• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Ik kijk goedkeurend naar de kaarten die ze oplegd. Voor iemand die het spelletje niet zo vaak speelt heeft ze de regels goed onthouden. Mijn ogen glijden weer naar haar lippen die ondertussen op de dropveter zuigen. Ik slik even en richt mijn blik snel weer op het spel waar ik een klaver tien opgooi. Ik haal een hand door mijn haren en bijt zachtjes op mijn onderlip. Mijn ogen glijden over CJ's prachtige lichaam. Alleen dit zou al een reden zijn om vaker sport te kijken. Deze lichamen zijn geweldig. Met een kleine grijns kijk ik haar aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Mignon gooit een tien op de andere kaarten. Ik haal een hand door mijn haren terwijl ik me probeer te herinneren of een tien iets betekent. Ik kijk op en sluit mijn mond die ik alvast geopend had om de vraag te stellen meteen weer. Mignon zit me met een kleine grijns aan te kijken en ik vraag me even af of ze tussen mijn kaarten iets ziet liggen dat haar goed zal uit komen. Ik hou mijn hoofd een beetje schuin, vernauw mijn ogen een beetje en kan dit keer een klein lachje niet tegen houden.
    "Wat?" vraag ik oprecht. Ik heb geen idee wat er op dit moment in haar om gaat en als ik eerlijk ben dan ben ik er héél nieuwsgierig naar. Ondertussen neem ik voor de zekerheid maar de ruiten twee die ik liggen heb en leg deze op haar tien.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Wat?"
    Mijn grijns wordt hierdoor alleen maar groter. Uitdagend bijt ik op mijn onderlip en ik kijk naar de kaart die ze op de stapel gooit. Een ruiten twee. Braaf doe ik wat de kaart zegt en ik pak twee extra kaarten. Nogmaals laat ik mijn ogen over haar lichaam glijden en besluit ik de gok te wagen.
    "Jij," is mijn vage antwoord op waar duidelijke vraag.
    Met pretoogjes kijk ik haar aan en ik wacht nieuwsgierig op haar reactie.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Ik kijk goedkeurend toe hoe Mignon met een brede grijns twee extra kaarten neemt. Nee, dit heeft niks met het spelletje te maken. Als ik opmerk hoe ze op haar onderlip bijt, loopt er een rilling over mijn ruggengraat. Dat ijskoude, heerlijke getintel wordt alleen maar versterkt als ik haar ogen over mijn lichaam zie glijden.
    "Jij," antwoordt ze met fonkelende ogen.
    Ik moet mijn best doen om het niet te gaan gieren van het lachen. Begrijp me niet verkeerd, deze situatie vind ik helemaal niet grappig -dan wel amusant-, ik krijg altijd de neiging het uit te proesten als ik nerveus ben en ik moet eerlijk toegeven dat ik op dit moment toch wel een redelijke spanning voel. Gelukkig kan ik de onderdrukte lach afdoen als een grijns om die van Mignon te evenaren.
    "Ik?" vraag ik onschuldig. Ik leun wat naar haar toe en kijk haar in de ogen. "Hoort daar niet nog de rest van een zin achter?" vraag ik uitdagend. Tja, zoals ik al zei; ik ben nieuwsgierig. Hoewel ik vast kan raden wat ze denkt, zou ik het zeker wel fijn vinden het haar te horen zeggen. Zonder waarschuwing leun ik abrupt weer achterover om, dit keer heel bewust, nog een dropveter op mijn eigen manier naar binnen te werken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Ik? Hoort daar niet nog de rest van een zin achter?"
    Haar uitdagende toon is me absoluut niet ontgaan. Ik kijk haar recht in haar blauwe kijkers aan en grinnik zachtjes.
    "Je kan de rest zelf wel raden," fluister ik zachtjes als ze weer aanstalten maakt om naar achteren te gaan. Wanneer ze weer een dropveter pakt houd ik zowel haar vinger als haar lippen goed in de gaten. Oh God, dit is zo sexy. Ik moet mezelf op dit moment eigenlijk inhouden. Het liefste zou ik hier nu meteen bespringen. Ik bijt zachtjes op mijn onderlip en kijk haar met een klein lachje aan. Met mijn tong lik ik even over mijn lippen als ze haar vinger in haar mond steekt.

    [Ik ga slapen. Het was leuk om weer eens met Mignon te schrijven. Thank you.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Je kan de rest zelf wel raden," fluistert Mignon.
