• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassia Sterling
    Ik zucht zachtjes, hou me stevig vast aan Aislyn.
    'We kunnen niet weg en iedereen achterlaten,' fluister ik naar haar. mijn hoofd bonkt en ik wil slapen.

    Patrick Hathaway
    'Jij weet echt wat je moet zeggen om een jongen uit de kleren te krijgen, niet?' plaagt Sasha. hij moet er maar mee leven, mijn ervaring emt dit soort dingen is nul, letterlijk.
    'Dus dat is een ja?' vraag ik onschuldig. Mijn vingertoppen verdwijnen onder de rand van zijn shirt, waar ze over zijn onderbuik strelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Dus dat is een ja?" vraagt hij.
    Ik sluit mijn ogen, ril en zucht ongewild als ik zijn vingers over mijn onderbuik voel glijden. Heel even weet ik niet wat ik moet doen. Mijn hele lijf schreeuwt om zijn aanraking, hunkert naar de man die voor me staat. Mijn hersenen vertellen me constant dat het een riskant gedoe is. Net als altijd wint mijn lichaam het.
    Ik trek mijn t-shirt uit en druk mijn lichaam tegen het zijne uit.
    "Als je maar niet denkt dat je er zelf onderuit komt," fluister ik.
    Ik druk mijn lippen op die van hem terwijl mijn handen over zijn rug glijden, naar beneden tot ze op zijn kont rusten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ja ik ga ook maar es onder de wol, truste!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Vanaf volgende week heb ik drie extra uren Frans ivm examens in de week dus ben ik een stuk minder online.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Quinn del Luna
    Ik kus haar vol terug, maar voel een soort lichte aarzeling in haar lippen. Of misschien geen aarzeling, maar iets verdrietigs.. lijkt het.. 'Catherine? Is er iets?' Ik ben nog niet echt gewend aan het uitspreken van haar naam, zeker niet op deze manier. Raar idee dat ik haar nog maar zo kort ken. Ik sluit mijn armen stevig om haar heen en druk haar tegen me aan. Even denk ik terug aan Tyler, maar dat is voorbij, afgelopen, net als hij. Hij is er ook niet meer.

    Benedict Sterling
    Of ik dat nog eens wil proberen als ik nuchter ben? Mehoela! Ik krijg nog een klap toe ook, dat is de druppel. Ik sla haar terug, in haar gezicht. Ik wilde eigenlijk haar mooie koppie niet verpesten, maar ik kon zo snel geen andere mepbare plek bedenken. Met mijn nagels glijd ik over haar shirt. 'Gaajedatzellufuitdoenofmoedikhellepen?' Gemeen buig ik me voorover en bijt in haar nek, niet zachtjes en liefdevol zoals je ze dat in films wel eens zag doen, maar hard, pijnlijk. Ze moest hier blijven, goedschiks of kwaadschiks. Mij maakte het niet uit, ik had vaker harde middelen gebruikt.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Catherine

    Ik begroef mijn gezicht in zijn shirt. ''Ik dacht gewoon even aan-'' ik zuchtte. ''Aan Mitchell, maar hij doet er niet meer toe.'' mompelde ik, terwijl ik mijn armen stevig om hem heensloeg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quinn del Luna
    'Wil je het me vertellen?' Fluister ik, met mijn neus in haar haar.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    CJ

    Ik krijg een harde klap terug en zie even sterretjes voor mijn ogen dansen. Ik huiver als zijn hand onder mijn t-shirt glijdt en voel de tranen langs mijn wangen stromen. Ik wil schreeuwen, maar er komt geen geluid uit mijn keel.
    "Gaajedatzellufuitdoenofmoedikhellepen?"
    Ik schud wild mijn hoofd terwijl ik hem nog steeds met alle macht van me probeer af te duwen, maar het baat niet. Niet zo, niet met hem, niet hier. Zo had ik me mijn eerste keer niet ingebeeld. Zijn tanden zinken pijnlijk hard in mijn nek. Als ik weer mijn mond open doe, weergalmt een luide gil door het bos. Ik weet niet zeker of hij wel van mij komt, maar volgens mij kan het haast niet anders.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 20:31 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Catherine

