• Verhaallijn:

    District 13 doet er alles aan om er voor te zorgen dat het Capitol overmeesterd word. Nadat ze de tributen uit de arena hebben gered moeten ze alles erop zetten om de rest van Panem te redden. Met gevaar voor eigen leven dringt hun zelf opgestelde leger steeds verder het Capitol binnen met als hoofddoel het doden van President Snow.

    Over de rollen:

    Je mag maximaal 2 rollen invullen. Je kunt bij het Capitol horen of bij de rebellen van district 13 omdat de andere districten weinig voorzullen komen. Je personages hoeft niet perse bij het legen te zitten. Ze kunnen lid zijn van de cameraploeg, bij het lab horen, in het ziekehuis werken of gewoon ondergebracht zijn in het diepe district 13.

    Wat ik moet weten voor je rol:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geboren in district:
    Wel/niet mee gedaan aan de spelen:
    Over de familie:
    Extra:

    Jongens
    - LisaHG
    - Joshua Finn Bonnwright Space
    - Finnick [Uitzondering] Tessera
    - Matthew Drew Parks Chaim
    - Peeta Mellark [Uitzondering]Chaim
    - Colin Moyen Vrenaify
    -
    -

    Meisjes
    - Kena Avenwore GelaarsdeKat
    - Annickemiek
    - Tessera
    - Annie Cresta Chaim
    - Cybele Rhea Snow Space
    - Alma Coin Seeder
    - Nux Tymore Vrenaify
    - Rosemary Pryla O'Devrai Leave
    - Lareina Malice O'Devrai Leave
    -
    -


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool

    ( mijn topics, & weetje al of Cybele Peeta op moet halen? )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Mijn topics.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [abo]

    [m t en hoe beginnen we?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Het verhaal begint op het punt dat de tributen uit de arena aankomen in district 13. Je kunt je personage ze laten ontmoeten of bij de vluchtelingen uit andere districten horen.]

    Rosemary Pryla
    Onrust waakte over dertien. Mensen waren enthousiast over het feit dat we de Spelen zouden saboteren. In alle drukte wrong ik mezelf door de menigte en bereikte een open ruimte; de eetzaal. Lareina lag in mijn armen. Haar roomblauwe irissen nieuwsgierig rond haar omgeving gericht. "Dat hadden ze moeten doen toen wij in de arena zaten," ik schudde mijn hoofd langzaam. Dan had mijn lieve Lareina nog een vader gekend. Ik zette enkele passen door de ruimte en liet mijn ogen over alle regels glijden. Het voelde alsof ik nog steeds in de arena zat - gevangen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kena Avenwore
    Ik zucht en loop nog even door. Ik zie wat mensen staan. Vluchtig kijk ik om me heen, wantrouwig dat mensen mij bekijken. Zo ben ik nou eenmaal. Ik bekijk het uitzicht en hoop dat er niemand mij bespied. Dan loop ik door naar de andere mensen. 'Hallo.' zeg ik zachtjes.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cybele Rhea Snow

    "Wat?" Sis ik. "Hoe konden jullie zó stom zijn?" Grom ik naar de spelmakers aan de overkant van de tafel. Ik zie dat er een slikt en zijn keel schraapt. Ik sta woedend op. "Dit had nooit, maar dan ook nooit mogen gebeuren!" Sis ik naar iedereen die aan de grote vergadertafel zit. Mijn opa, President Snow zit aan het hoofd van de tafel, mijn vader aan de rechterkant van hem en ik aan de linkerkant. Ondanks dat ik geen spelmaker ben, of een andere belangrijke functie heb ben ik toch altijd bij deze vergaderingen. Simpelweg omdat ze me niets kunnen weigeren, en ik graag het nieuws als een van de eerste hoor. Ik ga door met schreeuwen en schelden tegen de spelmakers. Die me allemaal stuk voor stuk bang aankijken. "Cybele." Sust mijn vader me. Ik houd op met schreeuwen en ga met een geërgerde grom weer aan tafel zitten.
    "We hebben Peeta en het vriendinnetje van die Finnick" Zucht mijn vader. Ik kuch even. "Mag ik alles met ze doen?" Vraag ik gemeen. "Wat je maar wilt." Grinnikt Snow, mijn opa.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 21:00 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Matthew Drew Parks

    Een harde klap klinkt en dat is ons teken. Met de hovercraft's vliegen we de arena in. We hadden dit vaak genoeg besproken. We haalde de tributen hier uit en gingen dan terug naar 13 voor ze ons aan konden vallen. Een jongen man met blond haar word binnen gehaald. Finnick. Ik herken hem van de spelen. Hij word gevolgt door een meisje en nog een jongen waarvan ik de naam niet weet.

    Rosemary Pryla
    Het meisje werd door de verplegers naar de landingsbaan geroepen. "Er zijn gewonden!" Was de enige informatie die ze meekreeg. Lareina werd uit haar armen getrokken en voor ze haar had kunnen terughalen kreeg ze een smetteloos witte outfit aangereikt. De eerste hoovercrafts landden al. Een chaos en paniek steeg op - terwijl zij doelgericht bleef wachten tot de eersten het vaste land op zouden stappen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Annie en Peeta zijn al ontvoerd.]

    Chaim schreef:
    [Annie en Peeta zijn al ontvoerd.]


    { Oke, pas het al aan :3 }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [naar wie kan Kena ik weet het niet meer xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nux Trymore


    Een nerveuze glimlach staat op mijn gezicht gegraveerd terwijl ik wat door de ziekenzaal rond ren. Zenuwen gieren door mijn lichaam. Ik ben bang voor wat ons te wachten staat, onze toekomst hangt aan een zijde draadje. Mijn handen glijden naar mijn licht opgezwollen buik en een diepe zucht verlaat mijn lippen. Niet alleen ben ik bang voor onze toekomst, ik ben ook bang voor mijn verloofde, die zich op dit moment op het slagveld bevindt. Mijn blik glijdt door de nu nog lege zaal, het zal niet lang meer duren voordat deze zaal vol zal liggen met gewonden soldaten en tributen.

    GelaarsdeKat schreef:
    [naar wie kan Kena ik weet het niet meer xD]


    Ik kan niet voor iedereen zeggen ga met deze persoon praten of nu gebeurt dit. Verzin gewoon iets. It's up to you guys.