• Is het mogelijk om mijn huidige reputatie te verbeteren,
    Iedereen kent me wel, maar ben helemaal niet populair op school, en er is wel 1 iemand die me graag belachelijk maakt, ik weet da ik hem met gemak neer kan slaan, ma ik gebruik niet graag geweld,
    Dus zou ik jullie tips om mogen vragen, om Van deze pestkop (niet echt een pestkop, ma hij werkt wel op mijn zenuwen) Af te komen, en mijn reputatie (populariteit) te verhogen

    Alvast bedankt,

    negeer die sukkel


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Van je anders voordoen dan je bent is nog nooit iemand beter van geworden. Dat je je onderscheid van anderen is juist stoer.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Reputatie is helemaal niet belangrijk. Wees jezelf, de rest (en wat die denken/vinden) zijn onbelangrijk!


    Bad decisions make good stories.



    Doe iets in die trant. Het zal wss iets minder epic zijn, maar nog steeds heel cewl :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Wat ik altijd zeg: I don't give a damn about my reputation (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    naja wees gewoon jezelf! Dat is het beste. Maak anders even een melding van die sukkel en doe gezellig bij iedereen. Dan denken ze namelijk: Die is gezellig! Daar wil ik wel mee praten. En dan ben je binnen no time best wel populair(denk ik :D)

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 23:09 ]


    I'm perfectly my perfect self, just like everyone is perfect