• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CJ

    Ik voel me enorm opgelucht als Mignon me gewoon terug kust. Al snel maakt het opgeluchte gevoel plaats maakt voor alweer spanning. Maar negatief kan ik het zeker niet noemen. Mijn lippen tintelen alsof er kleine elektrische schokjes doorheen gezonden worden, alsof iemand er met een tandenstoker steeds weer in prikt. Als Mignon dan ook nog eens dichter naar me toe leunt verlies ik al helemaal de controle over mijn ademhaling. Mijn borstkas gaat wel heel onregelmatig op en neer. Het idee dat er nu iemand kan binnen komen die ons kan straffen is vreemd genoeg opwindend. Ik moet mijn best doen Mignon niet gewoon omver te duwen en te doen wat een klein duiveltje in me me opdraagt. Hoewel een ander stemmetje zegt dat ik er maar misschien gewoon mee moet ophouden, krijg ik mijn lippen niet los van de hare. Voorzichtigjes schraap ik met mijn tanden over haar onderlip.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ik hoor CJ's ademhaling ongecontroleerd heen en weer gaan. Haar tanden schrapen over mijn onderlip en ik kreun zachtjes. Met mijn tong ga ik langs haar zachte lippen. Gretig leg ik één hand in haar nek en ik kruip zo dicht mogelijk tegen haar aan. De angst is nog steeds voelbaar maar dat is niet de reden waarom ik tril. De reden daarvoor is de opwinding die door mijn lichaam stroomt. Mijn hart gaat als een bezetende heen en weer terwijl mijn andere hand rond haar middel legt. Haar huid brandt onder mijn vingertoppen. Zachtjes knabbel ik op haar onderlip.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Als ik een kreun hoor, ben ik er niet zeker van of die van mij of van Mignon kwam. Niet dat het zoveel uitmaakt. Als ze nog dichter tegen me aan komt zitten, druk ik mijn lichaam volledig tegen het hare aan. Als ik haar tanden en tong op mijn lippen voel, open ik zonder er verder bij na te dnken mijn mond een stukje. Het is alsof ik overgeschakeld ben naar automatische piloot en mijn lichaam op eigen houtje handelt. Als ik voel hoe mijn vingertoppen door een gladde zachtheid omgeven zijn, besef ik dat mijn handen door haar haren glijden.
    Ik huiver nog een keer als ik proef hoe haar lippen naar de dropveters smaken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Wanneer ze haar hele lichaam tegen me aan drukt sla ik mijn armen er stevig omheen. Ze opent haar mond een stukje zodat mijn tong over haar gehemelte glijdt. Haar vingers verstrengelen zich in mijn haren. Voorzichtig laat ik me naar achteren zakken en trek haar met me mee. Mijn handen glijden allebei af naar haar middel en dit alles zonder haar lippen los te laten. Ik kijk haar met een uitdagende blik haar en laat haar zachtjes los. Tegenlijkertijd ben ik overdonderd door de sex die ze uitstraald. Iets zegt dat dit het punt is om te stoppen. Dit is het schommelpunt. Doorgaan of stoppen. Ik druk mijn lippen opnieuw op de hare. Het eerste is wat ik nu wil en wat ik nu wil telt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Als ik Mignon's tong over mijn gehemelte voel glijden, tik ik er uitdagend met de mijne tegenaan. Haar armen, die ze om me heen heeft geslagen, branden mijn huid door mijn kleren heen. Ik hoor mezelf giechelen als we plots achterover vallen. Plots bevinden Mignon's handen zich op mijn middel en als ze niet veel later de kus afbreekt, wordt de uitdagende blik in haar ogen me teveel. Smekend en opgewonden kijk ik haar aan. Ik weet niet of het door mijn blik komt, maar al snel drukt ze haar lippen terug op de mijne. Een zachte kreun rolt uit mijn mond en ik druk mezelf opnieuw tegen haar aan. De zenuwen gieren door mijn lijf. Veel verder dan zoenen ben ik met een meisje niet gegaan en normaal zou ik teveel respect hebben voor mezelf om dit te doen met iemand die ik pas ken, maar bij haar kan ik mezelf niet tegen houden. Ik begin te twijfelen of ik hier wel verder mee moet gaan, of ik er geen spijt van zal krijgen maar voor ik mezelf de kans kan geven ook effectief te stoppen, trek ik met trillende handen mijn t-shirt uit om zo mijn zwart kanten bh te onthullen. Mijn wangen gloeien zowel van opwinding als om het feit dat ik me nu al vrij bloot voel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ik weet niet wat ik opwindender vind: haar lichaam tegen de mijne of de zachte kreun. Gretig zoen ik haar terwijl ik mijn handen laat rusten op haar achterwerk. Tot mijn grote verbazing trekt ze, trillend, haar shirt uit waaronder een zwarte bh te voorschijn komt. Even slik ik en ik kijk haar met grote ogen aan. Dit met een meisje was zo lang geleden. Vol bewondering laat ik mijn vingers over haar ontblote bovenlijf strelen. Het is prachtig. De angst om mijn niet zo gespierde lichaam te laten zien speelt door mijn hoofd. Ik bijt op mijn onderlip en kijk haar aan.
