• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Nee hoor, want als je het jaartal vergelijken zal win je met gemak. En ik wist dat je een grapje maakte, net zoals ik deed. Pakezel."
    "Pas maar op, want een pakezel deinst er niet voor terug om mensen en dingen te dragen, dus je bemt gewaarschuwd."
    Ik kijk haar uitdagend aan.

    [Ik ook. Slaapwel ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Pas maar op, want een pakezel deinst er niet voor terug om mensen en dingen te dragen, dus je bemt gewaarschuwd." Uitdagend kijkt hij me aan, snel deins ik een stukje achteruit.
    "Fijn dat je het zelf al toegeeft, kan je morgen mooi mijn tassen dragen, namelijk." zeg ik lachend en kijk gefocust naar zijn handen. Een lach staat er op mijn gezicht geschreven wanneer ik hem vlug aankijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Fijn dat je het zelf al toegeeft, kan je morgen mooi mijn tassen dragen, namelijk."
    Ik grinnik.
    "Of jij draagt alles en ik draag jou?" stel ik lachend voor.
    "Dat lijkt me een beter idee."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik hou van je," fluistert Fedea.
    Ik wil antwoorden, maar schiet in de lach als ik haar lippen en vingers steeds weer op mijn borstkas voel. Ik neem haar gezicht in mijn handen en kijk haar lachend aan.
    "Dat kietelt."
    Langzaam breng ik mijn hoofd dichter bij het hare en bijt even op haar onderlip voor ik haar kus. Mijn vingers haken zich in haar haren en ik schuif wat onderuit zodat ik mijn hoofd niet teveel naar beneden moet buigen om haar te zoenen.

    Camargue

    "Dan val ik alsnog niet op je, dan denk ik dat ik nog steeds op meisjes zou vallen én dat ik mezelf heel erg sexy vond." Ik moet luidop lachen om wat hij zegt en doet. "Maar het is onvermijdelijk dat ik op je zal vallen zelfs al ben je geen van beide."
    Ik geef hem een klein klapje op de arm.
    "Geen van beide? Wat zou ik dan zijn, een transeksuele hond ofzo?" Ik grinnik even. "En dan zou ik steeds moeten zeggen dat je moet ophouden met naar je eigen borsten te staren."
    Ik moet opnieuw lachen omdat ik het tafereel gewoon voor mijn ogen zie afspelen. Nee, laat Liam maar een jongen blijven, ik hou er zelf ook teveel van om een meisje te zijn. Nog nooit in mijn leven heb ik last gehad van penisnijd.

    Irial

    "Nee, ik wil juist dat je mee gaat. We gaan mee mam."
    Ik spreek haar niet tegen, ook al zie ik het niet echt zitten. Wat als die man me nou opdringerig vindt overkomen? Buiten haal ik automatisch de autosleutel uit mijn broekzak, maar stop die dan snel weer terug. Ik heb er een hekel aan om mee te rijden met anderen, ik voel me veiliger als ik zelf aan het stuur zit. Maar wat een indruk zou het maken als ik plots met zijn vrouw en dochter in mijn auto aan het station sta. Nee, dat is beslist geen goed idee.
    Ik hou Madeline's hand wat steviger vast en kruip samen met haar op de achterbank van Ann's auto.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Dat kietelt."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Dat was niet opzettelijk," zeg ik onschuldig.
    Ik voel zijn lippen op de mijne, en kus hem liefdevol terug. Ik kruip nog dichter tegen hem aan, en kus hem alsof het de laatste keer ooit is. Man, ik hou van deze jongen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Geen van beide? Wat zou ik dan zijn, een transeksuele hond ofzo?" Ik grinnik. 'Ik dacht meer aan een buitenaarts wezen want als je het zo zegt klinkt het nogal vreemd.' Ik neem haar hand vast. 'We blijven gewoon onszelf alleen dan misschien in een andere tijd of andere situaties.'

    Madeline

    Samen met Irial stap ik in de auto en glimlach gerustellen naar hem. 'Het komt wel goed.' Fluister ik en kus zijn wang. Mijn moeder start de auto en binnen een paar minuten zijn we bij het station. Daar stappen we uit en lopen naar de treinen. Ik wiebel heen en weer op mijn voeten en kijk een beetje om me heen terwijl ik naar hem uit kijk. Dan verschijnt hij plots tussen de mensen. Ik knijp in Irial zijn hand als we elkaar recht aan kijken. Tot mijn grote opluchting lacht hij zowaar naar me en loopt dan met snelle passen naar ons toe.

    Atreyu

    Ik lach tegen Fedea's lippen aan als ze dichter naar me toe kruipt. Terwijl ik één hand verder in haar haren laat glijden, zakt de andere naar beneden om op haar rug te rusten en haar zo mogelijk nog dichter tegen me aan te duwen. De manier waarop ze me kust is nogal opwindend, maar dat zal ze vast zelf al gemerkt hebben. Ik trek opnieuw haar hoofd wat achterover aan haar haren en breek abrupt de kus af om mijn lippen in haar hals te zetten. Ik bijt er even in, niet te zacht maar ik doe haar zeker geen pijn.
    "Wat denk je, zullen we die theorie even testen?" fluister ik tegen haar hals aan.

    Camargue

    "Ik dacht meer aan een buitenaarts wezen want als je het zo zegt klinkt het nogal vreemd. We blijven gewoon onszelf alleen dan misschien in een andere tijd of andere situaties."
    Ik knik glimlachend terwijl hij mijn hand vast neemt en staar hem gelukkig in de ogen.
    "Dat vind ik een prima idee, ik hou namelijk wel van de Liam die hier bij me ligt," fluister ik.
    Zachtjes druk ik mijn lippen op de zijne.

