• Ik lees soms verhalen over mensen die 1 dag[/of soms meer] voor het concert mogen slapen.
    Mag jij dat ook? x']

    xoxo


    -

    ik wíl het niet eens, en mag het wrs ook niet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik mag zelfs een week voor een concert daar slapen XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    neeeee(huil)

    ik wou het wel, maar mocht niet. gelukkig heb ik dat ook niet gedaan want 4 maart vond ik het al freaking koud overdag x'd


    -

    Ik mag het niet

    maar ik doe het gewoon schijt aan hun. Ik moet en zou het doen..
    en als ik iets wil doen dan moet het ook gebeuren^^

    nee want mijn ouders die denken dat er dan een jongen komt ofzoo en dat ik of we dan mee worden genomen -.-'' parents.....


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik mag dat wel, maar heb ik nog nooit gedaan.


    Some people make the world special just by being in it

    Het is nieteens nodig volgens mij.
    Like, als je vroeg gaat sta je ook wel vooraan heur. :')


    -

    KimxGeorg schreef:
    nee helaas niet me ouders vinden dat te gevaarlijk :S

    hangt er wss vanaf met wie en waar, als het bijv. in het sportpaleis is zou dit wel mogen (alhoewel het niet echt daar nodig is want we wonen vlakbij en vrienden wonen in die straat ='D ) maar ik heb het nog nooit egt serieus gevraagd en zou het ook nooit doen denk ik (:

    OGod, dat zou ik nog in geen honderd jaar mogen :p ze zouden mij wel vroeger afzetten, maar laten slapen no way XD

    ik mag dat neit:S:'(


    /

    Neeeuh, ik mag dat niet, wil het niet en vind het eigenlijk levenloos. Ik zorg gewoon dat ik er goed op voorhand ben, zodat ik goede plaatsen heb maar slapen gaat wat te ver <.<

    wtf :'D
    Ik las die titel en dacht, 'tuurlijk mag ik slapen, waarom niet?'
    Maar nu to the point.
    Neen, dat mag ik niet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Neen. :')
    En ik vind het eigenlijk hélemaal niet zo erg. Liever wat vroeger thuis uit bed, dan daar je dood vriezen en stik op zijn tijdens het concert. [/is niet veel gewend]


    Tanya is de beste.