    "Weet je dit zeker," fluister ik zachtjes deels een vraag voor haar maar ook een deel is voor mij. Ik weet het zelf ook niet helemaal. Ze is prachtig daar niet van maar ik weet het niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Ik slik en sluit mijn ogen als Mignon haar vingers over mijn bovenlijf laat gaan. Het voelt fout en juist tegelijk aan. Mijn keel wordt op slag droog alsof een enorme hitte tegen mijn lijf aandrukt terwijl ik over mijn hele lichaam kippenvel krijg alsof ik net naakt in de sneeuw heb liggen rollen.
    "Weet je dit zeker?" fluistert Mignon.
    Ik open mijn ogen en kijk haar peinzend aan terwijl ik op mijn onderlip bijt. Ik probeer zo rustig mogelijk adem te halen, al baat het niet.
    "O-of het een goed idee is? Nee," geef ik eerlijk, zachtjes toe. "Dat ik het wil? Honderd procent," voeg ik er in één adem aan toe.
    Voorzichtig laat ik mijn vingertoppen onder haar t-shirt glippen, waar ik ze even laat rusten om vervolgens plagerig met mijn duim haar broeksrand ietwat naar beneden te drukken. Ik grijns wat schamper en buig me naar haar toe om mijn lippen zacht weer op de hare te drukken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ze opent haar ogen en kijkt me peinzend aan. Even denk ik dat ik het met mijn vraag verpest heb, zeker na haar eerste woorden.
    "O-of het een goed idee is? Nee. Dat ik het wil? Honderd procent."
    Haar tweede deel tovert een lach op mijn gezicht. Helemaal omdat haar vingers zich een weg zoeken onder mijn shirt. Ze branden op mijn huid. Mijn eigen handen strelen nog steeds haar rug. Iets onder haar borsten laat ik ze rusten als ze mijn broekrand een klein stukje naar beneden trekt. Ik weet niet hoe snel ik haar moet terug zoenen als ze haar lippen weer op de mijne drukt. Mijn handen laten haar lichaam los en ook ik trek mijn shirt uit waaronder een witte balconette-bh met kanten details te voorschijn komt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Gretig zoent Mignon me terug en ik voel de opwinding door mijn lijf gieren. Ik wil even protesteren als ik plots haar lippen kwijt ben en haar handen van mijn lichaam verdwijnen tot ik plots merk waarom. Ze trekt haar t-shirt uit en onthult een paar meer dan mooi gevormde borsten in een bh die ik zelf ook wel zou willen. Ik zit er even met open mond naar te staren. Als er een rilling over mijn lijf loopt, kan ik weer bewegen. Ik laat mijn handen over haar zachte huid naar boven glijden, langzaam en voorzichtig, en laat ze op haar borsten rusten. Met mijn lippen zoek ik opnieuw de hare. Mijn hart gaat als een gek tekeer als ik besef dat ik geen idee heb waar ik eigenlijk mee bezig ben en ik hoop maar dat Mignon dat niet merkt. Ik zou me behoorlijk rot voelen mocht ze er niks aan vinden. Speels lik ik even over haar lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    ik lach zachtjes als ze naar me staart. Voorzichtig laat ze haar handen op mijn borsten rusten. Mijn armen sla ik weer rond haar lichaam en ik trek haar tegen me aan. Ik laat mijn handen over haar rug glijden richting haar broek. Haar tong likt over mijn lippen. Langzaam open ik mijn mond zodat onze tongen elkaar kunnen ontmoeten. Mijn handen laat ik naar de voorkant van haar broek glijden waar ik handig haar broekknoop openmaak. Even wacht ik op haar reactie voordat ik haar broek uittrek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Gewillig laat ik Mignon me tegen zich aantrekken. Meer nog, ik druk mijn lichaam nog wat steviger tegen het hare aan. Ik kan een kleine kreun niet tegen houden