• Is het mogelijk om mijn huidige reputatie te verbeteren,
    Iedereen kent me wel, maar ben helemaal niet populair op school, en er is wel 1 iemand die me graag belachelijk maakt, ik weet da ik hem met gemak neer kan slaan, ma ik gebruik niet graag geweld,
    Dus zou ik jullie tips om mogen vragen, om Van deze pestkop (niet echt een pestkop, ma hij werkt wel op mijn zenuwen) Af te komen, en mijn reputatie (populariteit) te verhogen

    Alvast bedankt,

    Persoonlijk vind ik mensen die er alles aan doen om populair te zijn nogal irritant, dus nee, ik heb niet echt tips. ;s


    Don't dream your life, live your dream.'

    BIEBERSSTYLE schreef:
    Persoonlijk vind ik mensen die er alles aan doen om populair te zijn nogal irritant, dus nee, ik heb niet echt tips. ;s

    Nenee nie echt populair, maar gewoon, minder "loser' achtig,

    Wees gewoon blij met wie je bent en ga je niet anders proberen voor te doen om een wat bekendere reputatie te krijgen op school, want wees nou eerlijk, is dat echt hetgeen waar je gelukkig van wordt?
          Dat je vrienden hebt om je reputatie en niet de persoon die je in werkelijkheid bent?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    BIEBERSSTYLE schreef:
    Persoonlijk vind ik mensen die er alles aan doen om populair te zijn nogal irritant, dus nee, ik heb niet echt tips. ;s


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik denk open zijn naar mensen, veel lachen met vrienden. Dan zien anderen je vanzelf als iemand waar je plezier mee kan hebben.
    En die pestkop.. het is beter te vechten met woorden dan met vuisten (al is het laatste wel zo bevredigend). Ofwel: dissen die hap :Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewoon sociaal zijn en ook zo proberen over te komen, denk ik. Maar ik vind dat populair gedoe maar niets. (cat)

    Eigenlijk was ik eerst ook nooit zo populair. Ik zat altijd met mijn vriendengroepje samen te giechelen. Ik stelde me wel altijd open voor iedereen. Toen, sinds dit jaar, kwamen er jongens naar ons toe en gingen we echt heel vrij met elkaar om. Ik zou me nu populair noemen hoe het word beschreven in een woordenboek, niet hoe mensen het tegenwoordig zien. Stel je open, lach naar iedereen en doe vooral aardig.


    EGYPTIAN GOD

    Jezabels schreef:
    Gewoon sociaal zijn en ook zo proberen over te komen, denk ik. Maar ik vind dat populair gedoe maar niets. (cat)


    tips om socialer te zijn?

    0Thomas0 schreef:
    (...)

    tips om socialer te zijn?

    Vriendelijk glimlachen, met anderen vriendelijk praten, complimenten geven, niet altijd alleen zitten maar je net tussen de mensen te mengen, grappig zijn, etc. etc. etc.

    Oh kijk, je bent een jongen toch?


    EGYPTIAN GOD

    Maak je eigen pad en trek je geen fuck aan van andere mensen. Het is een stuk rustiger en prettiger zo :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Maak je eigen pad en trek je geen fuck aan van andere mensen. Het is een stuk rustiger en prettiger zo :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    RainbowDash schreef:
    Maak je eigen pad en trek je geen fuck aan van andere mensen. Het is een stuk rustiger en prettiger zo :Y)
    Maar ik kan me voorstellen dat als hij dit vraagt dat je de vraag ook moet beantwoorden. (cool)


    EGYPTIAN GOD

    Gewoon jezelf zijn.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Sla iedereen neer en overheers de school.


    i put the fun in funeral