• Verhaallijn:

    District 13 doet er alles aan om er voor te zorgen dat het Capitol overmeesterd word. Nadat ze de tributen uit de arena hebben gered moeten ze alles erop zetten om de rest van Panem te redden. Met gevaar voor eigen leven dringt hun zelf opgestelde leger steeds verder het Capitol binnen met als hoofddoel het doden van President Snow.

    Over de rollen:

    Je mag maximaal 2 rollen invullen. Je kunt bij het Capitol horen of bij de rebellen van district 13 omdat de andere districten weinig voorzullen komen. Je personages hoeft niet perse bij het legen te zitten. Ze kunnen lid zijn van de cameraploeg, bij het lab horen, in het ziekehuis werken of gewoon ondergebracht zijn in het diepe district 13.

    Wat ik moet weten voor je rol:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geboren in district:
    Wel/niet mee gedaan aan de spelen:
    Over de familie:
    Extra:

    Jongens
    - LisaHG
    - Joshua Finn Bonnwright Space
    - Finnick [Uitzondering] Tessera
    - Matthew Drew Parks Chaim
    - Peeta Mellark [Uitzondering]Chaim
    - Colin Moyen Vrenaify
    -
    -

    Meisjes
    - Kena Avenwore GelaarsdeKat
    - Annickemiek
    - Tessera
    - Annie Cresta Chaim
    - Cybele Rhea Snow Space
    - Alma Coin Seeder
    - Nux Tymore Vrenaify
    - Rosemary Pryla O'Devrai Leave
    - Lareina Malice O'Devrai Leave
    -
    -


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool

    [Misschien is het voor jullie makkelijker in te vallen als iedereen al in district 13 is en dat de mensen die ontvoert zijn al in het Capitol]

    Ja. Dan kunnen alle gewonden/soldaten en dergelijken naar de ziekenzala en dan kan Rosemary sociaal doen :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Ja. Dan kunnen alle gewonden/soldaten en dergelijken naar de ziekenzala en dan kan Rosemary sociaal doen :')


    Precies en dan kan ze Matthew ontmoeten (a)

    Mwihi, dan moet hij wel pijn lijden ^^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Finnick Odair
    Ongeduldig tik ik met mijn voet op de grond terwijl ik soms op mijn wang bijt.
    Om de paar seconde laat ik mijn ogen door de kamer gaan in de hoop om haar ergens te zien staan.
    Ik durf het bijna niet toe te geven maar ik ben bang, bang om opnieuw er gefaald in te zijn om Annie te beschermen en haar weer kwijt te raken, de eerste ik dat ik haar faalde was toen zij de arena in moest.
    De beelden van de arena flitsen door mijn hoofd, het is allemaal zo snel gegaan en Mags, Mags de enigste die ik naast Annie nog over had komt niet meer terug een mengeling van woede en verdriet komt in me op.
    Mags die zo moedig was om Annie haar plaats in te nemen in de spelen en om haar leven voor ons op te geven komt niet meer terug.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Leave schreef:
    Mwihi, dan moet hij wel pijn lijden ^^


    Haha er is nu gewoon op hem geschoten vind ik

    Annie Cresta

    Ik open mijn ogen en bekijk de ruimte waar ik ben. Het is erg zwart en ik herken het niet. 'F-finnick?' Vraag ik hoopvol in het donker maar zoals ik had kunnen verwachten komt er geen antwoord. Ik begin een beetje te trillen en probeer niet in paniek te raken.

    Goed ^^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Matthew Drew Park

    De hoverkraft land en zodra iedereen eruit is kijk ik naar mijn ribbenkast. Ik kon nooit zo goed tegen bloed van andere maar dan van mij had ik geen probleem mee. Ik loop zo snel als kan naar de ziekeboeg terwijl ik de wond dicht hou.

    Rosemary Pryla
    "Ze zijn er," een oude, lijkbleke vrouw trekt aan mijn arm en zodra ik mijn verpleegstersuniform dicht heb geknoopt, loop ik naar één van de bedden. "Dat ziet er niet erg gezond uit," ik krul mijn lippen tot een lichte glimlach terwijl ik zijn jas openrits en de schrale morfine erbij pak. Zonder verder iets te zeggen duw ik de naald in zijn arm en laat zo de vloeistof er in lopen - sterke pijnstillers en de enige die we hebben. Ik bekijk de schot opnieuw terwijl ik de kogel probeer te verdwijderen en hem vervolgens wat probeer op te lappen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kena

    Ik kijk om me heen. Naar wie kan ik? Kan niemand naar mij toe komen
    'Hallo?' ik kijk om me heen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cybele Rhea Snow

    "F-finnick?" Vraagt het meisje hoopvol als ze wakker word. Mijn lippen krullen zich tot en glimlach terwijl ik langzaam en geruisloos opsta. Het mooie eraan was dat zij mij niet kon zien, maar ik haar wel. Met de speciale lenzen van het Capitool kon ik zelfs in de donkerste kamers zien. Erg handig voor mij, aangezien ik niet graag helemaal niks zie. Ik laat een zacht lachje horen als ik zie dat ze begint te trillen. "Waar is Finnick?" Laat ik met een enge stem horen als ik naar voren stap, nog net niet genoeg voor haar om mij te kunnen zien.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Matthew Drew Parks

    Ik kijk naar wat het meisje doet. Ze lijkt me eerlijk gezegt nogal jong
    voor dit werk maar ik zeg niets. Om haar te helpen trek ik mijn shirt maar voorzichtig uit.

    Annie Cresta

    "Waar is Finnick?" Ik kijk geschrokken om maar zeg niets. 'Wie is daar? Waar ben ik?' Ik probeer zo zelfverzekerd mogelijk over te komen terwijl ik om me heen kijk en een pluk bruin haar uit mijn haar strijk.

    Rosemary Pryla
    Ik knik even dankbaar om het gebaar terwijl ik de wond kort even ontsmet en hem vervolgens goed dichtnaai. In het bijzijn loopt de vrouw langs die me Lareina heeft afgenomen tijdens de landing. Bruusk grijp ik haar pols vast waardoor de vrouw me geschrokken aankijkt. "Waar is Lareina?" Mijn ogen staan donker en ik zie de vrouw zelfs een tikje in elkaar krimpen. "Ze is bij Joyce in één van de schuilkamers." Ik knik, laat de vrouw los waarna ik me weer over de wond buig. Als ik zo naar zijn gezicht kijk doet hij me een beetje denken aan Devitt - de vader van Lareina - waardoor ik een paar keer moet knipperen. Een steek gaat door mijn borstkas waarna ik slik. "Wil je nog iets hebben?" Ik strijk een lok voor mijn ogen vandaan en werp ondertussen een blik over de overvolle ziekenzaal.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cybele Rhea Snow

    Het meisje kijkt geschrokken om. "Wie is daar? Waar ben ik?" Vraagt ze, ik kan de trilling in haar stem horen. Ze kijkt verward om zich heen. "Mijn naam is Cybele, en je bent in het Capitool." Vertel ik haar poeslief. Ik zet nog een stap naar voren waardoor ik recht in haar ogen kijkt, en zodat ze me kon zien. "Maak je maar geen zorgen, ik blijf van je af." Zeg ik met een kille stem. "Voorlopig." Zeg ik er nog killer achter aan waarna ik lach laat horen en de zware deur uitloop. Ik duw een paar bewakers weg terwijl ik naar de andere deur loop. Peeta, en de avoxen. Ik strijk een pluk haar achter mijn oor waarna ik naar binnen loop.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 22:30 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.