• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik volg zijn blik naar de zeteltjes en kijk hem speels aan.
    "Of had jij een idee?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Laat me maar eens zien wat je dan allemaal kan," fluister ik opgewonden.
    Vurig plant ik mijn lippen op de zijne, en kruip nog dichter tegen hem aan, zodat mijn lichaam tegen het zijne drukt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    Rey

    "Klinkt als een redelijk goede deal. Ja, ik denk dat ik daarmee wel kan leven."
    "Je denkt dat je 'daarmee wel kan leven'?"
    Lachend kijk ik haar aan en kus haar zacht terug.
    "Je bent echt ongelooflijk, Faye," zeg ik hoofdschuddend.


    Faye
    "Je denkt dat je 'daarmee wel kan leven'? Je bent echt ongelooflijk, Faye." Grijnzend kijk ik hem aan en haal mijn schouders op.
    "Is dat iets positiefs?" vraag ik lachend en kijk hem nieuwsgierig aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Soof, Camargue zei ontsnappen, niet ontspannen, en anders snap ik de link niet :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    [Soof, Camargue zei ontsnappen, niet ontspannen, en anders snap ik de link niet :')]


    [Whoopsie I'm sorry ;3
    Even veranderen]

    Rey

    "Is dat iets positiefs?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Het is zo negatief dat ik in mijn hoofd al honderd keer ben weggelopen."
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Tuurlijk is dat positief."

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 20:16 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Inderdaad. Misschien moet je een dansje doen zodat ze zien dat je je goed genoeg voelt om terug naar huis te kunnen," antwoordt Liam. Ik lach even en kijk hem met een duidelijke ondeugendheid in mijn ogen aan.
    "Zou je wel willen he, dat ik een dansje doe," fluister ik.
    Ik druk een plagerig kusje op zijn lippen en grijns even.
    Oh, het wordt echt tijd om naar huis te gaan.

    Irial

    Ik praat nog even met Madeline's vader. Hij lijkt me echt een aardige man. Ondertussen lopen we achter de dames aan naar de auto. Met een schamper glimlachje kijk ik naar mijn Maddie. Ze is echt te mager. Ik snap niet dat ze het zelf mooi vindt. Een paar kilo's meer zouden haar echt goed doen. Haar prachtige gezichtje zou eer aangedaan worden door een voller lijf. Terwijl ik naar haar kijk, gaat mijn hart wat sneller slaan. Ondanks het feit dat ik haar liever wat zwaarder zou zien, blijft ze het mooiste meisje dat ik ken. Ik zou haar voor niemand willen ruilen. Bij de auto aangekomen druk ik een kusje op haar voorhoofd.
    "Ik hou van je, Madeline," fluister ik zodat alleen zij het hoort.

    Atreyu

    "Laat me maar eens zien wat je dan allemaal kan," fluistert ze.
    Daarop kust ze me passioneel terwijl ze haar lichaam dichter tegen het mijne drukt. Ik laat mijn handen om haar middel glijden en trek haar nog wat steviger tegen me aan. Haar naakte huid is zacht en ongelooflijk warm.
    Ik zuig even op haar onderlip en bijt er vervolgens zachtjes in. Zonder haar lippen te lossen, kruip ik verder achteruit tot ik naast het bed sta. Ik til haar op en draag haar naar één van de kuipzeteltjes. Op de rugleuning zet ik haar weer neer en ga tussen haar benen staan. Mijn kruis druk ik plagerig tegen dat van haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik glimlach naar haar. 'Natuurlijk wil ik je zien dansen anders had ik het toch niet voorgesteld?' Ik gaap zachtjes en sluit even mijn ogen om met mijn gezicht in haar nek te kunnen leggen. 'Je ruikt lekker.' Mompel ik.

    Madeline

    Ik leg mijn armen om hem heen en ga dicht tegen hem aan staan. Ik hou van hem. Ik hou ziels veel van hem. Alles wat hij doet laat mijn hart een slag over slaan. Ik ga op mijn tenen staan en kus licht zijn lippen. Dan stappen we in en rijden richting huis.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 20:26 ]