    Ik knikte zachtjes. ''Het begon twee jaar terug, ik ontmoette Mitchell.'' mompelde ik, en bedacht me even hoe ik dit moest formuleren. ''Het was liefde op het eerste gezicht, geloof ik. We spraken meer en meer af, en op een gegeven moment híéld ik van hem. Hij zei dat hij ook van mij hield, en ik was gelukkig; voor het eerst in mijn leven.'' ging ik verder, en keek hem aan. ''Maar na een tijdje maakte hij misbruik van me. Eh- Seksueel bedoel ik, maar ik was té verliefd om hem tegen te houden. Zo ging het door, een heel jaar lang, maar na een tijdje bedacht ik me dat dit fout was. Ik schraapte mijn moed bij elkaar en ging weg.'' zei ik. ''Dat was een een jaar terug, maar ik heb hem een paar maanden terug nog gezien, hij was niet blij.'' zei ik zachtjes, en leunde weer tegen hem aan. Dit luchtte op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Benedict Sterling
    Als ze begint te gillen trek ik me met een schok terug, al kan ik het niet laten mijn lippen nog even over haar borst te laten glijden. Ik wurm mezelf van haar af. Ik kan echt niet nog meer moeilijkheden gebruiken, zelfs met mijn dronken hoofd kan ik dat bedenken. Zo snel als maar gaat ren, struikel, val ik het bos in, verstop me ergens achter een boom. Als er al een achter is, gezien een boom rond is en het er maar aan ligt vanaf welke kant je hem bekijkt. Achter vanuit het kamp gezien. Daar ga ik tegenaan liggen en zak weg in een soort bewusteloosheid.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 20:37 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Mignon

    Ik schrik op door een luide harde gil. Even kijk ik naar Mevrouw Sterling die voor me staat. Zo snel als ik kan ga ik op mijn benen staan en ik passeer de vrouw.
    "Leuk om u gezien te hebben," grinnik ik zachtjes en ik sluit de deur achter op.
    Op blote voeten ren ik richting het bos, waar naar mijn vermoeden de gil vandaan kwam. Het enige wat door mijn hoofd gaat is Benedict. Die klootzak heeft een ander te pakken. Hijgend ren ik door het bos. Ik moet stoppen met roken. Mijn conditie wordt met de seconde minder. Het duurt niet lang voordat ik het slachtoffer heb gevonden. CJ ligt op de grond maar van Benedict is geen spoor meer te bekenen. De woede raast door mijn lichaam.
    "Waar is hij?" vraag ik door.
    "Waar is die klootzak? Had hij geen genoeg aan mij."
    Voordat ik me ontferm over het blondje kijk ik om me heen of ik ergens een glimp van 'mijn grote vriend' kan opvangen maar helaas, ik zie hem nergens. Wacht maar, als ik hem ooit nog tegenkom zorg ik er persoonlijk voor dat hij nooit meer jarig wordt.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 20:55 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Help! Dat is mijn verhaal! Ö Maar dan was ik niet verliefd, alleen te bang om mensen teleur te stellen, daarom kan ik geen nee zeggen..]

    Quinn del Luna
    'Was het niet moeilijk om zo bij hem weg te komen? Ik kan me best voorstellen dat hij achter je aan zou gaan..' Zeg ik haar, mijn stem bezorgd. Ik hoop niet dat ik nare herinneringen ophaal, maar ik wil het gewoon graag weten. Ik wil weten wat er met mijn lieve Catherine is gebeurd.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Oeh, oepsieee :c]

    Catherine

    Ik knikte. ''Jawel, maar hij was een avondje uit met vrienden en-'' ik fronste nadenkelijk. Dit was moeilijk voor me om te zeggen, maar het deed me goed. ''Hij deed me pijn, emotioneel maar ook lichamelijk, en ik kon het gewoon niet meer.'' zei ik zachtjes, en begroef mijn gezicht in zijn shirt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Wat is het nou? Gaat hij er zelf vandoor of sleept Mignon hem weg?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.