• Verhaallijn:

    District 13 doet er alles aan om er voor te zorgen dat het Capitol overmeesterd word. Nadat ze de tributen uit de arena hebben gered moeten ze alles erop zetten om de rest van Panem te redden. Met gevaar voor eigen leven dringt hun zelf opgestelde leger steeds verder het Capitol binnen met als hoofddoel het doden van President Snow.

    Over de rollen:

    Je mag maximaal 2 rollen invullen. Je kunt bij het Capitol horen of bij de rebellen van district 13 omdat de andere districten weinig voorzullen komen. Je personages hoeft niet perse bij het legen te zitten. Ze kunnen lid zijn van de cameraploeg, bij het lab horen, in het ziekehuis werken of gewoon ondergebracht zijn in het diepe district 13.

    Wat ik moet weten voor je rol:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geboren in district:
    Wel/niet mee gedaan aan de spelen:
    Over de familie:
    Extra:

    Jongens
    - LisaHG
    - Joshua Finn Bonnwright Space
    - Finnick [Uitzondering] Tessera
    - Matthew Drew Parks Chaim
    - Peeta Mellark [Uitzondering]Chaim
    - Colin Moyen Vrenaify
    -
    -

    Meisjes
    - Kena Avenwore GelaarsdeKat
    - Annickemiek
    - Tessera
    - Annie Cresta Chaim
    - Cybele Rhea Snow Space
    - Alma Coin Seeder
    - Nux Tymore Vrenaify
    - Rosemary Pryla O'Devrai Leave
    - Lareina Malice O'Devrai Leave
    -
    -


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 20:28 ]

    GelaarsdeKat schreef:
    Muhahaha :"P

    Sorry maar mijn beste vak is niet Engels (nouja ik sta een 8 dus jaa...) maar dat wilt niet zeggen dat ik alle woorden weet... Ik vond het gewoon op martelen lijken... :P


    Hwm, ik spreek wel wat minder engels dan. Engels is echt mijn beste vak, yeah :3


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Nee hoor ik spreek ook much engels door mijn nederlands heen... en duits en latijn... xD Dus ga gerust door met engels praten, ich praat alle talen door elkaar xD


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Haha, oke!
    Maar ik moet dansen, duseh tot vanavond half 8 ofzoiets!


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    okeey :P Wat doe je voor dans btw?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Voor de mensen die nog een personage aan willen maken wil ik graag vragen het liefst meer jongens te doen.

    Het is Mellark ^-^
    - no offence, ofcourse ^^ -


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dan zal ik een jongens rol maken voor de verloofde van Nux

    Naam: Colin Moyen
    Leeftijd: 24
    Innerlijk:Colin is een dappere kerel met een hart van goud, maar ijskoud op het slagveld. Hij doet waar hij in gelooft en heeft altijd een duidelijke mening ten opzichte van de meeste dingen. Door vele gebeurtenissen in Colins verleden heeft hij moeite om mensen te vertrouwen, maar als je eenmaal zijn vertrouwen gewonnen hebt, kan je je geen betere vriend voorstellen.
    Uiterlijk: Colin
    Hoewel Colin een erg verfijnd gezicht heeft is hij heel aantrekkelijk. Zijn ogen hebben een prachtige blauwe kleur, dat perfect past bij zijn bruine, haast zwarte haar. Het meest opvallende aan zijn gezicht is zijn prachtige jukbenen, die zijn gezicht sieren.
    Colin is ongeveer 1.81m groot.
    Geboren in district: 7
    Wel/niet mee gedaan aan de spelen: Niet
    Over de familie: Colin komt uit een gezin met 2 kinderen. Zijn moeder en vader leven beide nog in hun district, niet wetend waar hun oudste zoon uithangt. Colin vertrok na de dood van zijn jongere zuster naar district 13, om te vechten tegen de mensen die zijn zus vermoorde. Zijn ouders hadden dit nooit toegestaan, vandaar dat hij het hen niet verteld heeft.
    Extra: Nux is zijn verloofde. Hij is gek op haar en zou het niet verdragen mocht haar iets overkomen. Dat is ook de reden waarom hij zo overbeschermend is en hij altijd bij haar wil zijn als er patiënten buiten district 13 binnenkomen.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 18:34 ]

    Leave schreef:
    Het is Mellark ^-^
    - no offence, ofcourse ^^ -


    Thanks! Ik heb hem aangepast via mijn telefoon en laat die nou net autocorect hebben ><'

    GelaarsdeKat schreef:
    okeey :P Wat doe je voor dans btw?


    Van alles door elkaar (:
    En we doen ook zingen erbij, maar ik heb geen zin om aan iedereen uit te leggen dat het een soort van groepje is die gewoon alles door elkaar doet, dans, zingen, soms toneel. Etc.

    Dus daarom noem ik het gewoon simpelweg, dans :3


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Wait a sec, Peeta Mellark is ook ingevuld! Yay.
    Dan rpg ik niet met mezelf als Cybele hem gaat martelen xd.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Space schreef:
    Wait a sec, Peeta Mellark is ook ingevuld! Yay.
    Dan rpg ik niet met mezelf als Cybele hem gaat martelen xd.


    Dat is dus de reden dat ik hem ook speel. Anders ben je compleet in je eentje. ;3

    Chaim schreef:
    (...)

    Dat is dus de reden dat ik hem ook speel. Anders ben je compleet in je eentje. ;3


    * Geeft knuffel * Dankjeee!!
    Maar anders ontvoeren de rebbelen Cybele ofzo, dat ze bij Peeta is als ze hem vinden, wat dus niet gepland was.
    - Ja, ik denk de meeste dingen alvast uit xd -

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 20:01 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Space schreef:
    (...)

    * Geeft knuffel * Dankjeee!!
    Maar ontvoeren de rebbelen Cybele ofzo, dat ze bij Peeta is als ze hem vinden, wat dus niet gepland was.
    - Ja, ik denk de meeste dingen alvast uit xd -


    Het verhaal begint op het moment dat de rebellen de mensen uit de arena redden. Je kunt dus starten met het ontvoeren van Peeta. Of Cybele ook ontvoerd word mag maar hoeft niet. We volgen groot en deels de verhaallijn van Suzanne Collins maar Finnick hoeft niet perse dood te gaan.

    Chaim schreef:
    (...)

    Het verhaal begint op het moment dat de rebellen de mensen uit de arena redden. Je kunt dus starten met het ontvoeren van Peeta. Of Cybele ook ontvoerd word mag maar hoeft niet. We volgen groot en deels de verhaallijn van Suzanne Collins maar Finnick hoeft niet perse dood te gaan.


    Yay, Finnick hoeft niet dood :3


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Kena heeft helemaal geen vriendje :( Arme zij...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel