• Hallo,

    Misschien niet zo'n leuk forum, maar wie de hell kan mij vertellen wat er leuk si aan die jongens?
    Waarom is iedereen mega geobsedeerd door die gasten en waarom gaan bijna alle gesprekken op school over die... Ik zal maar niet typen hoe ik ze wou noemen.
    Ik vind dat ze niet kunnen zingen en er niet zien...
    Mis ik iets? Wat is er met hun? Waarom maken jullie zoveel fucking verhalen over hun? Waarom staan al die verhalen iedere dag in de fucking top 5? Waarom niet 1 van 1D, 1 van JB, 1 van onbekende personen, 1 van The Hungergames en 1 van HP of Twilight? Dat is veel leuker. Van alles wat? En al die quizen, waar slaat dat op?
    Sorry, ik snap er echt niets van!


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Ik snap het ook niet, kijk het zijn leuke jongens. Ze kunnen ook wel goed zingen maar ze kunnen me niet echt raken met hun muziek ofzo.

    Abbey schreef:
    Ik snap het ook niet, kijk het zijn leuke jongens. Ze kunnen ook wel goed zingen maar ze kunnen me niet echt raken met hun muziek ofzo.


    Zelfs hun zingen is niet zeer geweldig vind ik persoonlijk.
    But yeah.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    it's all about the looks..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Omdat het pop is, van pop heb je altijd heel veel fans, anders zouden ze geen pop zijn. Dat is altijd zo geweest, maar door internet merk je dat meer. Plus we zitten nu in een leeftijd waarin dit soort dingen gewoon heel belangrijk zijn. Waardoor je het meer opvalt.
    En vaak zijn het wat jongere fans en, dit is niet neerbuigend!, die zijn vaak wat extremer en geobsedeerd, dat was ik ook op die leeftijd(ik kan dat nu nog wel zijn hoor).
    Over een paar maanden heb je weer wat anders.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tja, hypes zijn nou eenmaal irritant. Sommige vind je leuk, maar er zullen er altijd een stel blijven waar je je dood aan ergert. Balen, maar niets aan te doen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Waarom houd jij van de dingen waar jij van houdt? Omdat je dat goed of leuk vindt, waarschijnlijk - dat is ook zo bij mensen die van One Direction of Justin Bieber houden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nemhain schreef:
    Tja, hypes zijn nou eenmaal irritant. Sommige vind je leuk, maar er zullen er altijd een stel blijven waar je je dood aan ergert. Balen, maar niets aan te doen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    I agree, ik vind ze slecht en amateuristisch. Je kan hen zelfs geen band noemen omdat ze hun nummers niet zelf schrijven. En dan krijg ik de mening van mijn vriendin: 'Ja, maar ze zijn wel knap' ZO geweldig knap zijn ze nu ook weer niet hoor --'

    Laten we maar gewoon hopen dat binnen een half jaar iedereen hen is vergeten (wat waarschijnlijk ook wel zal gebeuren)

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 17:47 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    het zoveelste topic al -zucht-(cat)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heb je 2 jaar onder een steen geleefd of zo?
    Meisjes vinden de ze gewoon leuk en dat wordt dan een hype.
    Zelf heb ik een hekel aan hun muziek. Geef mij maar rock en metal:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    Heb je 2 jaar onder een steen geleefd of zo?
    Meisjes vinden de ze gewoon leuk en dat wordt dan een hype.
    Zelf heb ik een hekel aan hun muziek. Geef mij maar rock en metal:Y)


    Oh man, zo ironisch, je username is RainbowShine en je hebt zo'n schattige profielfoto en dan luister je naar metal ;D
    Sorry, ik had gewoon jouw karakter heel anders in geschat ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Oh man, zo ironisch, je username is RainbowShine en je hebt zo'n schattige profielfoto en dan luister je naar metal ;D
    Sorry, ik had gewoon jouw karakter heel anders in geschat ^^

    Ik hoor dat ook vaak in real-life :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nemhain schreef:
    Tja, hypes zijn nou eenmaal irritant. Sommige vind je leuk, maar er zullen er altijd een stel blijven waar je je dood aan ergert. Balen, maar niets aan te doen.


    comfort in c h a o s

    Square schreef:
    Waarom houd jij van de dingen waar jij van houdt? Omdat je dat goed of leuk vindt, waarschijnlijk - dat is ook zo bij mensen die van One Direction of Justin Bieber houden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    :@ het begint me nu danig te irriteren !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!