als haar handen over mijn rug naar beneden glijden. Niet veel later zijn onze tongen verwikkeld in een kat en muisspelletje. Even wil ik schreeuwen dat ze moet ophouden als ze mijn broek los begint te maken, maar dat is eerder uit reflex dan een echte wens. Nee, ik wil helemaal niet dat ze stopt. Terwijl ik mijn heupen wat optil zodat mijn broek een stuk makkelijker uit gaat, knijp ik zachtjes in haar borsten. Ik maak mijn lippen los van de hare om even adem te halen en ze vervolgens in haar hals te planten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Door haar kreun voel ik de opwinding nog harder door mijn lichaam stromen. Ze tilt haar heupen op zodat ik haar broek verder naar beneden kan trekken. Als ze zacht in mijn borsten knijpt komt er een luide kreun uit mijn mond. Deze wordt alleen maar versterkt als ze haar lippen in mijn hals zet. Ik trek nu ook mijn broek uit zodat we alle twee in ons ondergoed op elkaar liggen. Mijn ene hand laat ik richting haar borsten glijden waar ik ze voorzichtig begin te masseren. Mijn andere hand glijdt richting haar slipje die ik langzaam naar beneden trek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Mignon's gekreun doet me rillen. Als ze ook haar eigen broek uit heeft, laat ik mijn handen oover haar lichaam glijden, langs haar billen. Ik moet even lachen van nervositeit als ze mijn slipje begint uit te trekken. Verontschuldigend kijk ik haar aan. Ik ben niet van zin haar te vertellen dat ik dit nog nooit gedaan heb en haar tegen houden komt op hetzelfde neer dus laat ik haar maar haar gang gaan. Daarbij, ik vind dit veel te leuk om nu op te houden. Laat ik er nog maar een schepje bovenop doen.
    "Wacht," fluister ik tegen haar lippen aan.
    Ik ga wat rechter zitten en kijk haar aan terwijl ik op mijn onderlip bijt. Mijn vingers glijden naar mijn rug waar ik de sluiting van mijn bh los maak. Tergend langzaam trek ik de straps van mijn schouders naar beneden tot de bh van mijn lichaam loskomt. Ik breng hem naast mijn lichaam en laat hem op de grond vallen. Me een kleine grijns op mijn gezicht kijk in naar Mignon.
    "Jouw beurt," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ze begint te lachje als ik haar slipje uit begin te trekken. Ze kijkt me met een verontschuldigende blik aan. Veel maakt het me op dit moment niet uit. Waarschijnlijk is ze even zenuwachtig als dat ik ben.
    "Wacht."
    Door haar fluisterende toon ril ik even. Ze komt wat omhoog en brengt haar handen naar haar rug. Met grote donkere ogen kijk ik geduldig hoe ze haar borsten, veel te langzaam, ontdoet van de zwarte bh. De grijns op haar gezicht spreekt boekdelen.
    "Jouw beurt."
    Dit laat ik me geen tweede keer zeggen en ik volg haar voorbeeld. Voorzichtig maak ik ook mijn bh los en laat hem op de grond vallen. Mijn lippen druk ik weer gretig op de hare terwijl ik met een hand haar borst weer begin te masseren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Met fonkelende ogen kijk ik toe hoe ze zelf ook haar bh uit doet. De twijfels beginnen te verdwijnen en als ze me weer kust, geef ik me volledig over aan het moment en de gevoelens die door me heen gaan. Mijn handen grijpen de hare beet en drukken ze tegen de grond. Mijn bovenlijf druk ik volledig tegen het hare aan zodat ik haar zachte borsten tegen de mijne voel. Ik laat mijn vingers langs haar armen naar boven glijden, alleen om ze weer langs haar lichaam naar beneden te laten gaan. Haar huid is zacht en warm. Ik kus haar ietwat ruwer terug.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.