze zich tegen me aan vleit. Ik zak wat onderuit en hou haar stevig in mijn armen. Met een verliefde glimlach kijk ik haar aan.
    "En ik van jou," antwoord ik zacht.
    Teder druk ik mijn lippen op die van haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Ik ben niet zo competitief aangelegd," Ik grinnik en haal mijn schouders op.
    "Dan hebben we toch iets niet gemeen." zeg ik glimlachend en trek mijn shirt wat bij mijn schouder op.
    "Vroeger lieten mijn ouders me altijd winnen, omdat ik absoluut niet tegen mijn verlies kan. Mijn broer ging het dan expres zo spelen, dat ik verliezen zou, omdat hij het geweldig vond om me te zien huilen." zeg ik lachend, even terugdenkend.
    "Eigenlijk ben ik best een zielig geval dat ik daar om ging huilen." voeg ik er nog even aan toe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dan hebben we toch iets niet gemeen. Vroeger lieten mijn ouders me altijd winnen, omdat ik absoluut niet tegen mijn verlies kan. Mijn broer ging het dan expres zo spelen, dat ik verliezen zou, omdat hij het geweldig vond om me te zien huilen. Eigenlijk ben ik best een zielig geval dat ik daar om ging huilen."
    Ik kijk haar strak aan en knik.
    "Ja, dat is waar. Je bent een zielig geval."
    Ik grinnik even.
    "Grapje, voordat je begint te huilen."
    Ik druk een kusje op haar lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Draag je bride to be maar naar de slaapkamer," Dat laat ik me geen twee ker zeggen. Ik til haar verder op en loop met haar in mijn armen naar de slaapkamer. Daar aangekomen leg ik haar zo voorzichtig mogelijk op het bed aangezien ik haar geen pijn wil doen.

    Madeline

    "En ik van jou," Ik glimlach en hij kust mijn lippen teder. Ik zucht gelukzalig en trek mijn benen op om nog dichter tegen hem aan te kunnen liggen. 'Ik snap niet dat je genoegen neemt met mij, je bent zo lief, leuk, knap, slim grappig en alles dat je ieder meisje of iedere jongen kunt krijgen die je maar wilt.'

    Faye
    "Ja, dat is waar. Je bent een zielig geval. Grapje, voordat je begint te huilen." Ik kijk hem met een pruillipje aan, maar glimlach als hij zijn lippen kort op de mijne drukt.
    "Hè, ik was vier, hooguit zes of zo. Je gaat me niet vertellen dat jij toen al een grote jongen was die nooit ergens om huilde." verdedig ik mezelf.
    "Anders ben je wel heel stoer hoor." zeg ik er zachtjes achteraan en kijk hem geamuseerd aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hè, ik was vier, hooguit zes of zo. Je gaat me niet vertellen dat jij toen al een grote jongen was die nooit ergens om huilde. Anders ben je wel heel stoer hoor."
    "He! Toen jij vier was, was ik al even knap als nu," ik kijk haar even verleidelijk aan, "en toen ik vier was, bestonden er nog niet eens luiers!"
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "He! Toen jij vier was, was ik al even knap als nu en toen ik vier was, bestonden er nog niet eens luiers!" Ik kijk hem lachend aan en rol met mijn ogen.
    "En jij was nog niet zindelijk toen je vier was?" breng ik lachend uit.
    "En ik dacht dat ik zielig was omdat ik vroeger niet tegen mijn verlies kon." zeg ik plagend en por met mijn vinger in zijn buik.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "En jij was nog niet zindelijk toen je vier was? En ik dacht dat ik zielig was omdat ik vroeger niet tegen mijn verlies kon."
    Ik wapper even met mijn hand.
    "Pff, ik ben zindelijk geboren."
    Lachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Voor zo'n klein gedrocht als ik ben je vrij imposant, ja."
    Zo zoent ze me en zo is ze weg. Als ik mijn ogen open zie ik haar onder de lakens liggen. Haar hand heeft ze naar mij uitgestrekt.
    "Kom."
    Ik schud lachend mijn hoofd. Tijdens seks vind ik zwoele Fedea opwindend, na de seks heb ik liever het schattige meisje dat ik vijf maanden geleden leren kennen heb. Als ze de dekens weg slaat, ben ik al lang onderweg om bij haar te kruipen. Ik vlei me naast haar neer en trek haar tegen me aan.
    "Je bent geen gedrocht," zeg ik zacht. "En ik snap niet waarom je mij indrukwekkend vindt."
    Ikzelf vind mezelf behoorlijk gewoontjes.

    Camargue

    Ik moet lachen als Liam me voorzichtig neer legt. Hij is te lief voor woorden. Ik laat hem niet los en trek hem gewoon tegen me aan om mijn lippen weer op de zijne te drukken. Mijn vingers blijven met zijn haar spelen. Ik kan het niet laten. Hierbinnen is trouwens niemand die hem zo kan zien behalve ik, en ik vind hem sexy zo.
    "Het spijt me als ik je laten schrikken heb, ik had moeten opletten," zeg ik zacht.

    Irial

    "Ik snap niet dat je genoegen neemt met mij, je bent zo lief, leuk, knap, slim grappig en alles dat je ieder meisje of iedere jongen kunt krijgen die je maar wilt."
    Ik schud mijn hoofd en kijk haar vragend aan. Ze mag echt wel wat meer zelfvertrouwen hebben.
    "Ik neem geen genoegen," zeg ik eerlijk. "Je bent zelf al die dingen die je net opnoemde. Je laat me lachen, ik hoef niemand anders."
    Om mijn woorden kracht bij te zetten, druk ik mijn lippen nog een keer op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Pff, ik ben zindelijk geboren." Ik moet lachen als hij wat met zijn hand beweegt. Ik grinnik.
    "Je liegt dat je barst," zeg ik grinnikend terug en steek mijn tong uit.
    "Geef nou maar gewoon toe dat je niet zindelijk was voordat je ontdekte dat je fauniel was." zeg ik plagend en druk mijn lippen vluchtig en kort op zijn neus.

    [Ben binnen een half uurtje terug.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Je bent geen gedrocht. En ik snap niet waarom je mij indrukwekkend vindt."
    Ik hap even naar lucht, houd mijn adem in en kijk hem met bolle wangen en grote ogen aan.
    "Jawel, ik ben een mormel."
    Ik adem weer en kijk hem lachend aan.
    "Omdat alles aan jou perfect lijkt, gewoon. Daarom."
    Ik leg me neer en kijk even naar het plafond.
    "Je haar, je ogen, die schattige kuiltjes in je wangen wanneer je lacht, de blik in je ogen als je naar me kijkt."
    Ik giechel zachtjes en kruip tegen hem aan.
    "Perfect gewoon."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Het spijt me als ik je laten schrikken heb, ik had moeten opletten," Ik schud mijjn hoofd. 'Nee ik had beter op je moeten passen. Ik ben je wachter Cam daar ben ik nu eenmaal voor.' Fluister ik en kus haar dan voor ze er tegen in kan gaan.

    Madeline

    "Je bent zelf al die dingen die je net opnoemde. Je laat me lachen, ik hoef niemand anders." Voor ik iets kan zeggen drukt hij zijn lippen op de mijne. Ik kus hem gewillig terug. 'Is het raar dat ik in zo'n korte tijd al zoveel van je hou?' Fluister ik zacht.