• Verhaallijn:

    District 13 doet er alles aan om er voor te zorgen dat het Capitol overmeesterd word. Nadat ze de tributen uit de arena hebben gered moeten ze alles erop zetten om de rest van Panem te redden. Met gevaar voor eigen leven dringt hun zelf opgestelde leger steeds verder het Capitol binnen met als hoofddoel het doden van President Snow.

    Over de rollen:

    Je mag maximaal 2 rollen invullen. Je kunt bij het Capitol horen of bij de rebellen van district 13 omdat de andere districten weinig voorzullen komen. Je personages hoeft niet perse bij het legen te zitten. Ze kunnen lid zijn van de cameraploeg, bij het lab horen, in het ziekehuis werken of gewoon ondergebracht zijn in het diepe district 13.

    Wat ik moet weten voor je rol:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geboren in district:
    Wel/niet mee gedaan aan de spelen:
    Over de familie:
    Extra:

    Jongens
    - LisaHG
    - Joshua Finn Bonnwright Space
    - Finnick [Uitzondering] Tessera
    - Matthew Drew Parks Chaim
    - Peeta Mellark [Uitzondering]Chaim
    - Colin Moyen Vrenaify
    -
    -

    Meisjes
    - Kena Avenwore GelaarsdeKat
    - Annickemiek
    - Tessera
    - Annie Cresta Chaim
    - Cybele Rhea Snow Space
    - Alma Coin Seeder
    - Nux Tymore Vrenaify
    - Rosemary Pryla O'Devrai Leave
    - Lareina Malice O'Devrai Leave
    -
    -


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool

    Rosemary Pryla
    Ik glimlach, sta ook op, en kijk vertederd naar haar Lareina die vrolijk kirt in zijn armen. "Ik moet verder met mijn leven. Ik zal hem wreken, maar moet ondertussen ook aan Lareina en mezelf denken. Bedankt." Ik strijk een honingbruine lok voor haar ogen vandaan en werp dan een blik op Matthew.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Matthew Drew Parks

    Ik knik. 'Je staat er niet alleen voor. Door sie verdomde spelen zijn mijn broer en moeder dood en ik laat ze daar niet mee weg komen. ' ik kijk naar haar. 'Dus mocht je ooit hulp nodig hebben roep je me maar. '

    Peeta

    Ik frons. 'Ik weet niet waar Katniss is en waar ben ik zelf trouwens? Laat me gewoon gaan!' Ik kijk om me heen maar zie nog steeds niets.

    Rosemary Pryla
    "Zal ik doen," prevel ik met een licht knikje. Lareina dut zo'n beetje in - in zijn armen. Het ziet er ook allemaal zo behaaglijk uit; ik was bijna vergeten hoe veilige, warme armen konden voelen. "Het ziet er naar uit dat ze je mag," grinnik ik schaapachtig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Matthew Drew Parks

    Ik glimlach en kijk vertederd naar het meisje in mijn armen. 'Ja daar lijkt het wel op he? ' ik wend mijn blik weer op Rosemary en glimlach opnieuw. 'Ik mag haar ook wel ' ze zag er zo onschuldig en lief uit dat ik alleen maar in stilte kon staren. 'Zal ik met je mee naar je kamer lopen? Dan kan ze verder slapen. '

    Cybele

    Ik grijns als ik hem zie fronsen. Ik weet niet waar Katniss is en waar ben ik zelf trouwens? Laat me gewoon gaan!" Zegt hij terwijl hij om zich heen kijkt.
    Het maakt niet uit wat ik met hem doe, ze zullen hem fysiek en mentaal toch weer kunnen oplappen. Ik slaak een kleine zuchtje. "Zo tragisch.." Mompel ik zacht en quasi meelevend. Ik besluit te doen alsof zijn zwangere Katniss al lang dood is. "Dood gemarteld, helaas." Zeg ik terwijl ik nog een zucht slaak. "Door mij." Grijns ik. Eigenlijk was het leuker om iemand mentaal te martelen, maar hij zal er toch snel achter komen dat ze nog leeft. En wat, ik gunde mezelf dit pleziertje en niemand zou me dat kwalijk nemen hier.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Peeta Mellark

    Mijn hart breekt in zoveel stukjes dat ik ze niet kan tellen. 'Z-ze kan niet dood zijn. ' het was meer tegen mezelf dan tegen de vrouw in de duisternis. Ik probeer iets te kunnen onderscheiden uit het donker maar er gebeurt niets. 'Laat me gaan, ik ga haar vinden ze is niet dood! Dat kan niet! '

    Rosemary Pryla
    "Dat lijkt me goed," ik bijt zacht op mijn onderlip wanneer ik één van de afgesloten gangen inloop. Bij enkele machines moet ik een code invoeren; ons compartiment steekt enkele centimeters boven de grond. Lareina heeft licht nodig om te kunnen groeien en ik heb nog steeds last van claustrofobie.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Matthew Drew Parks

    Ik leg haar zo voorzichtig mogelijk in haar bed je en glimlach als ij zie dat ze echt helemaal in slaap is. 'Jullie hebben geluk met een kamer boven de grond. ' prevel ik terwijl ik door het raampje naar buiten kijk.

