• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Cassia had hem opgesloten in de isolatiecel, een heel eind terug en toen vond hij de ring die hij in zijn broekzak heeft gestoken.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oké vreemd. Dan pas ik hem wel aan.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Tenminste, daar dacht ik toch zeker van te zijn. Maar het diamantje heeft hij niet.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Het diamantje zat er nog aanvast. Er was een klein stukje van afgebroken maar dat was minimaal.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik heb hem btw aangepast.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Jouw keuze. Dan kan ik me in stilte weer voorbereiden op mijn muiterij."
    Ik kijk toe hoe ze warmere kleren aandoet en besef na een tijdje dat ik nog steeds naar de deur zit te staren waardoor zij verdwenen is. Stomverbaasd kijk ik voor me uit. Waar draaide dat nou eigenlijk allemaal om? Waar ben ik mee bezig? Ik ken haar amper. Maar toch, ze doet iets in me. Alsof er een stukje van mezelf los gemaakt wordt dat ik voor anderen verborgen hou. Ik schud mijn hoofd. Zo moet ik niet denken, dan raak ik hier nooit weg en kan ik mijn dagen zeker weten in zo'n donkere cel slijten. Ik voel de muren op me af komen en mijn longen branden. Ik sta op en wandel naar buiten. De frisse lucht doet me duizelen. Ik kijk even links en rechts. Nee, die bossen ga ik niet meer in. Ik wandel de andere kant op en zie iemand een eindje verderop zitten. Ik vernauw mijn ogen om het beter te kunnen zien. Het is Mignon. Rustig wandel ik op haar af en ga naast haar zitten.
    "Moe gerend?" vraag ik zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ik hoor iemand naast me zitten.
    "Moe gerend?"
    De stem herken ik ondertussen wel. Ik hef mijn hoofd op en CJ aan.
    "Een soort van," zeg ik zachtjes.
    Mijn ogen wend ik van haar af en ik staar voor me uit. Door mijn hoofd gaan allerlei gedachten. Wie zou die ring nou willen meenemen. Het is een ring met emotionele waarde die niemand eraan heeft. Niemand behalve ik zelf. In gedachten bijt ik op mijn onderlip. Ik had hem ook nooit weg mogen gooien, zelfs niet in woede. Het ergste wacht me nog. Het moment dat hij er achter komt. Hij zal woedend zijn, zich bedrogen voelen en misschien nog wel het ergste: teleurgesteld zijn. Zachtjes zucht ik en ik laat mijn ogen over het terrein dwalen. Nee, hij mag er nooit achter komen. Ik moet die ring vinden, zo snel mogelijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Een soort van," zegt ze zacht.
    Ik kijk haar vragend aan als ze me plots niet meer aan lijkt te willen kijken. Niet wetend wat te doen steek ik een hand uit die ik al snel weer terug trek. In de cafetaria vond ze het ook niet fijn aangeraakt te worden. Ik zie hoe haar blik over de kamp glijdt en denk even na waarom.
    "Zoek je iemand?" vraag ik voorzichtig.
    Onbewust schuif ik wat dichter naar haar toe.
    Hoewel ik haar pas ken, vind ik het vreselijk haar zo te zien. Ze is de eerste die een beetje aardig tegen me deed, ookal koste het wat moeite. Ik kan haar vast niet helpen, maar ik kan luisteren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Zoek je iemand?"
    Hoe dichterbij ze schuift, hoe warmer ik het lijk te krijgen.
    "Eerder iets," zeg ik zachtjes met mijn ogen nog steeds op het terrein gericht. "Mijn ring," vervolg ik zachtjes. "Iemand heeft hem."
    Als ik die gene in mijn handen krijg. Ik weet niet wat ik hem of haar zal aandoen maar het wordt geen prettige ervaring dat kan ik al wel vaststellen. Mijn ogen zijn opzoek naar iets glinsterends maar ik weet dat het hopeloos is. Als iemand hem mee heeft genomen laat hij het niet zomaar slingeren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Eerder iets. Mijn ring. Iemand heeft hem."