    Irial

    "Het komt wel goed," fluistert Madeline.
    Ik knik wel even, maar ben toch niet overtuigd. Mocht ik zelf een dochter hebben, eentje die dan nog wel zo knap is als Madeline, dan zou ik geen enkele jongen bij haar in de buurt willen hebben.
    Ik blijf haar hand stevig vast houden terwijl we naar de treinen lopen. Ik grinnik even als Madeline nerveus staat te wiebelen en druk snel nog een kusje op haar wang. Plots knijpt ze mijn hand bijna tot moes en ik zie een man naar ons komen toegelopen. Ik gun Ann en Maddie even de tijd om hem te verwelkomen en kijk onwennig een beetje om me heen.
    "Meneer," zeg ik voorzichtig terwijl ik mijn hand uitsteek. "Ik ben Irial."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Dat vind ik een prima idee, ik hou namelijk wel van de Liam die hier bij me ligt," Ik glimlach. 'Ik hou ook van de Camargue die hier met een schot wond ligt. Dus ik stel voor dat we in ons 'volgende leven' niet in het ziekenhuis terecht komen goed?' Ik kus zacht haar voorhoofd en streel met mijn hand over haar wang.

    Madeline

    Als hij op een paar meter afstand is hou ik het niet en laat Irial los om naar hem toe te kunnen rennen. 'Hey.' Hij vangt me op en knuffeld me. Dit had ik gemist. Mijn vader die me nog als een klein kind behandelde, soms heel vervelend maar nu juist fijn. 'Hey Pap.' Ik glimlach naar hem voor hij een kus op mijn voorhoofd drukt. Dan laat hij me los om mijn moeder gedag te zeggen. Op dat moment valt zijn ook op Irial. "Meneer," zegt hij voorzichtig terwijl hij zijn hand uitsteek. "Ik ben Irial." Mijn vader bekijkt hem schattend. 'Ik ben Peter.' Hij neemt zijn hand aan en schud die. Ik hou mijn adem in. Dit is het moment waarop ik kan zien of mijn vader Irial aardig vind ja of nee. 'Leuk je te ontmoeten, ik heb positieve dingen over je gehoord.' Er ontstaat een glimlachje op zijn gezicht. Ik kan wel juichen. Irial was een van de enige jongens die door mijn vader zijn 'test' gekomen is. Althans zo lijkt het dan.

    Fedea

    Ik kreun zacht wanneer hij zijn lippen in mijn hals zet en er bijt.
    "Wat denk je, zullen we die theorie even testen?"
    De opwinding giert weer door mijn lijf, en lipbijtend kijk ik hem aan.
    "Nog beter?" vraag ik fluisterend.
    "Daar zeg ik geen nee tegen."
    Liefdevol plaats ik mijn lippen op de zijne en druk mijn lichaam tegen het zijne. Ik zuig even op zijn onderlip en kreun zachtjes zijn naam terwijl mijn hand over zijn borst, naar zijn onderbuik en kruis afdwaalt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    Rey

    "Fijn dat je het zelf al toegeeft, kan je morgen mooi mijn tassen dragen, namelijk."
    Ik grinnik.
    "Of jij draagt alles en ik draag jou?" stel ik lachend voor.
    "Dat lijkt me een beter idee."


    Faye
    "Of jij draagt alles en ik draag jou? Dat lijkt me een beter idee." Grijnzend kijk ik hem aan en schud mijn hoofd.
    "Ook bijzonder goed voor je rug. Ik weet dat ik geen tientonner ben, maar ik weeg toch zeker wel over de vijftig kilo en dan nog eens die honderden tassen. Nee Rey, denk niet dat dat al te verstandig is." zeg ik en knipoog dan even naar hem.
    "Dus die tassen draag jij en dan loop ik er vrolijk achteraan." stel ik voor.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dus die tassen draag jij en dan loop ik er vrolijk achteraan."
    Ik grinnik.
    "Dat is wel heel erg man-onvriendelijk, vind je niet? Misschien knap ik daardoor wel op je af."
    Ik trek een spijtig gezicht.
    "Dat zou je toch niet willen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Dat is wel heel erg man-onvriendelijk, vind je niet? Misschien knap ik daardoor wel op je af. Dat zou je toch niet willen?" Ik trek een pruillipje en ga weer wat dichter tegen hem aanzitten.
    "Ik vind het toch een beter idee dan dat jij mij én al die tassen draagt. Ik ben alleen maar lief door aan je rug te denken." zeg ik grinnikend en druk mijn lippen kort op de zijne waarna ik hem glimlachend aankijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik vind het toch een beter idee dan dat jij mij én al die tassen draagt. Ik ben alleen maar lief door aan je rug te denken."
    Ik moet glimlachend van haar lach.
    "Ik heb nog een beter idee. Jij draagt ook een deel van de tassen. Voila, probleem opgelost."
    Lachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik heb nog een beter idee. Jij draagt ook een deel van de tassen. Voila, probleem opgelost." Bedenkelijk kijk ik hem aan, maar glimlach dan.
    "Nou vooruit dan, omdat jij het bent. Anders had ik het niet gedaan hoor." zeg ik en lach even. Ik haal mijn hand even door mijn haren en kijk hem glunderend aan.
    "Het is maar dat je het weet."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Nou vooruit dan, omdat jij het bent. Anders had ik het niet gedaan hoor. Het is maar dat je het weet."
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Awh, ik voel me vereerd."
    Voorzichtig neem ik haar hand in de mijne en kijk haar licht vertederd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.