    Rosemary Pryla
    "Ik ben claustrofobisch, en Lareina heeft het nodig." Prevel ik zachtjes. "We kruipen vaak stiekem door het raam en vluchten dan voor even het bos in," ik glimlach flauw terwijl ik haar toedek, en het raam op een kiertje zet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cybele

    "Z-ze kan niet dood zijn." Mompelt hij in zichzelf. Ik grinnik even en stap wat dichter bij. Met een arm zit hij vastgeketend aan de muur. "Laat me gaan, ik ga haar vinden ze is niet dood! Dat kan niet!" Zegt hij. Ik schud even mijn hoofd. "Peeta, ze is dood." Zeg ik bitter terwijl ik nog dichter bij stap zodat hij mij ook kan zien. "Het spijt me zeer, maar het is zo." Zeg ik met een gemene grijns.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 18:29 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Nux Trymore


    Met een diepe zucht plof ik op mijn bureau stoel neer. Het is eindelijk rustig in de ziekenzaal. De zwaargewonden zijn eindelijk volledig verzorgt en de lichtgewonden hebben zich terug getrokken in hun eigen kamers. Ik laat mijn vingers langs mijn bolle buik glijden en vraag me af waar Colin nu is. Ik had tot nu toe geen tijd meer gehad om aan hem te denken, maar nu alles rustig was, begint de ongerustheid weer op te spelen. Dat ik hem niet in de ziekenzaal heb gezien, kan een goed teken zijn. Hij weet hoe druk ik het moest hebben en heeft me met rust gelaten. "Nux?" Zijn warme zachte stem bereikt mijn oren. Ik spring op. "Colin?!" roep ik zo stil mogelijk. Mijn verloofde lacht zachtjes en slaat zijn arm rond mijn lichaam. "Hallo lieverd," pervelt hij. Ik kus zijn lippen. "Ik was zo bang dat er iets gebeurd was." Colin glimlacht. Zijn lippen zuigen zich aan de mijne vast. "Ik zou je nooit alleen kunnen laten, lieverd. Ik heb voor jou gevochten." We grijnzen breed naar elkaar en op dat moment klinkt er een luid gekuch achter me. "Ik kom je afwisselen," glimlacht het meisje, waarvan ik de naam niet ken.

    Matthew Drew Parks

    Ik knik. Dat klonk logisch. 'Ik kom alleen buiten om te trainen.' Geef ik stil toe en voel de koele lucht op mijn gezicht. Ik mis de tijden dat ik in mijn eigen district zonder moeite over straat kon lopen en wanneer ik maar wilde het raam open kon gooien

    Peeta Mellark

    Ik moet moeite doen mijn tranen tegen te houden. 'Hou je kop over Kattniss ze leeft nog hoor je me? Ze is niet dood!' Ik doe een poging me los te trekken maar het helpt niet.

    [Who wants to save Annie because she had to go to Finnick. Anders heeft Finnick ook niet te doen ;3]

    Cybele

    "Hou je kop over Kattniss ze leeft nog hoor je me? Ze is niet dood!" Hij probeert om zichzelf los te trekken, maar dat lukt natuurlijk niet. Ik kniel bij bij hem neer en grijns. "Gaan we schreeuwen tegen mij?" Vraag ik bitter terwijl ik hem grijnzend aankijk. "Wil dezelfde dood als Katniss sterven?" Zei ik gemeen. Ja, ik wist wel beter. De zwangere, belachelijke spotgaai zat nu in district 13. Maar niet voor lang, dat weet ik zeker.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Alma Coin - 13

    Mijn vingernagels krassen over het eikenhouten tafelblad.
    'We hadden die jongen moeten redden, dat zei ik toch,' grom ik tegen Boggs, die stilletjes knikt. 'Het is dat we een Spotgaai nodig hebben, anders was dat kind allang weg.'
    Ik loop naar het raam toe en staar naar de gang waar ik een groepje soldaten zie praten. Ik bons op het raam.
    'Hé! Hebben jullie nu geen training?' roep ik lichtelijk geïrriteerd, wijzend op mijn arm. Ze schrikken overduidelijk en maken dat ze wegkomen. Idioten.

    [Iemand zin om met Coin te praten? 8)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.