    Fedea

    Ik leg mijn armen om zijn hals wanneer hij me optilt, en kijk hem lachend aan. Hij drukt zijn kruis tegen het mijne, en een kreun verlaat mijn lippen. Ik leg mijn benen om zijn middel, zodat hij bijna meteen in me komt. Ik kreun tegen zijn lippen aan, en probeer het te smoren door mijn lippen weer op de zijne te drukken. Hoewel het enorm passievol en vurig aanvoelt, zijn het de kleine dingen die het nog liefdevol en teder maken. Mijn vingers strelen even door zijn haren en ik druk kleine kusjes op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Het is zo negatief dat ik in mijn hoofd al honderd keer ben weggelopen. Tuurlijk is dat positief." Hij kijkt me grinnikend aan, ik lach even en haal mijn schouders op.
    "Je weet maar nooit, vroeg het maar even voor de zekerheid." Glimlachend kijk ik hem aan in zijn ogen en laat mijn ogen dan even glijden naar het dekbed.
    "Wat is je lievelingskleur?" vraag ik dan plots en kijk hem nieuwsgierig aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Je weet maar nooit, vroeg het maar even voor de zekerheid. Wat is je lievelingskleur?"
    Ik moet even lachen om haar vraag.
    "Donkerblauw. De kleur van jouw ogen," zeg ik na even nagedacht te hebben.
    "Ik vind het echt mooi."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Natuurlijk wil ik je zien dansen anders had ik het toch niet voorgesteld? Je ruikt lekker."
    Ik glimlach en geniet van zijn warmte. Mijn vingers tekenen alweer hartjes op zijn borstkas.
    "Ik meen het, laten we hier weg gaan," zeg ik zachtjes. Ik staar door het raam naar buiten en kijk naar de miezerige regen die uit de hemel valt. Hoewel het best een spannend idee is, ben ik volkomen rustig.

    Irial

    Ik voel geluk doorstromen naar elk puntje van mijn lichaam als ze haar armen om me heen slaat en een kusje op mijn lippen drukt. In de auto ga ik zo dicht mogelijk bij haar zitten en leg een arm om haar schouder. Op dit moment zou ik dolgraag met haar op de bank gaan liggen thuis en lekker niks doen behalve dicht bij elkaar zijn. Of boven in mijn muziekkamer luisteren naar hoe zij zingt.
    "Wil je straks nog iets doen?" vraag ik zachtjes.

    Atreyu

    Als ze haar benen om mijn middel slaat, glijd ik zonder enige moeite bij haar binnen. Ze is blijkbaar wel heel erg opgewonden. Ik maak mijn lippen los van de hare zodat ik volop van haar kreunen kan genieten. Ik zet ze in haar hals en geef haar kleine beetjes die ik afwissel door af en toe eens op haar huid te zuigen. Zonder enige waarschuwing duw ik zo diep mogelijk en blijf zo even staan. Heel langzaam, maar steeds zo diep, neuk ik haar.
    Mijn handen glijden op en neer over haar rug en met de korte nagels die ik heb, kras ik af en toe even.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Mijn kreunen wordt alleen maar luider wanneer hij in mijn hals begint te zuigen en te bijten. Ik vloek even luid wanneer hij plots diep naar binnen duwt, en heel even doet het pijn, maar ik probeer ontspannen te blijven. Wanneer hij weer beweegt met zijn heupen, ebt de pijn wat weg, en begin ik weer te kreunen. Ik laat mijn hoofd wat achterover hangen en staar wat naar het plafond, dat wazig is door mijn opgewonden blik. Ik sluit mijn ogen en kreun enkele keren zijn naam.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Donkerblauw. De kleur van jouw ogen. Ik vind het echt mooi." Ik kijk hem even serieus aan en denk dan na.
    "Volgens mij zijn mijn ogen echt grijzig blauw hoor, maar goed. Ik vergeef het je." zeg ik plagend en tik hem even op zijn neus.
    "En trouwens, mijn ogen zijn niet mooi. Ze zijn heel saai en standaard." zeg ik koppig terug als ik zijn zin nog eens doorneem.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Volgens mij zijn mijn ogen echt grijzig blauw hoor, maar goed. Ik vergeef het je. En trouwens, mijn ogen zijn niet mooi. Ze zijn heel saai en standaard."
    "Ga jij me nu vertellen welke kleur je ogen hebben? Ik zit er al de hele avond in te verdrinken."
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "En ik vind ze mooi, dus daarmee zul je moeten leren leven."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik kijk op. 'Je meent het serieus he?' Grijns ik en sta dan op. 'Let's go.' Ik steek mijn hand naar haar uit en pak alsvast mijn autosleutels. Ik moest eerlijk zeggen dat ik ook graag naar huis wilde en dit klonk als een leuke uitdaging.

    Madeline

    "Wil je straks nog iets doen?" Ik schud mijn hoofd. 'Nee zullen we zo maar weer weg gaan? Het word al laat.' Mijn ouders die voorin zitten praten toch zo hard dat ze het niet kunnen horen.