• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hij was al weg..]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Ik zal het aanpassen schat.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Oops, ik had nog geen abo genomen :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Aangepast.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik moet gaan, het spijt me. Mijn moeder freakt uit omdat ik aan wiskunde moet.. =.=]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Naww :c
    Veeel plezier met je wiskunde :"D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    CJ

    Ik kan weer normaal ademen als hij plots van me afgaat. Ik knijp mijn ogen dicht en snik even als zijn lippen over mijn borsten gaan. Ik hoor hem strompelen maar hou mijn ogen dicht tot ik zeker weet dat ik hem niet meer kan zien. Ik ga overeind zitten en trek mijn knieën tegen me aan om er vervolgens mijn armen om heen te slaan. Om mezelf te kalmeren wiebel ik een beetje van voor naar achter. Mijn hoofd verberg ik tussen mijn knieën.
    "Waar is hij? Waar is die klootzak? Had hij geen genoeg aan mij."
    Ik kijk op en zie een woedende Mignon staan. Ik wrijf snel mijn tranen weg en wend mijn blik af. Hoewel ik blij ben dat ze er is, had ik liever gehad dat ze me zo niet zag.
    "I-ik weet het niet," antwoord ik zacht. Ondertussen dringt het tot me door wat ze net zei. "Jij ook?"
    Ik wrijf even over mijn borsten, alsof ik het vieze gevoel dat zijn lippen en handen hebben achtergelaten weg kan wrijven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "I-ik weet het niet. Jij ook?"
    Bezorgd kijk ik naar aan en ik trek mijn sweater uit.
    "Hier, trek deze maar aan."
    Haar vraag negeer ik. Dit is niet het moment om over mij te praten. Ondertussen kijk ik nog steeds om me heen voor Benedict. Ze zouden hem zonder verdoving moeten castreren met een bot mesjes en zonder pijnstillers. Dat moet die jongen toch iets afleren? Waarschijnlijk niet. Ik richt me weer op het blondje meisje.
    "Gaat het een beetje?"
    Het is een domme vraag dat weet ik ook wel. Natuurlijk gaat het niet goed met haar, stom.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Ik neem dankbaar haar sweater aan en trek die over mijn hoofd. Ik ril even als ik merk hoe heerlijk die ruikt. Ik kijk naar Mignon die weer om zich heen staat te kijken. Als haar blik weer op mij valt, weet ik even niet waar kijken.
    "Gaat het een beetje?" vraagt ze dan.
    Ik krimp wat meer ineen en huiver als ik denk aan wat er net gebeurde. Mijn hele lichaam beeft als ik er aan denk wat er had kunnen gebeuren. Ik knik even en probeer de tranen die mijn ogen doen wateren terug te dwingen.
    "Had erger gekund," zeg ik stilletjes.
    Ik veeg met de rug van mijn hand nog een paar tranen weg. Onbewust knijp ik mijn benen wat steviger dicht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ze neemt mijn sweater aan.
    "Had erger gekund."
    Ik bijt op mijn onderlip en knik zachtjes. Vergeleken met de andere jongens wat Benedicht inderdaad niets. Waarschijnlijk is hij toch echt te laf om door te zetten, zeker zonder drank. Ik zak door mijn knieën en sla mijn arm rond haar schouder. Voorzichtig wrijf ik met mijn hand over zijn bovenarm.
    "Inderdaad," zeg ik zachtjes.
    "Het kan altijd erger."
    Ondanks de tranen in mijn ogen lach ik zachtjes.
    "Kom," zeg ik zachtjes.
    "Ga douchen, dat scheelt enorm."
    Even kijk ik naar mijn ontbloten armen met de kleine sneetjes die mijn arm bedekken.
    "En blijf van de mesjes af."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Back, kinda.. Binnen nu en een half uur ben ik weer weg, maarjah. Ik snap Catherines verhaal niet.. Hoe is ze nou van hem afgekomen? Oh, en.. Met Benedict kan ik nu even niks denk ik, hij zal zich maar gewoon schuil moeten houden, bewusteloos.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    CJ

    Even heb ik de neiging de hand van Mignon weg te slaan, maar ik besef dat ze me alleen maar wil helpen. En het voelt best prettig, haar fijne vingers over mijn arm, in tegenstelling tot de lompe poten van die kerel op heel andere plaatsen van mijn lichaam.
    "Inderdaad. Het kan altijd erger." Langzaam vallen de puzzelstukjes op zijn plaats. Ik draai mijn gezicht naar haar toe en veeg voor ik mezelf kan tegenhouden een traan af haar wang. Als ik doorheb wat ik doe trek ik hem snel weg en verstop mijn vingers in de mouw van haar sweater.
    "Kom. Ga douchen, dat scheelt enorm. En blijf van de mesjes af."
    Ik lach even door mijn achtergebleven angst en verdriet heen.
    "Maak je geen zorgen, ik ben meer aan de sigaretten en die blijven niet aan onder de douche," geef ik zacht toe terwijl ik aan de littekens op mijn dijen denk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    HAPPP schreef:
    [Back, kinda.. Binnen nu en een half uur ben ik weer weg, maarjah. Ik snap Catherines verhaal niet.. Hoe is ze nou van hem afgekomen? Oh, en.. Met Benedict kan ik nu even niks denk ik, hij zal zich maar gewoon schuil moeten houden, bewusteloos.]

    [Ze is gewoon bij hem weggegaan, en ontliep hem steeds weetje :'D ze wist inmiddels wel waar hij uitging etc, en na een tijdje verhuisde ze maar naar de andere kant van de stad, dus woonden ze verder uit elkaar ;p]

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:52 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mignon

    "Maak je geen zorgen, ik ben meer aan de sigaretten en die blijven niet aan onder de douche."
    Ik knik zachtjes en ik ga recht op staan. De grap kan ik er niet echt van in zien. In mijn actie trek ik haar ook mee. Stilletjes loop ik richting de slaapzalen. Mijn arm heb ik ondetussen al van haar schouders af gehaald en ik heb ze in mijn broekzakken gestopt. Wanneer ik de deur open zie ik dat Amyra al weg is. Ik slaak een opgelucht zuchtje en laat mezelf op het bed ploffen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Okiie ;p]

    Quinn del Luna
    In houd haar dicht tegen me aan, streel haar haren. 'Het spijt me zo voor je Cath,' Een traan liep over mijn wang, wat me ergens verbaasde. Het was niet mijn verhaal, maar ik kon er gewoon niet tegen dat iemand haar zóiets had aangedaan. Als ik die Mitchell nu tegen zou komen, en ik ook wist dat hij het was.. Oh! Ik weet niet wat ik dan zou doen. Ik betwijfel of ik wel in staat ben iemand iets aan te doen, maar ik denk ook dat ik nog nooit zo boos ben geweest. Zelfs niet toen mijn ouders me naar dit kamp stuurden, toen was ik dan ook eerder verdrietig. Ik besefte opeens dat ik mijn vuisten gebald had aan weerszijden van haar lichaam, en deed mijn best ze te ontspannen, gaf haar een kus op haar hoofd.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.