    Ik huiver. Als ze het op die manier zegt, dan is het inderdaad niet moeilijk om te weten wat ze precies bedoelt. Onbewust ga ik een beetje anders zitten. Mijn ogen zijn ongewild op haar gezicht gefocust. Ze volgen haar tong die over haar lippen gaat. Ik haal mijn vinger uit mijn mond en slik de dropveter door. Een kleine grijns verschijnt op mijn gezicht.
    "Raden," lach ik. "Heb ik nooit leuk gevonden."
    Ik wikkel nog een dropveter om mijn vinger en breng hem naar mijn mond om vlak voor mijn lippen stil te houden. Een kleine fonkeling verschijnt in mijn ogen.
    "Even mijn manieren vergeten. Snoepje?"
    Ik steek mijn vinger naar Mignon uit om haar de dropveter aan te bieden en voel het nerveuze gevoel weer opkomen. Dit is belachelijk, waar ben ik mee bezig? Ik schud de gedachte van me af. Het maakt niet uit, ik heb namelijk een hele hoop plezier op dit moment.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Raden. Heb ik nooit leuk gevonden."
    Met een grijns blijf ik haar aankijken. Ze hoeft helemaal niet te raden. Ze weet dondersgoed wat ik bedoel. Ze wikkelt nog een dropveter om haar vinger. Geamuseerd kijk ik hoe ze haar vinger naar haar mond brengt. Ontspannen leun ik wat mijn naar achter terwijl ik haar bewegingen blijf volgen. De grijns kan niemand meer van mijn gezicht afvegen. Het licht in haar ogen veranderd. Ze gaan fonkelen, schitteren.
    "Even mijn manieren vergeter. Snoepje?"
    Lachend kijk ik haar aan terwijl je haar vinger naar me uitsteekt.
    "Lekker."
    Lachend buig ik naar voren zodat ik met mijn mond bij haar vinger zit. Met een grijns haal ik de dropveter er vanaf met mijn tanden. Ik slik hem door en kijk haar uitdagend aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Lekker," antwoordt Mignon lachend.
    Ik moet moeite doen te blijven ademen als ze zich naar me toe buigt en de dropveter met haar tanden van mijn vinger haalt. Ongemerkt schuif ik wat dichter naar haar toe. Ik bijt op mijn onderlip en geniet van de uitdagende blik in haar ogen.
    "Hmm, inderdaad. Lekker," fluister ik.
    Ongegeneerd laat ik mijn blik over haar lichaam zakken. Opnieuw ben ik verbaasd dat het me zo makkelijk valt met haar te flirten. Ondertussen banen mijn ogen zich weer een weg naar boven tot ze haar blik weer kruisen. Zonder haar blik te lossen, draai ik nog een veter om mijn vinger die ik vervolgens in mijn mond stop.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ze schuift wat dichter naar me toe. Hoe dichter bij ze komt, hoe harder mijn hart te keer gaat.
    "Hmm, inderdaad. Lekker."
    De fluistering in haar stem laat me rillen. Haar ogen glijden over mijn lichaam. Geamuseerd kijk ik haar aan.
    "En bevalt het?"
    Ik krijg het weer moeilijk als ze nog een veter in haar mond stopt. Ik schuif wat dichter naar haar toe en kijk haar aan in haar blauwe ogen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "En bevalt het?" vraagt Mignon.
    Ik laat mijn vinger in mijn mond zitten en knik even terwijl ik op de dropveter zuig. Mijn huid begint te branden als Mignon dichter naar me toe schuift. Het is niet de zon die haar stralen door de ramen gooit waardoor ik het zo warm krijg. Ik voel mezelf verdrinken in de ogen van Mignon. Met een ietwat droge keel slik ik de dropveter weg en laat mijn vinger uit mijn mond glijden.
    "Maar dat had je vast zelf wel kunnen raden," antwoord ik nog met een grijns op wat ze net vroeg. Zonder dat ik het besef dwalen mijn ogen af naar haar lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Zachtjes knikt ze met haar vinger in haar mond. Mijn ogen gaan fonkelen en ik lik weer over mijn lippen.
    "Maar dat had je vast zelf wel kunnen raden," herhaalt ze mijn woorden met een grote grijns.
    Grinnikend knik ik.
    "Dat had ik kunnen doen maar de bevestiging is ook leuk."
