• Ik lees soms verhalen over mensen die 1 dag[/of soms meer] voor het concert mogen slapen.
    Mag jij dat ook? x']

    xoxo


    -

    Geen eens behoefte aan :gayelbow:
    Ik slaap liever onder mijn finding-nemodeken.(krul)


    ok

    Conspiracy schreef:
    Neeeuh, ik mag dat niet, wil het niet en vind het eigenlijk levenloos. Ik zorg gewoon dat ik er goed op voorhand ben, zodat ik goede plaatsen heb maar slapen gaat wat te ver <.<


    Het hoeft inderdaad ook niet, al ben je er om 5 uur als het concert om 8 uur begint ben je nog op tijd. Had ik ook met Pussycat Dolls, stond aardig vooraan. (:


    -

    Ik mag wel, maar niet alleen, en zoek t niet om in de koud te liggen.


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    ik mag dat niet, maar het hoeft van mij ook niet. 8D
    bij beide concerten stond ik op een goeie plek ondanks dat ik er niet geslapen had.


    -

    Nope..


    Let's do this poo

    ok mag niet eens nr da concert gaan >< ik ben wel 17 he >< *te gevaarlijk blabla* wel als ik 18 ben zie ik mezelf daar ng tot in staat :p


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Geen idee eigenlijk.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik mag 't wel maar ik vind het nutteloos. Als je s'ochtends gaat dan sta je toch wel ergens vooraan. En het is al helemaal nutteloos als je zitplek hebt x]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ja ik mag dat. Maar neen,ik doe dat niet. Want zelfs als ik er om half 7 in de ochtend sta,dan heb ik nog een plaats op de eerste rij ^^ Buiten volgend jaar op de comet's,gaan we er een week op voorhand slapen [niet mijn idee trouwens^^]

    Hopeless schreef:
    nee mag 'k niet ¬¬ als het zou mogen zou ik het wel een keer doen, gewoon om te ervaren hoe dat is:P

    Ik mag wel maar ik doe dat niet xD
    met t concert vn EA had ik ook goeie plaatsen en stond pas een uurtje voor t concert in de rij ><


    Imperfection Is Beautiful

    Pfft... als ik lang genoeg blijf zeuren, zal ik het vast wel mogen. Maar veel zin heb ik daar niet in. Geef mij maar een plek waar het wat rustiger is, maar wel je de muziek wel nog een beetje fatsoenlijk kunt horen...


    I may not always be perfect, but I'll always try.