• Verhaallijn:

    District 13 doet er alles aan om er voor te zorgen dat het Capitol overmeesterd word. Nadat ze de tributen uit de arena hebben gered moeten ze alles erop zetten om de rest van Panem te redden. Met gevaar voor eigen leven dringt hun zelf opgestelde leger steeds verder het Capitol binnen met als hoofddoel het doden van President Snow.

    Over de rollen:

    Je mag maximaal 2 rollen invullen. Je kunt bij het Capitol horen of bij de rebellen van district 13 omdat de andere districten weinig voorzullen komen. Je personages hoeft niet perse bij het legen te zitten. Ze kunnen lid zijn van de cameraploeg, bij het lab horen, in het ziekehuis werken of gewoon ondergebracht zijn in het diepe district 13.

    Wat ik moet weten voor je rol:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geboren in district:
    Wel/niet mee gedaan aan de spelen:
    Over de familie:
    Extra:

    Jongens
    - LisaHG
    - Joshua Finn Bonnwright Space
    - Finnick [Uitzondering] Tessera
    - Matthew Drew Parks Chaim
    - Peeta Mellark [Uitzondering]Chaim
    - Colin Moyen Vrenaify
    -
    -

    Meisjes
    - Kena Avenwore GelaarsdeKat
    - Annickemiek
    - Tessera
    - Annie Cresta Chaim
    - Cybele Rhea Snow Space
    - Alma Coin Seeder
    - Nux Tymore Vrenaify
    - Rosemary Pryla O'Devrai Leave
    - Lareina Malice O'Devrai Leave
    -
    -


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool

    Matthew Drew Parks

    Ik schud mijn hoofd. 'Nee heel erg bedankt. ' ik glimlach , sta op en kleed me weer aan. 'Ben je niet wat. .. jong om hier al te werken? ' ik haal ongemakkelijk een hand door mijn haar omdat ik niet weet of ik haar beledig.

    [als niemand reageert dan maar zo :p]
    Kena

    Ik strompel de ziekenzaal binnen. Een vrouw komt meteen op me af en ze zet me op de grond neer, gaat gelijk mijn been verzorgen. 'Als ze de ziekenzaal hebben dan brandden ze hem af.' zeg ik hard genoeg dat iedereen het hoorde. 'Dat hoorde ik iemand schreeuwen.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rosemary Pryla
    Ik glimlach schamper terwijl ik mijn handen was. "Ze zagen hoe ik me in de arena oriënteerde met zelfgemaakte geneesmiddelen. Dit is gewoon een vervolg." Ik strijk een lok achter mijn oor en schud mijn hoofd kort. "Als er iets mee gebeurt absoluut mee terugkomen. Twee dagen rustig aan en dan moet het beter gaan." Ik slaak een zucht en bijt op mijn lip.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Finnick Odair
    Ik rond door de kamer, een paar meter verderop zie ik een meisje staan, een winnaar volgens mij haar naam weet ik zo niet maar ik weet dat ze uit 12 komt.
    Rustig loop ik naar haar toe "Hallo" zeg ik met moeite glimlach ik.
    Een naam blijft door mijn hoofd spoken Annie.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Joshua Finn Bonnwright

    "Ik heb niks, ik heb helemaal niks!" Schreeuw ik tegen het personeel van het ziekenhuis als ze me proberen te helpen. Een grote wond net onder mijn knie, maakt het ietwat moeilijk om te lopen. Maar alle zwaargewonden hier, daar hadden ze hun aandacht vol bij nodig.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Nux Trymore

    Het zweet loopt over mijn voorhoofd terwijl ik zo veel mogelijk patiënten tegelijk probeer te helpen. Een jonge vrouw loopt op me af en schiet me te hulp. ''er zijn geen bedden meer over, Nux," zegt ze zachtjes wanneer we de gewonden man op het bed hebben geholpen. Zijn gezicht is helemaal verminkt door het vuur dat het catipol gecreerd had. Uit mijn heuptas haal ik een crème en smeer het voorzichtig op de verbranden plekken. "Hoeveel zijn er nog?" vraag ik aan het meisje. Ze haalt beduusd haar schouders op. "Tientallen." ik knik langzaam. "We gebruiken de eetzaal voor de minder ernstig gewonden, de zwaar gewonden blijven hier." het meisje knikt en wil weg lopen, maar ik hou haar tegen. "Heb jij Colin toevallig gezien?" vraag ik haar. Ze schud haar hoofd maar glimlacht. "Hij zal wel oké zijn, Nux. Colin redt zich altijd wel" ik knik haar toe en ga dan weer aan het werk.

    Matthew Drew Parks

    Ik glimlach. 'Zal ik doen. Ik ben Matthew trouwens. ' ik steek mijn hand naat haar uit.
    Er is iets bijzonders aan haar. Ze is aksees dan andere meisjes.

    Space schreef:
    Cybele Rhea Snow

    Het meisje kijkt geschrokken om. "Wie is daar? Waar ben ik?" Vraagt ze, ik kan de trilling in haar stem horen. Ze kijkt verward om zich heen. "Mijn naam is Cybele, en je bent in het Capitool." Vertel ik haar poeslief. Ik zet nog een stap naar voren waardoor ik recht in haar ogen kijkt, en zodat ze me kon zien. "Maak je maar geen zorgen, ik blijf van je af." Zeg ik met een kille stem. "Voorlopig." Zeg ik er nog killer achter aan waarna ik lach laat horen en de zware deur uitloop. Ik duw een paar bewakers weg terwijl ik naar de andere deur loop. Peeta, en de avoxen. Ik strijk een pluk haar achter mijn oor waarna ik naar binnen loop.


