• Verhaallijn:

    District 13 doet er alles aan om er voor te zorgen dat het Capitol overmeesterd word. Nadat ze de tributen uit de arena hebben gered moeten ze alles erop zetten om de rest van Panem te redden. Met gevaar voor eigen leven dringt hun zelf opgestelde leger steeds verder het Capitol binnen met als hoofddoel het doden van President Snow.

    Over de rollen:

    Je mag maximaal 2 rollen invullen. Je kunt bij het Capitol horen of bij de rebellen van district 13 omdat de andere districten weinig voorzullen komen. Je personages hoeft niet perse bij het legen te zitten. Ze kunnen lid zijn van de cameraploeg, bij het lab horen, in het ziekehuis werken of gewoon ondergebracht zijn in het diepe district 13.

    Wat ik moet weten voor je rol:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geboren in district:
    Wel/niet mee gedaan aan de spelen:
    Over de familie:
    Extra:

    Jongens
    - LisaHG
    - Joshua Finn Bonnwright Space
    - Finnick [Uitzondering] Tessera
    - Matthew Drew Parks Chaim
    - Peeta Mellark [Uitzondering]Chaim
    - Colin Moyen Vrenaify
    -
    -

    Meisjes
    - Kena Avenwore GelaarsdeKat
    - Annickemiek
    - Tessera
    - Annie Cresta Chaim
    - Cybele Rhea Snow Space
    - Alma Coin Seeder
    - Nux Tymore Vrenaify
    - Rosemary Pryla O'Devrai Leave
    - Lareina Malice O'Devrai Leave
    -
    -


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool

    Matthew Drew Parks

    Waarom weet ik niet maar ii loop door de gangen en ik zoek haar. Het meisje dat me heeft geraakt ookal ken ik haar niet eens echt. Het meisje dat mijn wonden verzorgt heeft alsof ze dit dagelijks deed. Het meisje dat leed m verdriet in haar ogen heeft staan. Ik kijk om een hoekje en zie haar dan. Waarom weet ik niet wat te doen? Moet ik iets zeggen of weer weg gaan?

    Rosemary Pryla
    Ik wieg Lareina zachtjes heen en weer in mijn armen waarna ik een zucht slaak. Mijn ogen vernauwen zich wanneer ik ogen in mijn rug voel prikken. Een tikkeltje vijandig draai ik mezelf om - waardoor het slapende meisje in mijn armen protesterend wakker word. "Matthew," prevel ik onvast, waarna ik mijn spieren wat ontspan en vervolgens een vragende blik op zijn gezicht werp. "Kan ik je helpen?"


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Matthew Drew Parks

    Ik blijf in de deur opening staan. 'N-nee ik wilde gewoon weten of...' ik stop even. 'Of alles goed met je is. ' maak ik mijn zin dan af. Ik loop naar haar toe en dan valt mijn blik op het kleine meisje in haar armen. Ze had grote blauwe ogen en net als Rosemary was ze bijzonder.

    Rosemary Pryla
    "Het gaat," prevel ik zacht. Het meisje in mijn armen kijkt nieuwsgierig naar Matthew waarna ze zacht giechelt. "En jij?" Ik strijk een donkere lok achter mijn oor en trek Lareina wat beter in mijn armen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Matthew Drew Parks

    Ik knik. 'Ja gaat wel. ' ik zal door mijn knieeen. 'Ze is echt heel mooi. ' waarom ii het zei? Geen idee jaar het was wel zo.

    Rosemary Pryla
    Ik glimlach stram. "Dat zegt iedereen." Onbewust trek ik haar toch iets dichter naar me toe. "Mijn lieve Lareina," prevel ik vertederd.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Matthew

    Ik glimlach. 'Ze lijkt behoorlijk op je. ' uit jwar woorden en houding maak ik op dat het haar dochtertje moet zijn.

    Rosemary
    "Ze is mijn dochter," prevel ik zachtjes. "Ik werd zwanger toen ik vijftien was: vlak voordat ik de arena in moest." Zeg ik zachtjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Matthew Drew Parks

    Ik kijk haar verward aan. 'Hoe heb je dat vol kunnen houden en hoe durrfen ze dit te doen. ' ik schud mijn hoofd. Het maakt mijn woede naar het capitol toe alleen maar groter.

    { @Chaim, ga je nog reageren met Peeta? Cybele is al naar binnen gelopen (; }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Mijn topics ^^]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Peeta Mellark

    Ik veer op als ik hoor dat iemand binnen komt. Ik zie bijna niets. 'Wie is daar? '

    Rosemary Pryla
    Ik glimlach broos terwijl ik Lareina gewillig haar gang laat gaan; ze kruipt over de grond naar Matthews schoot en kijkt hem vragend aan. "Ze vonden het spectaculair; geliefden, en hun ongeboren kind. Haar vader stierf, ik had niets om voor terug te gaan in vijf en omdat ik Lareina een veilige toekomst wilde geven ben ik naar dertien gegaan. Het Capitool zoekt me nog steeds; ik was erg in de trek bij mannelijke Capitoolsleden. Ik zou worden verkocht als ik niet weg had kunnen komen." Ik strijk een lok voor mijn ogen vandaan en bijt dan op mijn lip. "Ze wil dat je haar optilt." Leg ik zacht uit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Matthew Drew Parks

    Ik luister terwijl het meisje met haar hand een van mijn vingers vast houd. Dan legt Rosemary uit dat ze opgetilt wilt worden. Ik glimlach en til het meisje voorzichtig de lucht in en ga staan. Ze giechelt aandoenlijk en ik voel me van binnen uit warm worden. Ik ondersteun met mijn hand haar rug terwijl zo op mijn andere arm zit. 'Het spijt me van haar vader. ' zeg ik en kijk weer naar Rosemary

    Cybele

    "Wie is daar?" Hoor ik de jongen geschrokken zeggen als ik binnen kom. "Ik ben Cybele." Zeg ik zacht terwijl ik naar hem toe loop. "Zeg, waar is het meisje dat in vuur en vlam stond?" Vraag ik gemeen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.