    Ik kijk haar aan. Als ze er zo van streek door is, dan heeft die ring vast een betekenis die mij niet aan gaat. Haar ogen speuren alweer door het gras.
    Ik denk even na en bijt op mijn onderlip.
    "Ben je zeker?" vraag ik zacht. "Ik kan helpen zoeken."
    Ik probeer een klein glimlachje op mijn gezicht te toveren. Misschien vinden we hem niet, maar het kan een gerust stelling voor haar zijn dat er alles aan gedaan is hem te proberen vinden.
    "Waar had je hem laatst?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Ben je zeker? Ik kan helpen zoeken. Waar had je hem laatst?"
    Ik zucht even.
    "Ik heb het daar afgedaan," zeg ik terwijl ik naar de isoleercel wijs. "Ik heb hem daar laten liggen dat weet ik zeker en nu ligt hij er niet meer."
    Ik haal mijn schouders op.
    "De dwergen hebben hem heus niet mee genomen, iemand van het kamp heeft dat gedaan."
    Ik kijk haar aan. De hopeloosheid groeit met de seconde. Door de ring maar vooral door CJ.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Ik heb het daar afgedaan," zeg ik terwijl ik naar de isoleercel wijs. "Ik heb hem daar laten liggen dat weet ik zeker en nu ligt hij er niet meer. De dwergen hebben hem heus niet mee genomen, iemand van het kamp heeft dat gedaan."
    Ik kijk haar niet-begrijpend aan. Waarom was die kleinerende opmerking nodig? Ik weet toch zelf ook wel dat het niet van "dwergen" kan zijn. Ik probeer ook alleen maar te helpen. Na mijn blik af gewend te hebben, haal ik een hand door mijn haren. Ik trek mijn knieën op en staar voor me uit.
    "En je hebt geen idee wie er na jou nog in die cel belandt is?" zeg ik kort.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "En je hebt geen idee wie er na jou nog in die cel belandt is?"
    Bijtend op mijn lip denk ik na.
    "Cassia," begin ik. "Aislyn, Sasha, Benedict. Ik denk dat, dat de mensen zijn die hem kunnen hebben maar ook de Sterlings kunnen hem in hen bezit hebben. Als dat zo is krijg ik hem nooit meer terug."
    Ik leg mijn hoofd op mijn knieën en sluit mijn ogen. Ik mag nooit, maar dan ook nooit meer iets weggooien.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Cassia. Aislyn, Sasha, Benedict. Ik denk dat, dat de mensen zijn die hem kunnen hebben maar ook de Sterlings kunnen hem in hen bezit hebben. Als dat zo is krijg ik hem nooit meer terug."
    Ze legt haar hoofd op haar knieën. Ik voel me even een indringer. Bij de gedachte dat ze die ring misschien van iemand gekregen heeft waar ze van houdt, voel ik een bepaalde jaloezie opkomen. En dat is natuurlijk volkomen belachelijk. Ik zet mijn nagels in mijn arm om er niet aan te hoeven denken.
    "Wel, dan gaan we aan Cassia, Aislyn en Sasha vragen of zij die ring hebben. Misschien hadden ze een goede reden om hem mee te nemen."
    Ik probeer de situatie wat te relativeren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Wel, dan gaan we aan Cassia, Aislyn en Sasha vragen of zij die ring hebben. Misschien hadden ze een goede reden om hem mee te nemen."
    Ik kijk haar aan. Een goede reden. Je moet zo'n ring gewoon laten liggen of ergens inleveren dat je hem gewoon kan ophalen. Niet in je broekzak steken en doen alsof er niets aan de hand is. De woede die Do zal voelen raast nu ook door mijn lichaam. Wie denken ze eigenlijk wel niet dat ze zijn. Ze stelen gewoon mijn ring hoor. Zuchtend ga ik recht op zitten.
    "Dan hebben we nog één probleem. Alle drie zijn ze iets teveel met een ander bezig."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."