    Met een klein lachje kijk ik haar aan terwijl ik mijn hand door mijn korte lokken haal. De grijns is niet van mijn gezicht af te vegen. Ik kruip nog wat dichterbij zodat ik haar kan ruiken. Ook nu kan ik haar simpel aanraken als ik dat wil en daar de kans voor krijg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Hoewel ik mijn ogen nog steeds op haar lippen gericht heb, kan ik merken dat Mignon knikt.
    "Dat had ik kunnen doen maar de bevestiging is ook leuk."
    Ik rol lachend met mijn ogen en kijk weer naar haar volledige gezicht. Met een grijns haalt ze een hand door haar korte coupe. Ik moet lachen omdat het opnieuw niet meewerkt en er een plukje recht blijft staan. Mijn adem stokt even als ze nog dichter bij me komt zitten. Ik voel me tot haar aangetrokken alsof ze een of ander mythologisch wezen is. Voor ik het door heb, heb ik mijn hand naar haar uitgestrekt om de lok haar plat te leggen. Terwijl mijn ogen weer naar haar lippen kijken, hoor ik mezelf zeggen,
    "Wil je raden waar ik nu aan denk, of zal ik het je laten zien?"

    Cosette schreef:
    Sasha

    "Jammer dat het zo riskant is om ze te halen," antwoordt Patje zacht.
    Ik moet even lachen en kijk hem geamuseerd aan. Zonder dat ik het besef fonkelen mijn ogen weer en lik ik even over mijn lippen. Mijn ogen staren in die van Patje terwijl ik fluister,
    "En ik maar denken dat jij het typje met engelengeduld was." Ik haal mijn schouders bijna onzichtbaar op. "Al heb ik me natuurlijk eerder in je vergist." Ik duw mezelf een beetje overeind en leun op mijn onderarmen. Mijn lippen bevinden zich naast zijn oor nu.
    "Ik zou het risico nemen, als je het me zou vragen," fluister ik opnieuw.
    Ik breng mijn gezicht wat achteruit zodat ik het zijne, en dus ook zijn reactie kan zien.

    (A)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ze steek haar hand uit naar mijn haren en fatsoeneert mijn eigenwijze plukje weer. Ondanks dat haar hand aan mijn haar zit gaat er een overweldigend gevoel door mijn lichaam. Een gevoel dat ik al eeuwen niet meer heb gevoeld. Het gevoel is een combinatie van angst en opwinding. Een prettige combinatie.
    "Wil je raden waar ik nu aan denk, of zal ik het je laten zien?"
    Ik schiet in de lach om haar uitdagende woorden en de spanning die door mijn lichaam raast.
    "Ik denk dat ik het wel kan raden," fluister ik zachtjes en ik haal haar hand uit mijn haren.
    "Maar een demonstratie is nooit mis."
    Ik breng mijn hoofd iets dichter naar de hare en kijk het met fonkelende ogen aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Ik denk dat ik het wel kan raden," fluistert Mignon terwijl ze mijn hand uit haar haren haalt. Ik maak van de gelegenheid gebruik om mijn vingertoppen over haar arm omhoog te laten glijden. "Maar een demonstratie is nooit mis."
    Ik grinnik als ze haar hoofd dichter bij het mijne brengt en kruip zelf ook nog wat dichter naar haar toe, zodat ik helemaal tegen haar aan zit. Uitdagend kijk ik haar aan. Mijn vingers rusten ondertussen op haar schouder.
    "Daar hoopte ik al op," fluister ik.
    Nu is het mijn beurt om mijn gezicht dichter bij het hare te brengen, tot er helemaal geen afstand meer over blijft om te overbruggen en mijn lippen de hare raken. Ik zoen haar aftastend, op zoek naar de grens waar ze me zal tegen houden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ze laat haar vingers over mijn arm naar mijn schouder glijden. Elk plekje wat ze aanraakt veranderd in kippenvel. Haar zachte vingers voelen heerlijk.
    "Daar hoopte ik al op."
    Ze brengt haar gezicht dichter naar de mijne zodat er geen afstand meer tussen zit. Ik voel haar lippen en mijn hoofd wordt licht. Een beeld van Do vliegt erdoor heen maar met moeite weet ik hem weg te drukken. Ik moet genieten van dit moment. Hoe ik dat oplos bekijk ik tegen die tijd wel weer. Mijn lippen laat ik langs de hare strijken. Het voelt vertrouwder met een meisje. Zachter, intenser. Ik leun iets mee naar voren zodat ik weer recht zit. Aan de andere kant voelt het ook onwenning. Mijn hart klopt in mijn keel. Deels opwinding maar vooral angst. Angst voor wat komen gaat.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."