• Ik lees soms verhalen over mensen die 1 dag[/of soms meer] voor het concert mogen slapen.
    Mag jij dat ook? x']

    xoxo


    -

    Ik mocht het wel^^


    Lalalalalalalala.

    ik mocht met WB eiglijk niet maar toen had ik gebeld naar m'n ouders en toen mocht 't wel (ik was toen al bij m'n vriendin, ik zou normaal daar blijven slapen), ze hadden op msn gezegd dat er toen al meeeeega veel mensen waren, wij gans in paniek haha xD


    One man's fun is another's hell.

    Ik mag het opzich wel.
    Ik moch het 14 Juni alleen met 1 ouder erbij omdat Goffertpark zo in de bossen ligt.
    Maar als het nou ergens in als bijv. Ahoy of HMH dan mag ik het wel zonder ouder dacht ik dat me moeder zei :')

    Maar zoveel nut heeft het niet, want de keren dat ik er ben geweest stond ik vooraan^^ zonder te slapen daar.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik weet zeker dat ik dat niet mag,
    maar als ik het echt wou zou ik gewoon gaan.
    :P


    You are so god damn Sexy <3

    Ik mag het niet, en ik wil het ook niet.


    -

    Ik mag dat niet.. xD
    Maar ik mag ook pas 4 uur van te voren gaan staan.. :| Vorige keer Moest me vader mee, wat ik dus al niet wilde.. Maar toen waren wij daar half 8.. Moch ik niet eens in de rij gaan staan.. Wij stonden toen pas om 12 uur in de rij.. Sta je gwn fucking ver achter aan.. Vooral als je nog eerst bij de EHBO moest zitten.. En dus halve concert mist.. Nou volgende keer kots ik gwn over iedereen heen.. Kan me geen zak schelen.. xD


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Dat mag ik niet, maar zou het wel een keer willen.. Gewoon om te zien hoe dat is enzo.. :'d


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)

    Ik zoe het dus alleen willen om te kijken hoe de sfeer is.. en alleen in de zomer dus x]


    gnagna. ^^ . bij het volgende concert mag ik wel =]


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Ik mag het opzich wel.
    Ik moch het 14 Juni alleen met 1 ouder erbij omdat Goffertpark zo in de bossen ligt.
    Maar als het nou ergens in als bijv. Ahoy of HMH dan mag ik het wel zonder ouder dacht ik dat me moeder zei :')

    Maar zoveel nut heeft het niet, want de keren dat ik er ben geweest stond ik vooraan^^ zonder te slapen daar.


    ja idd. mijn pa gaat ook mee, & een vriendin
    maar ik dacht, idon't care , lijkt me wel fukin gezellig enzo , gaat me pa maar ergens in een hoekje liggen of whtever xD


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Nopp.. x3

    ik ga by volgende concert om 2 uur sóchtends weg waarsgynlyk x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik zou het wel mogen denk ik, want ik ben 18. Maar dat wil ik niet. Vind ik nergens voor nodig :P Ik heb toch altijd wel goede plaatsen. Gewoon de dag zelf een beetje optijdin de rij gaan staan.

    x.


    Precies! Ik ben ook 18 dus ik mag het wel.. Maar ik vind het gewoon niet echt een aantrekkelijk idee om daar in de koud te liggen. Als je op tijd in de rij staat op de dag zelf, kom je ook altijd wel vooraan. Sowieso ben ik altijd nogal een pussy en bang voor enge mensen die 's nachts over straat lopen (A)

    Ik mag dat niet, en wil het eigelijk niet. Ik ben heel gehecht aan mjn bed XD


    It's all for you, my butterfly.

    En midden in de nacht ontvoerd worden door vieze mannetjes zeker .. XD


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ja mag wel, en k heb t ook n x gedaan, was echt gezellig.. =D

    Ik mag het niet en ik zou het eigenlijk ook niet willen. Het lijkt me misschien wel een leuke ervaring ofzo, maar het lijkt me ook vies, tussen al die vieze etensresten en alles x'D Ik verkies mijn warm knus bedje! ^^


    Tanya is de beste.