• Is het mogelijk om mijn huidige reputatie te verbeteren,
    Iedereen kent me wel, maar ben helemaal niet populair op school, en er is wel 1 iemand die me graag belachelijk maakt, ik weet da ik hem met gemak neer kan slaan, ma ik gebruik niet graag geweld,
    Dus zou ik jullie tips om mogen vragen, om Van deze pestkop (niet echt een pestkop, ma hij werkt wel op mijn zenuwen) Af te komen, en mijn reputatie (populariteit) te verhogen

    Alvast bedankt,

    Bes schreef:
    (...) Maar ik kan me voorstellen dat als hij dit vraagt dat je de vraag ook moet beantwoorden. (cool)


    Waarom? Sommige mensen denken dat ze populair of sociaal geaccepteerd moeten zijn om gelukkig te zijn, terwijl ze daar helemaal niet vrolijk van worden. Ik was ook zo. Op een gegeven moment had ik door dat t me onwijs veel energie kostte om sociaal geaccepteerd te worden en ik werd er eerder ongelukkig dan gelukkig van, en toen pas kwam het in me op dat het ook anders kon.

    Wat dit betreft is de maatschappelijke druk om sociaal te zijn met veel vrienden zo groot dat sommige mensen die daar helemaal niet van houden niet beseffen dat het anders kan. Geen idee of dat bij deze ook zo is, maar het kan nooit kwaad om het voor te stellen. En hey, ik zou niet eens weten hoe hij populair moet worden xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Waarom? Sommige mensen denken dat ze populair of sociaal geaccepteerd moeten zijn om gelukkig te zijn, terwijl ze daar helemaal niet vrolijk van worden. Ik was ook zo. Op een gegeven moment had ik door dat t me onwijs veel energie kostte om sociaal geaccepteerd te worden en ik werd er eerder ongelukkig dan gelukkig van, en toen pas kwam het in me op dat het ook anders kon.

    Wat dit betreft is de maatschappelijke druk om sociaal te zijn met veel vrienden zo groot dat sommige mensen die daar helemaal niet van houden niet beseffen dat het anders kan. Geen idee of dat bij deze ook zo is, maar het kan nooit kwaad om het voor te stellen. En hey, ik zou niet eens weten hoe hij populair moet worden xD


    Als je je als puber buitensluit, word je gegarandeerd gepest. Je moet wel heel koelbloedig zijn als je je daar niets van aan trekt.


    i put the fun in funeral

    weetje, ik herken mezelf hierin. alleen is het een lelaar die me telkens voor de klas voor schut zet. tegen haar kan ik dus niks beginnen.


    -

    Geen idee :'D Mijn reputatie is pas goed op school joh. Ik ging van 'die vriendin van die bitches' naar 'dat kind waarmee die andere bitch ruzie had waar iedereen op elke school in de buurt over praatte' naar 'dat kind dat die bitches hadden laten vallen' naar 'dat aardige meisje'.

    Ik ben gewoon altijd bij mijn vriendinnen en ga overal eens een praatje maken dus ik denk dat best wel veel mensen me kennen op school..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Audacity schreef:
    (...)

    Als je je als puber buitensluit, word je gegarandeerd gepest. Je moet wel heel koelbloedig zijn als je je daar niets van aan trekt.


    (cool)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Maak je eigen pad en trek je geen fuck aan van andere mensen. Het is een stuk rustiger en prettiger zo :Y)


    Dit^^
    Gewoon jezelf zijn.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    RainbowDash schreef:
    Maak je eigen pad en trek je geen fuck aan van andere mensen. Het is een stuk rustiger en prettiger zo :Y)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Geloof me met populariteit heeft niks met reputatie te maken. Ik moet er zelf niet aan denken om populair te worden. En als iemand je lastig valt heb je ook nog een leraar -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Waarom? Sommige mensen denken dat ze populair of sociaal geaccepteerd moeten zijn om gelukkig te zijn, terwijl ze daar helemaal niet vrolijk van worden. Ik was ook zo. Op een gegeven moment had ik door dat t me onwijs veel energie kostte om sociaal geaccepteerd te worden en ik werd er eerder ongelukkig dan gelukkig van, en toen pas kwam het in me op dat het ook anders kon.

    Wat dit betreft is de maatschappelijke druk om sociaal te zijn met veel vrienden zo groot dat sommige mensen die daar helemaal niet van houden niet beseffen dat het anders kan. Geen idee of dat bij deze ook zo is, maar het kan nooit kwaad om het voor te stellen. En hey, ik zou niet eens weten hoe hij populair moet worden xD

    Nee klopt, maar hier doel ik niet echt op het feit 'Populair' waar nu altijd over word gesproken. Dat is vaak ook nog eens roken en drinken. Ik bedoel meer dat je open staat voor iedereen en als iedereen je aardig vind en opzich wel met je om wil gaan vind ik dat populair.


    EGYPTIAN GOD

    Audacity schreef:
    (...)
    Als je je als puber buitensluit, word je gegarandeerd gepest. Je moet wel heel koelbloedig zijn als je je daar niets van aan trekt.


    Nee, dat is absoluut niet waar. Wat ik in ieder geval bij mij op school merk is dat mensen juist afgaan op mensen die écht een persoonlijkheid hebben. Natuurlijk heb je ook wel van die zogenaamd populaire typjes, maar die staan bij ons eigenlijk net zo hoog als mensen die gewoon echt een persoonlijkheid hebben.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Bes schreef:
    (...)
    Nee klopt, maar hier doel ik niet echt op het feit 'Populair' waar nu altijd over word gesproken. Dat is vaak ook nog eens roken en drinken. Ik bedoel meer dat je open staat voor iedereen en als iedereen je aardig vind en opzich wel met je om wil gaan vind ik dat populair.


    Ehh... I hate to break it to you, maarreh: Nooitnooitnooitnooitnooitnooitnooitnooitnooitnooi
    tnooitnooitnooitnooitnooitnooitnooitnooitnooitnooitnooit zal iedereen iemand aardig vinden. Er is altijd iemand die het niet met je kan vinden ^^


    quidquid excusatio prandium pro

    Waarom zou je populair willen zijn? Meestal zijn bij de 'Populaire' mensjes alleen trutjes en huppelkutjes, ikzelf wil daar liever niet bij horen, just be yourself


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik heb geen idee, ik weet niet eens wat mijn reputatie is :'D Ik ben niet populair, maar over het algemeen hebben de meeste mensen geen hekel aan me. Ik ben altijd mezelf en ben aardig voor iedereen. Laatst kon ik ook gezellig praten met een populair meisje die me in het begin helemaal niet aardig leek. Ik vind dat zoveel belangrijker dan een goede reputatie.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ehh... I hate to break it to you, maarreh: Nooitnooitnooitnooitnooitnooitnooitnooitnooitnooi
    tnooitnooitnooitnooitnooitnooitnooitnooitnooitnooitnooit zal iedereen iemand aardig vinden. Er is altijd iemand die het niet met je kan vinden ^^
    Bij wijs van spreken dan. (dance)


    EGYPTIAN GOD