• Ik lees soms verhalen over mensen die 1 dag[/of soms meer] voor het concert mogen slapen.
    Mag jij dat ook? x']

    xoxo


    -

    ik mag wel blijven slapen ^^
    maar alleen als er een volwassene meegaat =.=
    gelukkig vinden ze mijn nicht (16 jaar én ook tokio hotel fan) volwassen <3
    we gaan sowieso al samen naar thconcerten, maar 14 juni bleven we slapen ^^.

    Nee,, Maar ik wou wel,, eigelijk had het voor 14 juni niet uit gemaakt,, ik stond alsnog bijna helemaal vooraan,, een meisje dat wel was blijfen slapen,, stond agter mij >.0 Maar me pa had het er zelf mee dat hij me niet daar liet slapern,, dus toen moest hij om half 6 op :P


    Dunno ><

    Jaa =D! 13/14 juni !! en ik stond wel mooi vooraan =DD en bij het volgende concert ga ik 2 dagen van te voren liggen


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Nee:(
    Haha,, me ouders verklaren me al voor geak als ik een uur van te voren daar wil staan xD


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Ik mag het niet, en wil het ook niet. Het heeft geen nut, vind ik -.-'
    Veelste koud enzo. Je kan beter om 5 uur 's morgens uit huis vertrekken ofzo :')

    x


    ok

    mag ik ook niet en doe ik ook niet want ik neem altijd zitplaats. als je daar slaapt word je ook weggestuurd meestal. die berichtjes krijg ik altijd. en mijn ouders vinden het te gevaarlijk.

    nog nooit met ze overgehad o.o
    maar het ligt der vast aan hoe ver weg het is.
    en met wie ik der heen gaa

    als het niet te ver weg is en met een groepje ga mag ik denk ik wel


    Vampire Heart.

    Ik zou dat zeer waarschijnlijk niet mogen. Ik zou het ook niet echt willen...
    Maar ja, als je fan bent en je de show heel graag wil meemaken snap ik het ook wel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als ik een heel clubje optrommel wel ^^

    ik mag het wel

    het is echt gezellig dan 's nachts, die sfeer. Allemaal mensen met dezelfde interesse als jij, nieuwe mensen leren kennen, ervaringen uitwisselen,... en op WB werden we niet weggestuurd hoor, er stond zelfs politie en security om op ons te letten. Ik denk niet dat je daar wordt weggestuurd 's nachts, ookal omdat je niet in je eentje daar ligt, maar meestal toch al met een hele groep.


    One man's fun is another's hell.

    k mocht wel.
    had ik ook gedaan;
    &was best kwoele ervaring^^

    tja. je moet toch nieuwe dingen proberen in het leven, hè? 8)


    it's cool to know nothing.

    nee x')


    We'll never be as young as we are tonight

    ik denk het wel... maar geen 2 weken ofzo :D Ik heb het nog nooit gevraagd maar ik denk wel dat ik de dag voor het optreden zou mogen gaan zitte :D slape komt er niet echt aan te pas wrs :D

    nee, dan heb ik weer ruzie met me ouders en ik word daar al helemaal gek van:S