    { Was laatste post op vorige bladzijde, misschien dat je dacht dat ik nog niet gereageerd had. Heb ik ook heel vaak ^^ }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Rosemary Pryla
    Ik kijk naar zijn hand en schud die vervolgens wat onwennig. "Rosemary O'Devrai," ik knik ter bevestiging waarna ik kort een blik werp op de overvolle zaal. "Hoe is het gegaan?" Ik sla mijn blik neer wanneer ik een stel overledenen zie en kijk vervolgens weer naar zijn gezicht. Opnieuw - een steek. Ik zou willen dat hij hier was. Voor Lareina, voor mij. Maar misschien verdienen deze mensen het geluk meer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Annie

    Ik laat me trillend en snikkend tegen de muur zakken terwijl de tranen blijven stromen. 'Finnick.' Stotter ik en kijk op. 'Waar ben je? ' fluister ik en leg mijn hoofd terug op mijn knieen.

    Peeta

    Ik ijsbeer door de kamer. Waar was Katniss, waar was ik en hoe kwam ik hier zo snel mogelijk vandaan? Ik trap tegen de deur maar krijg er spijt van aangezien die erg hard is.

    [Annie word redelijk snel gered. Ik ben niet goed in het schrijven van mensen die pijn hebben hah. ]

    Matthew

    ik zucht. 'We hebben Katniss en de meeste tributen maar Peeta en Annie zitten nu wel vast in het Capitol dat kan dus nog voor problemen gaan zorgen. ' ik kijk naar haar en weet mezelf geen houding te geven. Ze maakte me op een positieve manier zebuwachtig

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 22:41 ]

    Cybele Rhea Snow

    Een paar vredebewakers duwen de deur voor me open en twee daarvan maken aanstalten om met mij naar binnen te lopen. Ik draai me met een ruk om en duw ze maar achteren. Een sputtert tegen. "U weet niet waar hij tot in staat is, mevrouw Snow." Verklaart hij zacht. Ik snuif even arrogant. "Ik zou nu aan de kant aan als ik jou was, anders maak ik persoonlijk een avox van je." Zeg ik kil. Ik stap door de deur en laat hem dichtvallen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Rosemary
    Ik knik langzaam. "Natuurlijk mag ons kleine, nepzwangere Spotgaaitje niet ontbreken." Ik voel mijn handen verkrampen tot vuisten en adem diep in. "I- Ik moet gaan." Ik schud mijn hoofd en been de zaal uit. Ik passeerr de kamers tot ik de juiste heb gevonden. Trillend trek ik Lareina in mijn armen waarna ik zachtjes zucht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [leuk dat er iemand reageert op Kane...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Matthew Drew Parks

    Verbaast kijk ik hoe ze de zaal uitbeend. Goed even onthouden, ze was dus niet bepaald een Katniss Everdeen fan. Ik draai me om en volgens haar voorbeeld en verlaat de zaal.

    Rosemary Pryla
    De rust word me niet heel lang gegund; meer en meer gewonden zorgen ervoor dat de meeste niet geholpen kunnen worden. Ik geef Lareina aan Brady - een soldaat die toch niet veel beters te doen heeft - en loop dan langs enkele licht gewonden. De meeste mensen zijn zo weer op de been. De zwaargewonden zullen het moeilijkst worden. "We zullen ze moeten platspuiten; de paniek in de ziekenzaal loopt uit de hand," prevelt een hoofdverpleegster met een stalen gezicht. Ik knik, rol enkele trolleys met sterke morfine de zaal binnen waarna ik de meeste infusen en buisjes begin te vullen met morfine. De meesten zijn meteen vertrokken; de rukt keert langzaam terug en na een tijdje is enkel het geroezemoes van verpleegsters te horen. We kunnen iedereen nu behandelen zonder tegen gesputter. Voor sommigen is het te laat - voor anderen net op tijd. Na de meeste gewonden is het eindelijk rustig in dertien. Ik voel het klamme zweet dat tegen mijn huid plakt wanneer ik mijn verpleegstersuniform in de waskoker gooi en een douche neem in mijn compartiment. Ik heb honger; maar weet geen hap door mijn keel te krijgen. Er waren veel te veel gewonden; en toch kwamen er minder terug dan er waren gegaan. Ik wenste dat Peeta hier was; die kon tenminste iets betekenen. Katniss was nog wel even buiten westen. Ik was ook niet van plan haar vroegtijdig te laten ontwaken. Ze zorgde enkel voor problemen en dacht alleen aan zichzelf. Ik slaakte een diepe zucht terwijl ik het plateau eten van me wegschoof naar een jonge soldaat; niet veel ouder van veertien. Hij leek het harder nodig te hebben dan ik. Hij nam het dankbaar aan en begon te eten. Met een ingehouden pas verliet ik de eetzaal om vervolgens richting Lareina te gaan. Ik moest iets hebben om me aan vast te klampen. Haar roomblauwe ogen deden me vreselijk verlangen naar Devitt. Ik wiegde haar zachtjes in mijn armen terwijl ik door de lange gangen beende. Ik wilde iets doen. Ik was al verpleegster geworden, en een tijd in opleiding voor het leger van dertien maar toch.. Ik wilde iets doen om het Capitool van binnenuit kapot te maken - zoals ze bij mij en Devitt hadden gedaan. En later ook met Lareina.


    Feel the fire, but do not succumb to it.